D
E
K
A P P E R
N R
4 2 0 1 6 51
trends en marktontwikkelingen en uiteraard brengt deze werkwijze ook een aanzienlijke
kostenbesparing met zich mee, waar de kapper van profiteert. Dat is zeer kenmerkend
voor de Salon Ambience-filosofie. Alles is 100% Made in Italy. Tel daar een zeer concur-
rerende prijs/kwaliteitverhouding plus een hoog serviceniveau bij op en je weet wat het
fundament van het merk is.”
INSPIRATIE
“Een belangrijke verandering bij Salon Ambience is dat we kappers meer inspiratie bieden
dan ooit tevoren. In de jaarlijkse catalogus bijvoorbeeld geven we uiteraard een duidelijk
overzicht van ons totale aanbod aan meubilair en accessoires, maar in deze catalogus is
ook steeds meer aandacht voor totaalinrichting. We laten dus actuele inrichtingen zien
van salons over de hele wereld die met Salon Ambience zijn ingericht en ook tonen we
eigen ontwerpen, waarbij design, functionaliteit, routing, kleurstellingen, verlichting en
budgetbewaking allemaal op elkaar zijn afgestemd. Want uiteindelijk is dat het recept
voor een inrichting die werkt in de praktijk en die ervoor zorgt dat de (her)inrichting de
salon daadwerkelijk vooruit helpt. We beschikken over een enorme expertise in de manier
waarop je dit het beste kunt doen en uiteraard delen we deze graag met onze klanten.
Ook dit is een vorm van service waarmee Salon Ambience zich onderscheidt. Daarbij is
het belangrijk om te vermelden dat de grootte van de salon hier geen invloed op heeft;
groot of klein, onze kennis en ervaring in saloninrichting is voor iedereen toegankelijk.”
In Nederland is Salon Ambience-meubilair verkrijgbaar via geselecteerde regiodealers.
Voor verkoopadressen bij jou in de buurt ga je naar
www.salonambience.com/nlof neem
je contact op met Salon Ambience Benelux, tel. 0573-769081.
“ WE B E S C H I K K E N O V E R T I E N T A L L E N J A R E N E R V A R I NG
I N S A L ON I N R I C H T I NG . D E Z E K E NN I S D E L E N WE
G R A A G M E T K A P P E R S . O F H U N S A L ON N U G R OO T O F
K L E I N I S M A A K T N I E T U I T ; ON Z E E X P E R T I S E I S V OO R
I E D E R E E N T O E G A N K E L I J K ”