D
e
B
e a u t y s a l o n
n r
2 2 0 1 7
35
de producten precies zoals ik ze wil hebben. Bij Loverock werken we altijd met
een testpanel van dertig jongens en meisjes. Ze geven eerlijke feedback op onze
producten en hebben ook zelf de geur uitgezocht.”
LOVEROCK
De producten van Loverock bieden een compleet verzorgingspalet voor jongens
en meisjes. Van een unieke gezichtscrème en zachte bodylotion, tot aan een
mentholvrije aftersun, shampoo en conditioner. “De producten zijn natuurlijk en
ondersteunen het zelfherstellende vermogen van de huid zelf”, vertelt Dieke. “De
hele lijn is vrij van agressieve synthetische stoffen, siliconen, parabenen, phenoxy-
ethanol, sulfaten, kleurstoffen en minerale oliën. Daardoor brengen ze de huid
niet uit balans en wordt het smeren en verzorgen ineens naar een ander niveau
gebracht. De producten vallen zó goed in de smaak dat ik ze inmiddels bij veel
salons en enkele apotheken worden aangeboden. Ik krijg nu nog steeds tranen in
mijn ogen als een moeder of vader naar me toekomt en zegt dankzij de producten
van Loverock de huid van hun kind is verbeterd of huidproblemen zelf zijn ver-
dwenen. Dat is waar ik het voor doe!”
ECO.KID
Tegelijkertijd met het ontwikkelen van haar eigen huidverzorgingslijn probeerde
Dieke het Australische merk eco.kid naar de Benelux te halen. En met succes,
want Puur Company is sinds 2014 exclusief distributeur van het merk. “eco.kid
bevat biologische producten die een oplossing bieden voor veel voorkomende
huidproblemen bij kinderen”, laat ze weten. “Denk bijvoorbeeld aan een droge
hoofdhuid, huidirritatie, berg en hoofdluis. Daarnaast bevat het de verkoophit
Outback Jack, een DEETvrije biologisch gecertificeerde buitenspray. Inmiddels
worden er jaarlijks meerdere pallets van ingevaren. Het sluit dus naadloos aan bij
mijn eigen ontwikkelde assortiment.”
LADY GREEN
Vorig jaar mocht Puur Company een nieuw merk toevoegen aan het distributie-
lijstje, namelijk Lady Green Paris. “Producten uit deze verzorgingslijn zijn speciaal
voor meiden vanaf 12 jaar, die de eerste onzuiverheden krijgen. Lady Green
vormt een logisch vervolg op de producten van Loverock”, legt Dieke uit. “Uit
onderzoek blijkt dat meiden rond die leeftijd te maken krijgen met huidproblemen
waar tot voor kort weinig kwaliteitsproducten voor bestonden. Mijn wens was om
hier zelf een productlijn voor te ontwikkelen, maar er gaat zoveel tijd in zitten
als je het echt goed wilt doen. Gelukkig komen de biologisch
gecertificeerde producten van Lady Green overeen met de visie
van Puur Company.”
Al met al wil Dieke met Puur Company en de speciale huidver-
zorgingsproducten dat ouders én kinderen zich bewuster worden
van het feit dat het belangrijk is om de kinderhuid optimaal te
beschermen. Dieke: “Hoewel het soms veel tijd in beslag neemt,
vind ik het enorm leuk om ermee bezig te zijn. Ik vind het ook
belangrijk dat er met elkaar over gepraat wordt, omdat de kin-
derhuid veel meer aandacht verdient dan het nu krijgt. Daarom
Puur Company Puur for Kids!”
Meer informatie:
Puur Company
Tel. 010-8465471
info@puurcompany.nl www.puurcompany.nl