A
D V E R T E N T I E
Sandra haalde haar inspiratie vooral uit de iconische haarstijl van Elvis Presley, die ze voorzag van een
moderne twist. Uiteindelijk bleek dit het kapsel dat volgens de jury het beste aansloot bij de moderne
maar klassieke American Crew-man.
DE WEDSTRIJD
De American Crew All-Star Challenge is een van de belangrijkste wedstrijden voor mannenkappers
wereldwijd. Het gaat hierbij niet alleen om het haar; de artistieke visie, het kapsel, het model, de foto,
alles moet perfect zijn en op een unieke manier de echte American Crew-man weergeven.
Duizenden stilisten uit negentien landen deden een gooi naar de prijzen. Uit vijftien landen werd
de beste kapper naar Parijs gevlogen. In de modehoofdstad van de wereld vond de finale plaats.
Hier speelden ze de rol van Creative Director in een fotoschoot met American Crew-oprichter David
Raccuglia. Ze lieten hun meest innovatieve knipkunsten zien en werkten samen met de beste mode-
en make-upartiesten om tot één foto te komen om de jury te overtuigen.
DE JURY
Deze jury bestond uit Paul Wilson en Theri DeJoode van
American Crew, Sandra Nygaard van Men’s Health, Sergi
Bancells van Estetica en de All-Star Challenge-winnaar van
afgelopen jaar, Sergiy Shapochka.
Over de winnende inzending zegt David Raccuglia: “Sandra’s
winnende look van de klassieke stijl is een echte represen-
tatie van de American Crew-man, terwijl ze ook trouw bleef
aan haar eigen stijl. De competitie is een viering van dit
soort gepassioneerde stijlen wereldwijd en ik hoop dat dit de
stilisten van de aankomende jaren inspireert.”
Meer informatie: Beautyge Netherlands, tel. 036-5467506,
www.americancrew.com/allstarchallengeSANDRA PEROVIC
IS AMERICAN CREW
ALL STAR 2015-2016
OP 19 APRIL WERD IN PARIJS HET ALL STAR-KAMPIOENSCHAP VAN AMERICAN
CREW GEHOUDEN. HIERBIJ WORDT IEDER JAAR DE BESTE HERENKAPPER TER
WERELD GEKOZEN. DIT JAAR WIST DE BRITSE SANDRA PEROVIC DE VEERTIEN
ANDERE FINALISTEN TE VERSLAAN.
◀
Met deze creatie won Sandra Perovic de finale in Parijs
E
V E N E M E N T
D
E
K
A P P E R
N R
3 2 0 1 6
8