Previous Page  105 / 116 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 105 / 116 Next Page
Page Background

H

o r l o g e s

D

e

J

u w e l i e r

n r

1 2 0 1 7

105

“Bruno Söhnle toont zoals ieder jaar de nieuwe modellen en innovaties in februari tijdens

Inhorgenta in München. Maar ook op BaselWorld zijn de noviteiten met eigen ogen te zien en

Bruno Söhnle is daar te vinden in Hal 2.0 stand B33”, zo informeert Tony ons alvast over de

mogelijkheden om de nieuwe collectie te komen bewonderen.

FRANKFURT

Grote vraag is natuurlijk: wat mogen we verwachten? “Het nieuws bestaat uit een aantal

nieuwe modellen, innovaties en vernieuwing van bestaande modellen. Helemaal nieuw in

het assortiment is de Frankfurt serie. Dit is een uitbreiding in de zogenaamde ‘steden serie’.

De modellen tonen een klassiek design en er is gekozen voor moderne materialen. Zo zijn de

horloges uitgevoerd in titanium en verkrijgbaar in chronograaf-, quartz- en automaat-uitvoering.

De quartz modellen worden in zowel een grote en een kleine uitvoering uitgebracht. De hor-

logekast is grijs of zwart gekleurd en gematteerd en/of hoogglans uitgevoerd. Banden en wij-

zerplaten zijn er in verschillende kleuren, waaronder de kleur taupe. Dat geeft het horloge een

bijzonder mooie uitstraling. En natuurlijk zijn de Frankfurt modellen ook verkrijgbaar met een

mooie Milanese band.”

STUTTGART

“De Stuttgart serie is ook verder uitgebreid”, zo vervolgt Tony. “Deze serie heeft er een chrono-

graaf met de voor Glashütte herkenbare grote datumaanduiding bij gekregen. Een bijzondere

noviteit voor deze serie is een model met handopwinding. Dat is mijn ogen nu al een moderne

klassieker! Deze serie is ook te verkrijgen in alle nieuwe kleuren.”

DAMESCOLLECTIE

Zoals we gewend zijn van Bruno Söhnle wordt ook de vrouwelijke consument niet vergeten.

Tony: “Natuurlijk zijn er nieuwe damesmodellen ontworpen zoals bijvoorbeeld de Matera en

Salerno; klassiek chique en sportief. Verder voor de dames is de Flamur serie verder ontwik-

keld en deze is verkrijgbaar in een aantal nieuwe kleuren en wijzerplaten. Tot slot hebben de

modellen Rondo en Rondograph een facelift gekregen. Dat betekent een tijdloos design in een

modern jasje. Al met al is er volop nieuws van Bruno Söhnle dat we graag tijdens één van de

eerder genoemde events laten zien, of persoonlijk komen tonen.”

Meer informatie:

Bruno Söhnle Glashütte/SA

Tony Veldhuis (Sales Manager Nederland)

Tel. 06-24944850 & +49 (0)170 6285354

tony.veldhuis@brunosoehnle.de www.brunosoehnle.de

VEEL NOVITEITEN VAN

BRUNO SÖHNLE

DIT VOORJAAR

HET DUITSE HORLOGEMERK BRUNO SÖHNLE UIT GLASHÜTTE VERZORGT SINDS EIND

VORIG JAAR DE DISTRIBUTIE ZELF IN ONS LAND. VERANTWOORDELIJK VOOR HET

MERK IN NEDERLAND IS TONY VELDHUIS. HIJ HEEFT RUIME ERVARING IN DE JUWE-

LIERSBRANCHE EN EEN DUIDELIJKE PASSIE VOOR HORLOGES. DAN ZIT JE BIJ BRUNO

SÖHNLE WEL GOED. DIT VOORJAAR INTRODUCEERT HET DUITSE HORLOGEMERK

NAMELIJK WEER EEN AANTAL FRAAIE NIEUWE MODELLEN EN TONY SCHUIFT ZIJN

BEWONDERING VOOR DEZE NOVITEITEN NIET ONDER STOELEN OF BANKEN.