Previous Page  15 / 76 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 15 / 76 Next Page
Page Background

D

e

J

u w e l i e r

n r

2 2 0 1 7

15

Steeds meer Nederlandse merken en bedrijven vinden hun weg naar Inhorgenta

München. Waar bijvoorbeeld MelanO, MY iMenso, TW Steel, Heart to Get

Jewellery, Vincent van Hees en Jéh Jewels een bekend gezicht zijn op de beurs-

vloer, zien we de afgelopen jaren meer voor ons bekenden naar München gaan.

Aumentum met Karma, Watch it 11 met iXXXi, Essence met Hooked Concepts en

Sparkling Jewels, Nederlands succesvolste horlogemerk van dit moment Cluse en

Insignety - het ringenconcept dat hoge ogen gooide - konden op zeer veel belang-

stelling rekenen.

LAAGDREMPELIG

Natuurlijk zijn wij elk jaar in Bazel te vinden voor BaselWorld. Daar is de crème

de la crème uit de sieraden- en horlogebranche te vinden en daar zijn alle trends

in ons vakgebied te spotten. Basel is voor veel bedrijven nog steeds heilig wat

betreft het uitbrengen van nieuwe collecties, maar wij vinden Inhorgenta eigenlijk

net zo leuk om te bezoeken. Je kunt ongedwongen rondneuzen in stands, zonder

afspraak en de stands zijn minder gesloten. Zoals gezegd vind je hier merken

waarmee je je als juwelier nog echt kunt onderscheiden. Vooral dat laatste zou dé

reden moeten zijn om een reis naar Inhorgenta te overwegen.

Niet alleen Nederlandse merken, maar ook merken die in Nederland vertegen-

woordigd worden zijn terug te vinden in de Messe München. Grote horlogemerken

als Casio, Junghans, EBEL, Fossil, Komono en Lars Larsen waren te vinden in hal

A1 en in de hallen B1 en B2 konden we ons vergapen aan de meest mooie nieuwe

sieraden van bekende merken als Breuning, PZ Stelmach, Bastian Inverun, Coeur

de Lion en Chamilia

Een heel leuk,

onderscheidend

merk: Kerbholz.

Wellicht bin-

nenkort ook in

Nederland te

vinden

INHORGENTA 2018

Met 27.500 bezoekers mocht Inhorgenta dit jaar weer wat meer bezoe-

kers verwelkomen en met bijna duizend exposanten uit meer dan veer-

tig landen was het aanbod zeer divers. De afgelopen jaren is er al een

tendens te zien dat meer en meer internationaal georiënteerde bedrijven

de weg naar Inhorgenta vinden en dat biedt u ook kansen. Volgend jaar

vindt Inhorgenta München weer plaats van vrijdag (16 februari) tot en

met maandag (19 februari).

Lars Larsen toonde

de eerste glimpen

van de nieuwe

horlogecollectie

Cluse