Previous Page  35 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 35 / 52 Next Page
Page Background

D

e

B

e a u t y s a l o n

n r

2 2 0 1 7

35

de producten precies zoals ik ze wil hebben. Bij Loverock werken we altijd met

een testpanel van dertig jongens en meisjes. Ze geven eerlijke feedback op onze

producten en hebben ook zelf de geur uitgezocht.”

LOVEROCK

De producten van Loverock bieden een compleet verzorgingspalet voor jongens

en meisjes. Van een unieke gezichtscrème en zachte bodylotion, tot aan een

mentholvrije aftersun, shampoo en conditioner. “De producten zijn natuurlijk en

ondersteunen het zelfherstellende vermogen van de huid zelf”, vertelt Dieke. “De

hele lijn is vrij van agressieve synthetische stoffen, siliconen, parabenen, phenoxy-

ethanol, sulfaten, kleurstoffen en minerale oliën. Daardoor brengen ze de huid

niet uit balans en wordt het smeren en verzorgen ineens naar een ander niveau

gebracht. De producten vallen zó goed in de smaak dat ik ze inmiddels bij veel

salons en enkele apotheken worden aangeboden. Ik krijg nu nog steeds tranen in

mijn ogen als een moeder of vader naar me toekomt en zegt dankzij de producten

van Loverock de huid van hun kind is verbeterd of huidproblemen zelf zijn ver-

dwenen. Dat is waar ik het voor doe!”

ECO.KID

Tegelijkertijd met het ontwikkelen van haar eigen huidverzorgingslijn probeerde

Dieke het Australische merk eco.kid naar de Benelux te halen. En met succes,

want Puur Company is sinds 2014 exclusief distributeur van het merk. “eco.kid

bevat biologische producten die een oplossing bieden voor veel voorkomende

huidproblemen bij kinderen”, laat ze weten. “Denk bijvoorbeeld aan een droge

hoofdhuid, huidirritatie, berg en hoofdluis. Daarnaast bevat het de verkoophit

Outback Jack, een DEETvrije biologisch gecertificeerde buitenspray. Inmiddels

worden er jaarlijks meerdere pallets van ingevaren. Het sluit dus naadloos aan bij

mijn eigen ontwikkelde assortiment.”

LADY GREEN

Vorig jaar mocht Puur Company een nieuw merk toevoegen aan het distributie-

lijstje, namelijk Lady Green Paris. “Producten uit deze verzorgingslijn zijn speciaal

voor meiden vanaf 12 jaar, die de eerste onzuiverheden krijgen. Lady Green

vormt een logisch vervolg op de producten van Loverock”, legt Dieke uit. “Uit

onderzoek blijkt dat meiden rond die leeftijd te maken krijgen met huidproblemen

waar tot voor kort weinig kwaliteitsproducten voor bestonden. Mijn wens was om

hier zelf een productlijn voor te ontwikkelen, maar er gaat zoveel tijd in zitten

als je het echt goed wilt doen. Gelukkig komen de biologisch

gecertificeerde producten van Lady Green overeen met de visie

van Puur Company.”

Al met al wil Dieke met Puur Company en de speciale huidver-

zorgingsproducten dat ouders én kinderen zich bewuster worden

van het feit dat het belangrijk is om de kinderhuid optimaal te

beschermen. Dieke: “Hoewel het soms veel tijd in beslag neemt,

vind ik het enorm leuk om ermee bezig te zijn. Ik vind het ook

belangrijk dat er met elkaar over gepraat wordt, omdat de kin-

derhuid veel meer aandacht verdient dan het nu krijgt. Daarom

Puur Company Puur for Kids!”

Meer informatie:

Puur Company

Tel. 010-8465471

info@puurcompany.nl www.puurcompany.nl