“De heritage van Bruno Söhnle brengt mensen in vervoering”, aldus Vincent
en Christiaan Hersevoort van GH Uurwerken, het bedrijf dat de distributie-
rechten voor Bruno Söhnle in de Benelux in handen heeft. “En dát is precies
wat sieraden, wat horloges zeker ook zijn, behoren te doen. Het besluit van
de consument om een bepaald horloge te kopen is nou eenmaal voornamelijk
emotioneel gedreven.”
Gouden kansen
Een goed bewustzijn van de behoef-
tes van de consument en de moge-
lijkheid van de juwelier om hier
met diens kennis en assortiment op
in te spelen bieden ‘gouden’ kan-
sen. “Het tonen van mechanische
modellen moet hierbij niet worden
onderschat. Dit zorgt namelijk voor
een ultieme productbeleving en cre-
eert samen met het verhaal van
de juwelier de juiste emotie bij de
consument.”
Elke gelegenheid
Het succes van Bruno Söhnle komt echter niet enkel doordat het zo goed
aansluit bij de huidige behoeftes van de consument, maar zeker ook door de
gedegen opbouw van de collectie. “Van elegant en klassiek tot sportief tech-
nisch en van quartz tot mechanisch, voor iedereen en voor elke gelegenheid
biedt Bruno Söhnle het ideale horloge.”
Najaarsbeurs
“Wij kijken er naar uit om tijdens de Jewels & Watches Najaarsbeurs weer een
aantal nieuwe modellen van Bruno Söhnle presenteren”, zeggen Vincent en
Christiaan Hersevoort. “Naar ons idee is Bruno Söhnle er weer meer dan ooit
in geslaagd om op geheel eigen wijze de hedendaagse opvattingen over stijl te
verwerken tot een nieuwe serie tijdloze tijdmeters.”
Meer informatie: GH Uurwerken
Tel. 038-4653894
info@gh-uurwerken.nl www.gh-uurwerken.nlJ&W-stand: A.133
De horloges van Bruno Söhnle krijgen steeds meer bekendheid onder het
grote publiek en worden gewaardeerd om hun onderscheidende kwaliteit
tegen een reële prijs. Het merk uit Glashütte vaart wel bij de toenemende
behoefte aan echt vakmanschap en de natuurlijke bewondering voor men-
selijke creaties op hoog specialistisch niveau.
“De heritage van
Bruno Söhnle
brengt mensen in vervoering”
J
E W E L S
& W
A T C H E S
N
A J A A R S B E U R S
D
E
J
U W E L I E R
N R
4
2 0 1 5
56