Previous Page  35 / 100 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 35 / 100 Next Page
Page Background

D

e

O

p t i c i e n

n r

2 2 0 1 7

35

I

n t e r v i e w

Miriam Idris vertelt enthousiast verder: “Vasuma is mijn eerste merk waar het

allemaal mee begon. Een Zweeds authentiek eyewearlabel dat de jaren ‘50

en ‘60 laat herbeleven maar dan in een nieuw jasje.”

“Naast Vasuma voer ik nog een drietal prachtige nichemerken. Wat dacht

je van het hippe en kekke merk Coco and Breezy? Het trendy Italiaanse

Milanees merk Terry Trish, vervaardigd met het allermooiste asccetaat en

met een flexveer. Maar sinds kort hoort daar ook mijn eigen House Brand

My-Eyewear bij. Prachtige retro monturen van acetaat en metalen veer met

een mooie overloop van kleuren. Binnen de collectie krijgt elk model ont-

werp de naam van de persoon die ik daarvoor gebruik in de fotoshoot, dus

‘echte’ mensen.”

“Ik vond het belangrijk om een eigen House Brand te starten, omdat ik mijn

aanbod graag all-round en dynamisch wil hebben. Ik bied daarom ook extra

diensten aan als ‘Make-up team My-Eyewear, waar ik mijn ervaring inzet. Zo

heb ik zes jaar voor Chanel Nederland gewerkt en een periode daarvan als

Internationaal Make-Up artiest.”

‘MAKE-UP TEAM MY-EYEWEAR’. KAN JE VERTELLEN WAT

DIT PRECIES INHOUDT?

“My-Eyewear biedt de aanvullende service aan om in de optiekzaak een

goed georganiseerde make-up dag te verzorgen om modemerken/monturen

nog meer onder de aandacht te brengen. My-Eyewear komt langs met een

zeer professioneel visagistenteam bestaande uit twee personen: een visagist

en haar assistent.”

“Wij willen de klant direct laten voelen en zien hoe je oog make-up kan

aanbrengen als brildraagster. Pas na deze professionele oog make-up en een

kleine ‘’touch up’ van de rest van het gelaat wordt er door de eigen meder-

werkers van de winkel overgegaan tot het uitzoeken van een nieuw montuur.

Wij nemen de gehele collectie make-up benodigdheden mee met de klan-

tenkaarten waar het persoonlijke oogmake-up advies genoteerd wordt door

de assistent. Als mooie afsluiting krijgt de klant een goed gevulde goody-bag

mee naar huis. Wij willen de opticien kennis laten maken met een professio-

nele make-up promotie (mode) dag die, van te voren, zeer goed geregisseerd

en doorgesproken is.”

“Toen ik My-Eyewear een jaar geleden startte had ik een duidelijke visie.

Deze visie heeft prachtig vorm gekregen dankzij de merken, maar ook door

de extra diensten die ik de zelfstandige opticien aanbied. Op naar een vol-

gend succesvol jaar!”

Voor aanvullende informatie: My-Eyewear

Tel. +31 (0)6 53528142

www.my-eyewear.nl

My-Eyewear

BESTAAT ÉÉN JAAR!

OP 1 MAART 2016 STARTTE MIRIAM IDRIS MY-EYEWEAR. PRECIES EEN JAAR GELEDEN

DUS EN DAAROM IS HET FEEST BY MY-EYEWEAR. HET IS VOOR MIRIAM EEN PRACHTIG

JAAR GEWEEST WAARIN ZIJ DE EERSTE STAPPEN ALS ONDERNEEMSTER ZETTE BINNEN DE

OPTIEKBRANCHE EN MET HAAR JARENLANGE ERVARING BINNEN DE OPTIEK KON HET NIET

ANDERS DAN EEN SUCCES WORDEN. MIRIAM KIJKT MET VEEL VOLDOENING TERUG OP

HET EERSTE JAAR: “HET WAS UITERAARD SPANNEND, MAAR IK HEB MET PASSIE, AL MIJN

KUNDE ERIN GELEGD. IK WIL DAN OOK DE OPTICIENS BEDANKEN DIE VERTROUWEN IN

MY-EYEWEAR HEBBEN GEHAD EN DIRECT EEN SAMENWERKING ZIJN AANGEGAAN. IK KIJK

VOL VERTROUWEN UIT NAAR EEN NIEUW DYNAMISCH JAAR.”