Previous Page  44 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 44 / 68 Next Page
Page Background

D

E

J

U W E L I E R

N R

5 2 0 1 6

44

R

E P O R T A G E

Je mag wel zeggen dat in Nederland de Max-mania heeft toegesla-

gen. De opmars van Max Verstappen – die zijn eerste stappen bij

Scuderia Toro Rosso zette – in zijn Red Bull-bolide heeft Nederland

in één keer Formule 1-fan gemaakt. Ook de redactie van De Juwelier

volgt de verrichtingen van onze jonge landgenoot op de voet en wij

waren dan ook zeer verheugd met de uitnodiging van Casio Benelux.

PRESENTATIE

De uitnodiging van Casio Benelux was niet alleen voor een bezoek

aan het circuit op Spa Francorchamps op zondag. De genodigden

werden op zaterdagmiddag verwacht bij Van der Valk Hotel in

Heerlen. Eenmaal daar aangekomen werd de groep verwelkomd door

het team van Casio Benelux en kregen we van Erik Velthoven (Sales

Manager van de Watch Division van Casio Benelux) een presentatie

over Edifice, de plannen van het merk en natuurlijk de link met de

Formule 1.

SPONSOR

Als officieel partner van Formule 1-team Scuderia Toro Rosso met

Edifice is de link van Casio met het grootste motorsportevenement

ter wereld snel uitgelegd. In werkelijkheid komt er natuurlijk veel

meer bij kijken. Als officieel partner van een Formule 1-team ben

je sowieso verzekerd van de nodige exposure, maar de bedragen

die horen bij een dergelijke profilering zijn zeker niet mals. Dat het

Casio met Edifice is gelukt zich te verbinden aan een Formule 1-team

als Scuderia Toro Rosse en prominent afgebeeld staat op onder meer

de bolide, mag gezien worden als een wereldprestatie.

NIEUWE VERKOOPTOOLS

Tijdens de presentatie kwamen een aantal belangrijke zaken naar

voren. Zo heeft Casio een nieuwe verkoopzuil geintroduceerd voor

de EQB-modellen: de connected watches van Edifice. Deze ‘touch &

try zuil’ is ideaal voor consumenten om kennis te maken met de con-

nected horloges van Edifice. De zuil herbergt naast een EQB-horloge

ook een mobiele telefoon en een videodisplay waar de werking van

het horloge wordt uitgebeeld. “Het is in feite een extra verkoper in

uw winkel”, zo geeft Erik Velthoven onder meer aan.

EEN GEKKENHUIS WAS HET OP CIRCUIT SPA FRANCORCHAMPS, WAAR

DE GRAND PRIX FORMULE 1 VAN BELGIË PLAATSVOND. MET ONZE EIGEN

MAX VERSTAPPEN ALS GROTE PUBLIEKSTREKKER WAREN NAAR VERLUIDT

ZESTIGDUIZEND NEDERLANDSE FANS BIJ DE RACE AANWEZIG! EEN ONGE-

KEND AANTAL EN ONDER DE VELE BEZOEKERS WAREN OOK EEN AANTAL

VOORAANSTAANDE EDIFICE-DEALERS VAN CASIO BENELUX AANWEZIG. OP

UITNODIGING VAN CASIO WAREN DEZE GELUKKIGEN AANWEZIG BIJ DE

GRAND PRIX VAN BELGIË, EN WIJ MOCHTEN ONS OOK TOT DIE GELUKKI-

GEN REKENEN.

GEWELDIG FORMULE 1-EVENT

VAN CASIO BENELUX