D
E
K
A P P E R
N R
2 2 0 1 6 47
B
A R B E R
S P E C I A L
Evenals de kappersmerken Revlon Professional, Orofluido, Uniq One, d:fi en
Intragen valt American Crew onder de paraplu van Revlon Professional Brands.
Begin dit jaar was er belangrijk nieuws over deze groep, die voor wat betreft
ons land altijd door een Franse directie werd aangestuurd. Sinds 1 februari heeft
Jan Francissen (voormalig General Manager van Wella, The salon professional
division of P&G in Nederland) deze taak op zich genomen. Samen met zijn
team vertegenwoordigt Jan de genoemde merken in de Benelux en Zwitserland.
WERELDWIJDE MARKTLEIDER
Over de deelname van American Crew aan BarberSociety Live vertelt Jan
Francissen: “Eind jaren negentig ontketende David Raccuglia een revolutie in de
salonindustrie met de lancering van een innovatieve verzorgingslijn speciaal ont-
wikkeld voor mannen. Tegenwoordig is American Crew binnen dit segment de
wereldwijde marktleider. Dit doel is bereikt door continu in beweging te blijven
en actief te pionieren, altijd met de wensen, behoeftes en belevingswereld van
de man vooropgesteld.”
INTERACTIE
“American Crew is echt een merk ‘voor en door’ barbers en herenkappers. Bij de
ontwikkeling van nieuwe trends en producten werken we altijd intensief samen
met toonaangevende stylisten van over de hele wereld om zo goed mogelijk
feeling te houden met het herensegment en de dagelijkse praktijk in salons en
barbershops. Het is om die reden dat we BarberSociety Live graag ondersteunen.
We kijken er naar uit om in het Machinegebouw van gedachten te wisselen met
de bezoekers, want interactie met barbiers en herenkappers ligt aan de basis van
American Crew.”
Meer informatie:
Beautyge Netherlands
Tel. 036-5467506
www.americancrew.comAMERICAN CREW
IS 100% MANNELIJK
COMPLEET & COMPACT
BINNEN HET SEGMENT PROFESSIONELE MANNENMERKEN ONDER-
SCHEIDT AMERICAN CREW ZICH MET EEN ZEER COMPLEET ASSORTI-
MENT VOOR IN DE SALON. ZO VOORZIET HET MERK NIET ALLEEN IN
VERZORGING- EN STYLINGPRODUCTEN, MAAR OOK IN SCHEERPRO-
DUCTEN, FRAGRANCES, DEODORANT, EEN ANTI-HAIRLOSS FOAM EN
EEN KLEURBEHANDELING DIE IS AFGESTEMD OP HET HAAR VAN DE
MAN. VOOR ALLE PRODUCTLIJNEN GELDT DAT DEZE COMPACT EN
OVERZICHTELIJK ZIJN. PER SLOT VAN REKENING HOUDEN MANNEN
NIET VAN AL TEVEEL GEDOE!
IN DEZE SPECIAL OVER BARBERING EN HET HERENVAK MAG AMERICAN CREW UITERAARD NIET ONTBREKEN. BIJNA TWINTIG JAAR GELEDEN
WERD HET MANNENMERK OPGERICHT DOOR DAVID RACCUGLIA EN SINDSDIEN HEEFT AMERICAN CREW ZICH ONTWIKKELD TOT DE ‘OFFICIAL
SUPPLIER TO MEN’ EN TOT EEN KRACHTIGE PARTNER VOOR (HEREN)KAPPERS. HET IS DAN OOK NIET VOOR NIETS DAT AMERICAN CREW DE
HOOFDSPONSOR IS VAN HET NIEUWE EVENT BARBERSOCIETY LIVE OP ZONDAG 5 JUNI.