D
E
J
U W E L I E R
N R
5 2 0 1 6 39
G
E Z I E N
O P
D E
N
A J A A R S B E U R S
HET MOET WEL HEEL GEK ZIJN WILT U DE NAAM CLUSE NIET KENNEN. HET HORLOGEMERK HEEFT EEN ONGEKEND GROTE SCHARE FANS
OPGEBOUWD MET EEN DOORDACHTE ONLINE MARKETINGSTRATEGIE EN DE VRAAG AAN CONSUMENTENKANT, LEIDT NU NAAR VRAAG
VANUIT JUWELIERS. ZODOENDE HEEFT CLUSE HAAR PIJLEN NU OOK GERICHT OP HET VERGROTEN VAN HET DEALERNETWERK EN DAT RESUL-
TEERDE ONDER MEER IN EEN DEELNAME AAN DE JEWELS & WATCHES NAJAARSBEURS. GEEN NIEUWS: OOK DAAR GOOIDE CLUSE HOGE
OGEN. WEL NIEUWS: CLUSE PRESENTEERDE EEN NIEUWE COLLECTIE MET LA VEDETTE.
Cluse heeft in korte tijd echt hele grote stappen gezet. De minimalistische
modellen veroverden vele vrouwenharten en de La Vedette collectie gaat
ongetwijfeld zorgen voor nog meer fans. Deze collectie bestaat uit modellen
met een verfijnde kast die 24 mm om de pols meet en is voorzien van een
gebold geslepen glas. Small vintage modellen dus, met een tijdloos design.
De delicate smalle banden zijn vervaardigd van edelstaal of leer en zijn
gemakkelijk te verwisselen om naar eigen smaak een andere look te creë-
ren. In totaal bestaat de La Vedette collectie uit vijftien modellen.
EXPOSURE
Niet alleen werd de La Vedette collectie tijdens de Najaarsbeurs al getoond
aan de aanwezige bezoekers, ook heeft Cluse haar uitgebreide netwerk aan
journalisten, bloggers, vloggers en stylisten aangesproken om aandacht te
besteden aan de nieuwste collectie van het merk. Tel daarbij op de online
exposure die het merk zelf altijd al genereert en je weet dat La Vedette in de
belangstelling komt te staan van consumenten. Succes verzekerd dus.
Meer informatie:
Cluse Watches
Tel. 020-8932151
www.clusewatches.comCLUSE LA VEDETTE
SMALL
VINTAGE
WANNAHAVES