Previous Page  34 / 114 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 34 / 114 Next Page
Page Background

D

E

J

U W E L I E R

N R

4 2 0 1 6

34

I

N T E R V I E W

P D A G

R O U P

Om de route naar het nieuwe pand van PDA te vinden, hoef je eigenlijk

alleen maar het oude adres in te voeren, want het bedrijf is letterlijk naar de

overkant van de straat verhuisd. Het nieuwe pand heeft zeker meer allure

én, het allerbelangrijkste voor PDA zelf, het biedt veel meer ruimte voor alle

werkzaamheden en opslag. “We streven er constant naar om onze service te

verbeteren”, zo begint Jacqueline Stad. “Nu we alle bedrijven onder één dak

hebben, kunnen we onze klanten nog beter bedienen. We willen hen ontzor-

gen, of dat nu op het gebied van aftersales of voorraadbeheer is. Daar hebben

we de afgelopen jaren flink in geïnvesteerd.”

“WE

STREVEN ER CONSTANT NAAR

DE PDA GROUP IS VOLOP IN BEWEGING. DEZE ZOMER HEEFT HET BEDRIJF – WAAR ONDER MEER BEACH TIME, CITY TIME, PEX TIME EN HSC

NEDERLAND ONDER VALLEN – EEN PRACHTIG NIEUW PAND BETROKKEN WAARDOOR ALLE DISCIPLINES VAN DE PDA GROUP ONDER ÉÉN

DAK TERUG TE VINDEN ZIJN. EEN MOOIE STAP, MAAR DIT JAAR HEEFT ER OP DIRECTIENIVEAU OOK EEN VERANDERING PLAATSGEVONDEN:

JACQUELINE STAD VORMT SINDS KORT SAMEN MET PAUL ARBEID DE DIRECTIE VAN DE PDA GROUP. EEN MOOIE GELEGENHEID VOOR ONS

OM BEIDEN TE SPREKEN OVER DE RECENTE VERANDERINGEN EN METEEN EEN KIJKJE TE NEMEN IN HET NIEUWE PAND. ZODOENDE REDEN

WIJ NAAR ZAANDAM VOOR EEN GESPREK MET PAUL EN JACQUELINE. “WE ZIJN ENORM TROTS OP ONS BEDRIJF, MAAR WE ZIJN ONS ER

TERDEGE VAN BEWUST HET ALTIJD BETER KAN”, ZO HOREN WIJ ONDER MEER.

OM ONZE

SERVICE TE VERBETEREN

GROEI

De afgelopen jaren hebben PDA Group en haar dochterbedrijven een grote

groei doorgemaakt. Nieuwe merken (onder meer Esprit, Boccia en Ice-Watch)

werden toegevoegd aan het merkenportfolio van Beach Time, City Time en

Pex Time, het personeels- en klantenbestand werd uitgebreid en zodoende

veranderde er veel, zo beaamt Paul Arbeid. “Je loopt door de groei die wij

hebben meegemaakt wel tegen operationele problemen aan. De knowhow

die je nodig hebt ontbreekt en er komen terechte klachten van klanten door-

dat je niet direct kunt voldoen aan de verwachtingen. Zodoende hebben wij