Previous Page  17 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 17 / 52 Next Page
Page Background

niet. Dit is waar wij voor staan. We bouwen, creëren en werken samen met

onze retailers en partners. Het neemt natuurlijk tijd in beslag om te komen

waar je wilt komen, maar ik ben zeer trots om te zien dat we het zo goed doen

met onze dealers waarmee we samenwerken en die ook tijd en geld investeren

in Endless en samen met Endless. Dat zijn de mensen die begrijpen dat het

veel energie kost om een merk op te bouwen en die daar ook zelf actief mee

bezig zijn. Daarnaast zien ze dat wij veel tijd en geld steken in marketing,

lokale betrokkenheid, evenementen en ze groeien met ons mee. Iedereen die

mij kent, weet dat ik zo werk en dat dit succes brengt. Daarom ben ik ook zo

blij om het groeiende succes te zien van iedereen die onderdeel uitmaakt van

Endless en bereid is te investeren.”

Jennifer Lopez is het gezicht van Endless. Waarom hebben jullie deze weg

ingeslagen?

“We wilden een wereldwijd bekend merk neerzetten en bewustzijn creëren.

We willen nummer één zijn in de branche en daarom hebben we een lijstje

gemaakt van beroemdheden die hetzelfde bereikt hebben en die het kleurrijke,

warme, positieve, feestelijke, elegante en leuke DNA van Endless vertegen-

woordigen. Jennifer Lopez was onze eerste keus en gelukkig wilde zij ook met

ons samenwerken. Een perfecte match dus.”

Kunt u iets vertellen over de Jennifer Lopez Collectie?

“Jennifer Lopez is de co-designer van haar eigen Endless collectie. Dit houdt

in dat deze collectie haar persoonlijkheid weergeeft, binnen de kaders van het

Endless concept. Waar de Endless collectie meer kleurrijk, delicaat, vrolijk,

leuk en elegant is, is de Jennifer Lopez collectie meer gewaagd en edgy. Iets

meer rock-and-roll dus.”

Wat zijn uw plannen met Endless in Nederland?

“Het verbeteren van de distributieketen, de hoge kwaliteit van het product

handhaven, lokale marketing en PR opbouwen samen met onze retailers en

in het algemeen ons merk verder uitbouwen. Het is heel belangrijk voor onze

partners om deel te nemen aan dit proces, want we hebben gemerkt in de

andere markten dat degenen die actief bezig zijn met het merk en ze promoten,

zowel de traffic in de winkel significant verhogen als de omzet.”

Hoe gaat u dat bereiken?

“We zijn er heel erg op gefocust om samen met onze partners te slagen op de

Nederlandse markt en daar is ons veel aan gelegen. Zo hebben we een speciale

marketing-aanbieding voor onze klanten, waar wij de marketingkosten en de

kosten van advertenties voor 50% zullen vergoeden. Daarnaast helpen wij met

het opzetten van de advertentiecampagnes, het POS-materiaal en we promoten

VIP-evenementen in de winkels. Dit doen we niet alleen voor de Nederlandse

markt, maar daarop ligt wel onze focus.”

Er waren wat leveringsproblemen. Zijn deze opgelost?

“Door de sterke wereldwijde groei en de vraag naar onze producten, waren we

genoodzaakt om onze productie en onze distributieketen te vergroten. Dit is

gebeurd en we hebben heel veel geïnvesteerd om er voor te zorgen dat de leve-

ringen plaats konden vinden. Het is in ieder geval positief dat er wereldwijd

zo veel vraag is naar Endless producten en dat we in de positie zitten dat we

onze productielocaties kunnen upgraden. Dus het antwoord op jouw vraag is

ja, de problemen zijn opgelost waardoor we vertraging opliepen in de levering

van producten. De vraag blijft echter oplopen, dus dat is alleen maar mooi.”

Endless staat voor kleurrijke armbanden en mix & match sieraden. Blijft dit zo?

“We moeten blijven ontwikkelen en dat gaan we ook doen. Voorlopig focussen

we ons op het verbeteren van hetgeen we opgebouwd hebben met het oog op

onze distributieketen, marketing, sales en ons merk.”

Meer informatie: Endless Jewelry

bnl@endlessjewelry.eu

,

www.endless-jewelry.eu

D

E

J

U W E L I E R

N R

5 2 0 1 5 17

“Als ik kijk naar wat we

hebben bereikt in minder

dan twee jaar, dan moet ik

toegeven dat ik zeer trots ben”