Previous Page  47 / 68 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 47 / 68 Next Page
Page Background

D

E

K

A P P E R

N R

2 2 0 1 6 47

B

A R B E R

S P E C I A L

Evenals de kappersmerken Revlon Professional, Orofluido, Uniq One, d:fi en

Intragen valt American Crew onder de paraplu van Revlon Professional Brands.

Begin dit jaar was er belangrijk nieuws over deze groep, die voor wat betreft

ons land altijd door een Franse directie werd aangestuurd. Sinds 1 februari heeft

Jan Francissen (voormalig General Manager van Wella, The salon professional

division of P&G in Nederland) deze taak op zich genomen. Samen met zijn

team vertegenwoordigt Jan de genoemde merken in de Benelux en Zwitserland.

WERELDWIJDE MARKTLEIDER

Over de deelname van American Crew aan BarberSociety Live vertelt Jan

Francissen: “Eind jaren negentig ontketende David Raccuglia een revolutie in de

salonindustrie met de lancering van een innovatieve verzorgingslijn speciaal ont-

wikkeld voor mannen. Tegenwoordig is American Crew binnen dit segment de

wereldwijde marktleider. Dit doel is bereikt door continu in beweging te blijven

en actief te pionieren, altijd met de wensen, behoeftes en belevingswereld van

de man vooropgesteld.”

INTERACTIE

“American Crew is echt een merk ‘voor en door’ barbers en herenkappers. Bij de

ontwikkeling van nieuwe trends en producten werken we altijd intensief samen

met toonaangevende stylisten van over de hele wereld om zo goed mogelijk

feeling te houden met het herensegment en de dagelijkse praktijk in salons en

barbershops. Het is om die reden dat we BarberSociety Live graag ondersteunen.

We kijken er naar uit om in het Machinegebouw van gedachten te wisselen met

de bezoekers, want interactie met barbiers en herenkappers ligt aan de basis van

American Crew.”

Meer informatie:

Beautyge Netherlands

Tel. 036-5467506

www.americancrew.com

AMERICAN CREW

IS 100% MANNELIJK

COMPLEET & COMPACT

BINNEN HET SEGMENT PROFESSIONELE MANNENMERKEN ONDER-

SCHEIDT AMERICAN CREW ZICH MET EEN ZEER COMPLEET ASSORTI-

MENT VOOR IN DE SALON. ZO VOORZIET HET MERK NIET ALLEEN IN

VERZORGING- EN STYLINGPRODUCTEN, MAAR OOK IN SCHEERPRO-

DUCTEN, FRAGRANCES, DEODORANT, EEN ANTI-HAIRLOSS FOAM EN

EEN KLEURBEHANDELING DIE IS AFGESTEMD OP HET HAAR VAN DE

MAN. VOOR ALLE PRODUCTLIJNEN GELDT DAT DEZE COMPACT EN

OVERZICHTELIJK ZIJN. PER SLOT VAN REKENING HOUDEN MANNEN

NIET VAN AL TEVEEL GEDOE!

IN DEZE SPECIAL OVER BARBERING EN HET HERENVAK MAG AMERICAN CREW UITERAARD NIET ONTBREKEN. BIJNA TWINTIG JAAR GELEDEN

WERD HET MANNENMERK OPGERICHT DOOR DAVID RACCUGLIA EN SINDSDIEN HEEFT AMERICAN CREW ZICH ONTWIKKELD TOT DE ‘OFFICIAL

SUPPLIER TO MEN’ EN TOT EEN KRACHTIGE PARTNER VOOR (HEREN)KAPPERS. HET IS DAN OOK NIET VOOR NIETS DAT AMERICAN CREW DE

HOOFDSPONSOR IS VAN HET NIEUWE EVENT BARBERSOCIETY LIVE OP ZONDAG 5 JUNI.