Previous Page  14 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 14 / 60 Next Page
Page Background

D

E

J

U W E L I E R

N R

6 2 0 1 5

14

P

R O D U C T N I E U W S

Vakmanschap is één van de fundamentele pilaren van de UNOde50 filosofie.

De vervaardiging van elk sieraad en horloge vindt van ontwerp tot realisatie

plaats in de eigen productielocatie in Madrid. De gemene deler van alle pro-

ducten is het gebruik van een metalen legering, die de sieraden en horloges

een prachtige, handgemaakte structuur geven. Eenmaal gegoten, krijgen de

sieraden een 15 micron zilveren en 3 micron gouden plating, waarna er een

uitgebreid kwaliteitscontrole wordt uitgevoerd op elk product.

Internationaal gezien is UNOde50 flink aan de weg aan het timmeren. In 2008

werden de eerste stappen gezet op de internationale markt met de opening

van concept stores in Parijs en Miami. Vanaf dat moment is de expansie snel

gegaan, Momenteel wordt UNOde50 in meer dan veertig landen verkocht,

waaronder in Nederland.

Meer informatie:

Double Check

Tel. 073 621 40 60, 06-55 810 220

www.double-check.nl

Snelheid, kracht, passie, enthousiasme en design vormen de winnende karak-

tereigenschappen van de twee gebroeders Márquez en hun passie om als eerste

over de finish te komen. Het mag duidelijk zijn dat ook Lotus deze eigenschap-

pen combineert bij het samenstellen van de verschillende horlogemodellen.

Dit najaar presenteert Lotus drie nieuwe multifunctionele modellen in de Marc

Márquez collectie. Alle modellen in deze collectie zijn uitgevoerd met een

leren band en beschikbaar in verschillende uitvoeringen zoals staal, roségoud

en chocoladebruin gekleurd. Uiteraard komt het nummer van Marc Márquez

(93) prominent terug op de wijzerplaat.

Meer informatie:

Festina Lotus Benelux, tel. +32 (0)16387980,

www.festina.com

UNOde50 werd eind jaren negentig opgericht door een team van designers

die een stijl wilden realiseren die zich zou onderscheiden van de destijds

gebruikelijke stijlen. Exclusiviteit was het doel, want van elk ontwerp zouden

in eerste instantie vijftig stuks vervaardigd worden, waar de naam UNOde50

ook naar verwijst. Door het enorme succes besloten de ontwerpers dat het

voor meer dan vijftig mensen mogelijk moest zijn een ontwerp te kopen.

Door de jaren heen heeft UNOde50 zich steeds verder ontwikkeld tot een

sieraden- en horlogemerk met een zeer uitgebreid assortiment met eigentijdse

producten. De nieuwste innovatie binnen het assortiment van UNOde50 is

een sieradenlijn vervaardigd in goud.

Lotus is onlosmakelijk verbonden met de motorsport, mede door het ambas-

sadeurschap van Marc Márquez. De afgelopen twee jaar won Márquez zelfs

de World MotoGP Championship met Lotus als sponsor op zijn helm. Dit jaar

is ook zijn jongere broer Alex onderdeel van de MotoGP en ook hij wordt

gesponsord door Lotus.

UNOde50:

tijdloos, stoer en herkenbaar

Marc Márquez blijft

Lotus

inspireren