Previous Page  11 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 11 / 52 Next Page
Page Background

D

E

B

E A U T Y S A L O N

N R

4 2 0 1 6

11

“JE VAARDIGHEDEN UPGRADEN,

SHOPPEN EN INSPIRATIE OPDOEN;

TIJDENS

BEAUTYSPOT.NL

LIVE EDITION

GAAT DIT HAND IN HAND. WE

BIEDEN DUS VOOR IEDER WAT WILS”

“Wat ik erg leuk vind aan de evenementenbranche, is dat je nooit alles tot in

de kleinste details kunt plannen. Er gebeuren altijd onverwachte dingen. Om

daar op een daadkrachtige manier op in te spelen, zijn een flexibele houding

en teamspirit belangrijk. Je hebt als team één gezamenlijke missie en dat vind

ik best een kick. Zeker in de laatste dagen voorafgaand aan de beurs komt

alles waar je maanden aan gewerkt hebt samen en dat blijft altijd bijzonder.”

WIE ZIJN BEHALVE JIJZELF ANDERE DRIJVENDE KRACH-

TEN VAN

BEAUTYSPOT.NL

LIVE EDITION?

“De sales managers Tim van den Born en Susanne Hes moeten zeker

genoemd worden, evenals campagnemanager Sophie Spanjer. Content exe-

cutive Maureen van Houten is aan het team toegevoegd vanwege de nieuwe

Topic Theaters en verder zijn de delivery managers Tessa Wassmer en Stefanie

van Lieshout verantwoordelijk voor de aankleding van de beurs. Wienke

Homan is cateringverantwoordelijke en bedacht twee speciale menu’s voor

Beautyspot.nl

live edition; het ‘Naughty’- en het heel gezonde ‘Nice’-menu.

Hiermee spelen we in op de uiteenlopende wensen van de bezoekers.”

DE VIER TOPIC THEATERS ZIJN NIEUW TIJDENS DE

KOMENDE BEURS. DE SPONSOR ZORGT DE HELE DAG

VOOR GERICHTE SESSIES, WAARDOOR DE BEURSBEZOE-

KER KENNISMAAKT MET NIEUWE INZICHTEN EN BEHAN-

DELMETHODEN. KUN JE AANGEVEN HOE DIT WORDT

INGEVULD?

“Ieder Topic Theater is exclusief bedoeld voor één sponsor die zich elk op

één onderwerp focussen. Drie van de vier theaters richten zich op nagels.

Magnetic Nail Design richt zich op nieuwe trends en technieken op het

gebied van nagelstyling, Beauty XL verzorgt interactieve presentaties in het

Nagelstrends Theater en Faby informeert over het thema ‘mooie, gezonde

nagels’. Het vierde theater is het ‘Vital Aging Theater’ van Longevity en richt

zich op de toekomst van figuurcorrectie en huidverbetering. Al deze onder-

werpen zijn voortgekomen uit het online platform

Beautyspot.nl

. Hierop kun-

nen we uiteraard goed monitoren welke topics populair zijn bij beauty pro-

fessionals en aan welke informatie zij behoefte hebben. Wat dat betreft zijn

de theaters een goed voorbeeld van hoe het online platform en de beurzen

met elkaar geïntegreerd worden.”

DE VOORLOPIGE EXPOSANTENLIJST VAN BEAUTYSPOT.

NL LIVE EDITION TELT ONGEVEER TACHTIG DEELNEMENDE

BEDRIJVEN. IN HOEVERRE BEN JE TEVREDEN OVER HET

AANTAL EN DE KWALITEIT VAN DE DEELNEMERS?

“Met het deelnemersveld bieden we voor elk wat wils. Er zijn exposanten

in iedere branchecategorie en op de beursvloer is er een scheiding tussen

enerzijds skincare, anti-aging en algehele lichaamsverzorging en anderzijds

decoratieve make-up, nagels en lifestyle. Dit is geen ‘harde’ grens, maar deze

verdeling maakt wel dat de bezoekers gemakkelijk uitkomen bij de bedrijven

en merken waarin ze het meest geïnteresseerd zijn.”

WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN DE NAJAARSBEURS

BEAUTYSPOT.NL

LIVE EDITION EN DE

BEAUTYSPOT.NL

TRADE EDITION, DIE IN HET VOORJAAR PLAATSVINDT?

“De doelgroepen van beide beurzen zijn identiek, namelijk beauty profes-

sionals in de brede zin van het woord. Verder

is de voorjaarbeurs traditiegetrouw groter van

opzet dan de najaarseditie en zijn er doorgaans

ook meer introducties en presentaties van

nieuwe producten en merken. Dit geeft ons tij-

dens de komende najaarseditie de mogelijkheid

om nog meer te focussen op puur inhoudelijke

zaken, zoals nieuwe behandelmethodes, het

aanscherpen van vaardigheden en de behande-

ling van trends en ondernemersvraagstukken. Dit

onderscheid is voor beauty professionals in mijn

ogen een belangrijke reden om beide beurzen te

bezoeken.”

BIJ DE EERSTE

BEAUTYSPOT.NL

LIVE EDITION WAS ER EEN

EXPERIENCE HAL EN EEN VERKOOPHAL. WAAROM IS

ERVOOR GEKOZEN DIT ONDERSCHEID NIET MEER DOOR

TE ZETTEN?

“Voor de komende editie is gekozen voor een meer categorische indeling per

branchesegment. Hiermee laten we ook zien dat ‘shoppen’ niet voorop staat,

maar dat productinkoop tijdens de

Beautyspot.nl

-beurzen hand in hand gaat met

geïnformeerd worden, je skills te verbeteren en je vakinhoudelijk verdiepen.”

WAT WIL JE DE KOMENDE JAREN NOG GRAAG BEREIKEN

MET DE

BEAUTYSPOT.NL

LIVE EN TRADE EDITIONS? IS ER

EEN BEPAALD DOEL DAT JE VOOR JEZELF HEBT GEFOR-

MULEERD?

“Het belangrijkste doel is dat we met de beurzen optimaal aansluiten op

de wensen van beauty professionals. Zolang uit evaluaties en onderzoe-

ken blijkt dat beurzen hiervoor het juiste middel zijn, blijven we hiermee

doorgaan. Wat dit betreft is het belangrijk om de grote mate van flexibiliteit

van ons als organisator te benadrukken. Het is heel eenvoudig: de wens

van beauty professionals staat boven alles. Wanneer wij merken dat kleine

aanpassingen gewenst zijn, dan zorgen we hiervoor. Maar stel dat een rigou-

reuze koerswijziging noodzakelijk is, dan zullen we onze ogen daar niet

voor sluiten. Op deze manier streven we er altijd naar om vooruitstrevend te

zijn en de beurzen nauwkeurig af te stemmen op brancheontwikkelingen en

de wensen van bezoekers.”

Meer informatie:

Beautyspot.nl

Tel. 030-295 59 11

www.beautyspotlive.nl

TICKETS VOOR

BEAUTYSPOT.NL

LIVE EDITION ZIJN VOOR

KVK-GEREGISTREERDE BEAUTY PROFESSIONALS GRATIS

VERKRIJGBAAR VIA HUN LEVERANCIER MITS DEZE DEELNEEMT

AAN DE BEURS. OOK IS HET MOGELIJK OM (MET EEN

KVK-NUMMER OF REGISTRATIECODE) VOOR

10,- EEN

TICKET TE BESTELLEN VIA

WWW.BEAUTYSPOTLIVE.NL