Previous Page  51 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 51 / 60 Next Page
Page Background

D

E

K

A P P E R

N R

4 2 0 1 6 51

trends en marktontwikkelingen en uiteraard brengt deze werkwijze ook een aanzienlijke

kostenbesparing met zich mee, waar de kapper van profiteert. Dat is zeer kenmerkend

voor de Salon Ambience-filosofie. Alles is 100% Made in Italy. Tel daar een zeer concur-

rerende prijs/kwaliteitverhouding plus een hoog serviceniveau bij op en je weet wat het

fundament van het merk is.”

INSPIRATIE

“Een belangrijke verandering bij Salon Ambience is dat we kappers meer inspiratie bieden

dan ooit tevoren. In de jaarlijkse catalogus bijvoorbeeld geven we uiteraard een duidelijk

overzicht van ons totale aanbod aan meubilair en accessoires, maar in deze catalogus is

ook steeds meer aandacht voor totaalinrichting. We laten dus actuele inrichtingen zien

van salons over de hele wereld die met Salon Ambience zijn ingericht en ook tonen we

eigen ontwerpen, waarbij design, functionaliteit, routing, kleurstellingen, verlichting en

budgetbewaking allemaal op elkaar zijn afgestemd. Want uiteindelijk is dat het recept

voor een inrichting die werkt in de praktijk en die ervoor zorgt dat de (her)inrichting de

salon daadwerkelijk vooruit helpt. We beschikken over een enorme expertise in de manier

waarop je dit het beste kunt doen en uiteraard delen we deze graag met onze klanten.

Ook dit is een vorm van service waarmee Salon Ambience zich onderscheidt. Daarbij is

het belangrijk om te vermelden dat de grootte van de salon hier geen invloed op heeft;

groot of klein, onze kennis en ervaring in saloninrichting is voor iedereen toegankelijk.”

In Nederland is Salon Ambience-meubilair verkrijgbaar via geselecteerde regiodealers.

Voor verkoopadressen bij jou in de buurt ga je naar

www.salonambience.com/nl

of neem

je contact op met Salon Ambience Benelux, tel. 0573-769081.

“ WE B E S C H I K K E N O V E R T I E N T A L L E N J A R E N E R V A R I NG

I N S A L ON I N R I C H T I NG . D E Z E K E NN I S D E L E N WE

G R A A G M E T K A P P E R S . O F H U N S A L ON N U G R OO T O F

K L E I N I S M A A K T N I E T U I T ; ON Z E E X P E R T I S E I S V OO R

I E D E R E E N T O E G A N K E L I J K ”