Previous Page  33 / 116 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 33 / 116 Next Page
Page Background

D

E

J

U W E L I E R

N R

4 2 0 1 5 33

kopen we graag de meest exclusieve uitvoeringen, maar de praktijk leert ons

dat we vanuit de basis moeten werken en de klant de ruimte moeten geven om

ook in dit concept door te groeien.”

Hoe is de ondersteuning vanuit Bene-Lux Jewels?

En mocht er dan een keer iets zijn met de MY iMenso-sieraden, zorgt Bene-

Lux Jewels voor een passende oplossing. “Ik kan kort maar krachtig zijn over

de service vanuit Bene-Lux Jewels: die is prima! We hebben sowieso vrijwel

geen problemen en als er eens iets is, wordt het altijd opgelost door Bene-Lux

Jewels, aldus Mireille Schrauwen. Ook Ben de Haan is te spreken over de

ondersteuning vanuit Bene-Lux Jewels. “Ze doen totaal niet moeilijk. Als er iets

niet goed is, dan wordt het opgelost.”

“De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat we eigenlijk zeer weinig servicepro-

blemen hebben. Als er iets is, dan lossen we het zelf op en als dat niet gaat

dan heb ik nog niet meegemaakt dat Bene-Lux Jewels mij geen oplossing kon

bieden. Toevallig hadden we laatst een insignia met parelmoer-inleg die niet

meer in de collectie te vinden was. Na een kort mailtje met de vraag of ze iets

voor me konden betekenen had ik binnen twee dagen stukjes parelmoer in huis

van exact de goede uitvoering. Wij blij, de klant blij en een perfecte service van

Bene-Lux Jewels”, vertelt Dick Broekhuis. “De service is gewoon uitstekend

en de samenwerking verloopt al jaren probleemloos, mede door de geweldige

ondersteuning van onze super vertegenwoordigster Natasja”, zo is Mary van

der Zwart complimenteus.

Nieuwe display

Juwelier Van der Zwart en Broekhuis Juwelier werken sinds kort met de nieuw-

ste display van MY iMenso. Ze zijn zeer te spreken over de nieuwe manier van

presenteren. “De nieuwe display is werkelijk een plaatje om te zien. Je hebt in

één oogopslag het grootste gedeelte van de collectie in beeld. Het is net een

snoepwinkel.” Dat kan Dick Broekhuis beamen. “Het ziet er gewoon super uit

en het draagt bij aan de verkoop van de producten.”

Kunt u andere juweliers aanraden met MY iMenso te werken?

Eigenlijk kunnen we concluderen dat alle ondervraagde partijen meer dan

tevreden zijn met MY iMenso. Sterker nog: alle juweliers raden collega’s aan,

mits er ruimte is, om het merk te gaan verkopen. “Het is zeker het overwegen

waard, maar ik zou dan wel direct met een complete collectie starten, anders

heeft het weinig zin”, stelt Mary van

der Zwart. “Zoals uit ons verhaal al

blijkt zijn wij zeer enthousiast over

MY iMenso”, zo citeren wij Mireille

Schrauwen. “En we werken al vier

jaar met MY iMenso. Ik kan andere

juweliers dus zeker aanraden om

MY iMenso op te nemen.”

“Ik kan andere juweliers zeker aan-

raden dit merk op te nemen”, zegt

Ben de Haan overtuigend. “Het

argument dat alles van echt zilver

is en de grote keuze helpt omzet

te maken. Als wij op een feest met

honderd personen geweest zijn, dan zien wij niet veel mensen met MY iMenso,

dus er is nog genoeg ruimte voor verbetering. Wij adverteren er wel veel mee,

want consumenten moeten ook zien wat er te koop is.”

Dick Broekhuis vult aan: “Belangrijk is dat er plaats is in de winkel voor een

correcte presentatie en uiteraard moeten de medewerkers enthousiast zijn over

het concept. Als deze factoren aanwezig zijn dan zou ik zeker instappen. De

omzetmogelijkheden zijn goed tot zeer goed. U moet niet verbaasd staan te

kijken als u een omloopsnelheid van vier tot vijf keer uw investering realiseert.

Met andere woorden: hebt u nog wat investeringsruimte en hebt u nog plaats in

uw bedrijf? Dan is de overweging MY iMenso op te nemen zeker aan de orde.”

Meer informatie:

Bene-Lux Jewels

Tel. + 31 (0)85 8880599 & +32 (0)89 656115

www.myimenso.com

J&W-stand: A.152

“Heel veel klanten die ermee

beginnen, zien wij weer in de

winkel terug”

Dick Broekhuis