Previous Page  8 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 8 / 52 Next Page
Page Background

MINERAL SKIN COSMETICS

VIERT TWINTIGJARIG BESTAAN MET FEESTELIJKE ACTIES

Hoewel de start in Nederland samenviel met de lancering van Mineral Care,

is het niet bij één merk gebleven. Tegenwoordig is Mineral Skin Cosmetics

ook de exclusieve distributeur van GIGI Cosmetics, Ultima en het private

label Xminerals. Respect voor de natuur en innovatieve productformules die

ontwikkeld zijn om maximaal individueel resultaat te behalen op het gebied

van huidverbetering zijn de kenmerken die deze merken met elkaar gemeen

hebben.

CASH&CARRY OP 3 SEPTEMBER

Eén van de activiteiten die Mineral Skin Cosmetics de komende tijd organi-

seert is de Cash&Carry in Nijkerk op 3 september. Tijdens deze dag (10.30-

16.00 uur) profiteert u van aantrekkelijke aanbiedingen en geeft Frank

Berghuis de lezing ‘Verkopen is een vak’. Ook is er gelegenheid om afscheid

te nemen van Lisette Kropff, die vanaf het eerste begin betrokken is geweest

bij Mineral Skin Cosmetics en nu van haar pensioen gaat genieten.

IN 1996 WERD HET MERK MINERAL CARE OP DE NEDERLANDSE MARKT GEÏNTRODUCEERD TIJDENS DE VAKBEURS IN UTRECHT. DE PRE-

SENTATIE VAN EEN MOOIE COMPACTE SERIE PRODUCTEN GEBASEERD OP DODE ZEE-MINERALEN VOND (GEHEEL IN STIJL!) PLAATS IN EEN

BEDOEÏENENTENT EN DE START IN NEDERLAND WAS EEN FEIT. INMIDDELS ZIJN ER TWINTIG JAAR VERSTREKEN EN HEEFT MINERAL SKIN

COSMETICS ZICH ONTWIKKELD TOT EEN SUCCESVOLLE LEVERANCIER, WAAR VEEL SCHOONHEIDSSPECIALISTEN AL JARENLANG OP EEN

PRETTIGE MANIER MEE SAMENWERKEN. MINERAL SKIN COSMETICS LAAT WETEN HET TWINTIGJARIG BESTAAN NIET ONGEMERKT VOORBIJ

TE LATEN GAAN, MAAR DEZE MIJLPAAL AAN TE GRIJPEN OM HET MERKENPORTFOLIO NOG MEER BEKENDHEID TE GEVEN BIJ SCHOONHEIDS-

SPECIALISTEN EN HUN KLANTEN.

Het merk Mineral Care is twintig jaar actief op de Nederlandse markt en is

een compacte productlijn waarvan de werking is gebaseerd op Dode Zee-

mineralen

‘VERKOPEN IS EEN VAK’

Een tweede datum die je kunt omcirkelen in je agenda is vrijdag 4 november.

Op deze dag geeft Frank Berghuis de eendaagse training ‘Verkopen is een

vak’, waarbij aandacht wordt geschonken aan thema’s als (klant)vriendelijk-

heid, overtuigingskracht en vaardigheden. Tijdens de training vertelt Frank

Berghuis meer over de gedachtegang van verkopen en je persoonlijke ont-

wikkeling op dit vlak. Met slimme, praktische technieken maak je de klant

enthousiast over de producten en zorg je er ook voor dat je zelf gemotiveerd

blijft. Voor deze trainingsdag (10.00-16.00 uur) is slechts een beperkt aantal

plaatsen beschikbaar, dus het is verstandig om je zo snel mogelijk in te schrij-

ven door te mailen naar

info@miscos.nl

of

jose@miscos.nl.

TRAININGSPROGRAMMA NAJAAR 2016

Het volledige trainingsprogramma van Mineral Skin Cosmetics voor komend

najaar is te vinden op de website. De trainingen vinden zowel plaats in de

trainingspraktijk in Nijkerk als op diverse locaties in het land.

Meer informatie:

Mineral Skin Cosmetics

Tel. 033-2464532

www.mineralskincosmetics.nl

Bernice van der Pijl, Hetty van 't Net en Jose Zuur-Schneider

D

E

B

E A U T Y S A L O N

N R

4 2 0 1 6

8

J

U B I L E U M