Previous Page  39 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 39 / 68 Next Page
Page Background

D

E

J

U W E L I E R

N R

5 2 0 1 6 39

G

E Z I E N

O P

D E

N

A J A A R S B E U R S

HET MOET WEL HEEL GEK ZIJN WILT U DE NAAM CLUSE NIET KENNEN. HET HORLOGEMERK HEEFT EEN ONGEKEND GROTE SCHARE FANS

OPGEBOUWD MET EEN DOORDACHTE ONLINE MARKETINGSTRATEGIE EN DE VRAAG AAN CONSUMENTENKANT, LEIDT NU NAAR VRAAG

VANUIT JUWELIERS. ZODOENDE HEEFT CLUSE HAAR PIJLEN NU OOK GERICHT OP HET VERGROTEN VAN HET DEALERNETWERK EN DAT RESUL-

TEERDE ONDER MEER IN EEN DEELNAME AAN DE JEWELS & WATCHES NAJAARSBEURS. GEEN NIEUWS: OOK DAAR GOOIDE CLUSE HOGE

OGEN. WEL NIEUWS: CLUSE PRESENTEERDE EEN NIEUWE COLLECTIE MET LA VEDETTE.

Cluse heeft in korte tijd echt hele grote stappen gezet. De minimalistische

modellen veroverden vele vrouwenharten en de La Vedette collectie gaat

ongetwijfeld zorgen voor nog meer fans. Deze collectie bestaat uit modellen

met een verfijnde kast die 24 mm om de pols meet en is voorzien van een

gebold geslepen glas. Small vintage modellen dus, met een tijdloos design.

De delicate smalle banden zijn vervaardigd van edelstaal of leer en zijn

gemakkelijk te verwisselen om naar eigen smaak een andere look te creë-

ren. In totaal bestaat de La Vedette collectie uit vijftien modellen.

EXPOSURE

Niet alleen werd de La Vedette collectie tijdens de Najaarsbeurs al getoond

aan de aanwezige bezoekers, ook heeft Cluse haar uitgebreide netwerk aan

journalisten, bloggers, vloggers en stylisten aangesproken om aandacht te

besteden aan de nieuwste collectie van het merk. Tel daarbij op de online

exposure die het merk zelf altijd al genereert en je weet dat La Vedette in de

belangstelling komt te staan van consumenten. Succes verzekerd dus.

Meer informatie:

Cluse Watches

Tel. 020-8932151

www.clusewatches.com

CLUSE LA VEDETTE

SMALL

VINTAGE

WANNAHAVES