Previous Page  30 / 100 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 30 / 100 Next Page
Page Background

D

e

O

p t i c i e n

n r

2 2 0 1 7

30

K

o r t

n i e u w s

JOHNSON & JOHNSON HEEFT DE OVERNAME VAN ABBOTT MEDICAL

OPTICS (AMO) AFGEROND. AMO’S SURGICAL BUSINES EN EYE

CARE BUSINESS ZULLEN TOETREDEN TOT JOHNSON & JOHNSON

VISION CARE, INC., PRODUCENT VAN ACUVUE® CONTACTLENZEN.

DEZE TWEE BEDRIJVEN ZULLEN SAMEN WORDEN AANGEDUID ALS

JOHNSON & JOHNSON VISION.

IN 2017 ORGANISEREN OPTICAL KICK OFF EN NICHE BEIDE BEURZEN

OP DEZELFDE DAG ÉN OP DEZELFDE LOCATIE. DIT ZAL PLAATSVINDEN

OP ZONDAG 3 SEPTEMBER IN PALEIS10 TE BRUSSEL. DE BEURZEN

VULLEN ELKAAR DUSDANIG AAN, DAT HET IDEE IS ONTSTAAN OM DE

KRACHTEN TE BUNDELEN MET BEHOUD VAN IEDERS IDENTITEIT.

Deze bundeling van de wereldwijde leiders in contactlenzen en chirurgische

oogheelkundige apparatuur is een belangrijke stap in de richting van Johnson &

Johnson’s lang bestaande strategie om een leider op het gebied van ooggezond-

heid te worden, en bij te dragen aan het verbeteren en herstellen van het zicht

van meer mensen over de hele wereld. Johnson & Johnson Vision zal nu in staat

zijn om de omvangrijke krachten en expertise van elke organisatie te benut-

ten - en kunnen putten uit de enorme hoeveelheid middelen en expertise van

Johnson & Johnson - om zich te richten op de behoeften van de consument.

Op de langere termijn is Johnson & Johnson van plan om onze innovatiepro-

cessen toe te passen voor beide organisaties - en verder te investeren in oog-

gezondheid - voor het ontwikkelen van productverbeteringen die de behoefte

van de contactlensspecialist weerspiegelen, en van nieuwe producten waar

klanten wereldwijd van zullen profiteren.

Omdat de producten van Johnson & Johnson bestemd zijn voor verschillende

oogzorgsegmenten, zullen de contactlens/oogzorg en chirurgische bedrijven

als aparte, klantgerichte organisaties blijven opereren, en daarbij profiteren

van de mogelijkheden om elkaar te ondersteunen.

Voor aanvullende informatie:

Johnson & Johnson Vision

Tel. +31 (0)20 3469538

www.jnjvisioncare.nl

Met name voor de bezoekers, de zelfstandige Benelux opticiens, is het een uit-

gelezen kans om zich op één dag te oriënteren op een groot en divers aanbod

van nieuwe collecties en zich te informeren over de nieuwste trends en ontwik-

kelingen. Zo wordt het bezoek aan beide beurzen een bijzonder waardevolle

gelegenheid.

OPTICAL KICK OFF

Ontdek de nieuwste optische collecties van Charmant, Luxottica, Marchon,

Menrad, Marcolin, Williame Optics en tevens het complete gamma instrumen-

ten van ZEISS, tijdens het jaarlijks evenement Optical Kick Off. Tijdens deze

zeventiende editie profiteert u van uitzonderlijke condities en geniet u van een

leuke dag met het hele gezin.

NICHE

Ook op de vierde editie presenteert NICHE een bijzondere selectie van niche

collecties die er op dat moment toe doen, voor opticiens die onderscheidend

willen zijn. ‘Sfeervol, een juiste mix aan merken, goed georganiseerd’ waren

enkele lovende reacties na de eerste NICHE beurzen in 2015 en 2016. In 2017

zullen we de bezoekers wederom inspireren met bijzonderheden en merkbele-

ving. Een dag vol interactie tussen designers, exposanten, en collega-optiekbe-

drijven.

WANNEER?

Zondag 3 september 2017

WAAR?

Brussels Expo Paleis10

Meer informatie

Verdere informatie over o.a. het programma en de aanmelding volgt later. Het

nieuws is ook te volgen op de websites en Facebook:

www.nicheopticalfair.be www.optical-kickoff.be www.facebook.com/nicheopticalfair www.facebook.com/opticalkickoff

JOHNSON & JOHNSON

RONDT OVERNAME

ABBOTT MEDICAL OPTICS AF

COMBINATIE

OPTICAL KICK OFF

EN

NICHE

OP 3 SEPTEMBER 2017