D
E
K
A P P E R
N R
4 2 0 1 6 49
L
I M I T E D
E
D I T I O N
ELVIS PRESLEY IS ÉÉN VAN DE GROOTSTE ARTIESTEN ALLERTIJDEN. ‘THE
KING OF ROCK AND ROLL’ SPEELT EEN HOOFDROL IN EEN GROOT-
SCHALIGE NIEUWE CAMPAGNE VAN AMERICAN CREW, WAARIN HIJ
WORDT GEKROOND TOT ‘THE KING OF MEN’S GROOMING’.
Om de legendarische entertainer te eren, introduceert American Crew wereld-
wijd zes ‘special edition’ stylingproducten voor mannen. Deze zijn direct herken-
baar aan speciale verpakkingen met iconische foto’s van Elvis.
NIEUWE GENERATIE
Sennen Pamich (Global President van Revlon Professional Brands) laat weten dat
Elvis en American Crew perfect bij elkaar passen: “Beide staan symbool voor de
Amerikaanse lifestyle die energiek, iconisch en origineel is. Elvis is een absolute
legende uit de Amerikaanse muziekgeschiedenis en we zijn er trots op om hem
te introduceren bij een nieuwe generatie fans.”
ALTIJD OP ZOEK NAAR DE BESTE STYLINGPRODUCTEN
De nieuwe ‘King of Men’s Grooming’-campagne wordt wereldwijd ingezet en
zelfs Elvis’ dochter Priscilla Presley speelt hierin een rol. “Elvis was altijd erg pre-
cies in de styling van zijn haar. Zijn hairstyles maakten deel uit van wie hij was en
waren ook onderdeel van zijn rebelse karakter. Omdat hij z’n haar zo belangrijk
vond was hij ook altijd op zoek naar de beste stylingproducten. Geloof me, ik
kan het weten”, aldus Priscilla.
COMPLEET ASSORTIMENT VOOR DE MAN
Het grooming-assortiment van American Crew voorziet in alle behoeftes van
mannen op het gebied van uiterlijke verzorging en is onderverdeeld in de catego-
rieën hair, body, shave, style en fragrance. De producten zijn uitsluitend verkrijg-
baar bij professionele salons, barbershops en geautoriseerde retailers.
Meer informatie:
Beautyge Netherlands
Tel. 036-5467506
www.
americancrew.comGROOM LIKE
THE KING!
Elvis™ and Elvis Presley™ are trademarks of ABG EPE IP LLC Rights of Publicity and Persona Rights: Elvis Presley Enterprises, LLC ©2016 ABG EPE IP LLC Elvis.com