D
e
O
p t i c i e n
n r
2 2 0 1 7
18
G
l a z e n
Ook dit jaar is Essilor graag uw partner op het gebied van zon-
neglazen op sterkte. Om het u zo eenvoudig mogelijk te maken
vindt u ons scherp geprijsde assortiment het hele jaar door in de
reguliere Essilor catalogus en de bestelsystemen. Dus ook als de
zon zich dit jaar vroeg aandient of als er in september sprake is
van een heerlijke nazomer; over het zonneglazenaanbod hoeft u
zich geen zorgen te maken.
Iedere consument is uniek. Die gedachte hebben wij ook aange-
houden bij het samenstellen van ons assortiment zonneglazen.
De vele categorieën en merkproducten stellen u in de gelegen-
heid om uw klant te voorzien van een paar zonneglazen dat
perfect aansluit op zijn levensstijl.
NIEUW IN HET ASSORTIMENT
Ook dit jaar is het Essilor zonneglazenassortiment verder uit-
gebreid. Naast de bestaande e-mirror spiegelcoatings, zijn de
Shadow mirrors en Flash to mirror toegevoegd. Een Shadow mir-
ror geeft de brildrager een iets subtielere look dan de reguliere
spiegelcoating. Flash to mirror is een innovatieve spiegelcoating
in combinatie met een Crizal Transitions Xtractive. Daarnaast is
de Société des Lunetiers-collectie uitgebreid met een sun collec-
tie. Société des Lunetiers Sun bestaat uit twaalf eigentijdse mon-
turen met hoogwaardige brillenglazen voorzien van Crizal UV.
Wilt u vrijblijvend meer informatie over het Essilor zonnegla-
zenassortiment? Neem dan contact op met uw optiekadviseur of
de Essilor klantenservice (Tel. 088 – 0888 111 /
info@essilor.nl/
www.essilorpro.nl).
* Bron: Ipsos marketing 2012:
Essilor-sunwear consumer/shopper study.
ESSILOR
UW PARTNER IN
ZONNEGLAZEN
EÉN OP DE TWEE MENSEN DRAAGT EEN ZONNEBRIL.
ZONNEBRILLEN ZIJN DAAROM EEN BELANGRIJKE CATE-
GORIE VAN UW BUSINESS. HELAAS WIJST ONDERZOEK*
UIT DAT 50% VAN DE BRILDRAGERS GEEN ZONNEBRIL
OP STERKTE DRAAGT. EN MAARLIEFST 70% VAN DE KIN-
DEREN DRAAGT GÉÉN ZONNEBRIL. MET DEZE HOGE
PERCENTAGES IS EEN DING ZEKER: DE MARKT VAN
ZONNEBRILLEN OP STERKTE BIEDT NOG VEEL KANSEN
VOOR U ALS OPTICIEN.