Previous Page  117 / 120 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 117 / 120 Next Page
Page Background

“Het is een perfecte samenwerking tussen de Serengeti en de 24 Uur van Le

Mans om deze limited edition zonnebrillen collectie te lanceren want zowel

Serengeti als de 24 Uur van Le Mans zijn de pioniers van technologie en presta-

ties”, vertelt Ron Bouwmans van Bobo’s Eyewear, de distributeur van Serengeti

in Nederland.

Sinds 1923, is de 24 Uur van Le Mans het verhaal van de mannen en de machi-

nes, internationaal erkend als de moeilijkste motorsport race in de wereld,

beroemd om het uithoudingsvermogen en de zoektocht naar prestaties.

Als pionier van de fotochromatische en de Spectral Control® technologie,

lanceerde Serengeti ‘s- werelds beste lens om auto te rijden in 1982 en is het

tot op heden nog steeds de meest geavanceerde zonnelens in de zonnebrillen

industrie.

De Serengeti / 24 Uur van Le Mans limited edition zonnebrillen collectie zal

bestaan uit het beste van de Serengeti technologie en uitgevoerd worden met

gepolariseerde minerale en gepolariseerde PhD Trivex lenzen.

“Serengeti zonnebrillen bieden absoluut het beste in lenstechnologie en beste-

den een ongeëvenaarde aandacht aan details”, vervolgt Ron Bouwmans. “De

fotochromatische lenzen van Serengeti werken doordat zij zich aanpassen aan

veranderende lichtomstandigheden, zodat de ogen dat niet hoeven te doen.

De fotochromatische lenzen met het Spectral Control® filter worden donker-

der bij fel zonlicht, worden lichter bij weinig licht of bewolkt weer en filteren

de kortere blauwe lichtgolven die een atmosferische waas en verblinding

veroorzaken. Dit vermindert de vermoeidheid van de ogen en het levert de

ultieme gezichtsscherpte. Deze geweldige veelzijdigheid is de reden waarom

chauffeurs een duidelijke voorkeur hebben voor Serengeti zonnebrillen. De

Serengeti technologie is zo ontworpen dat de chauffeurs moeiteloos elk detail

op de weg kunnen zien en zo hun prestaties kunnen verbeteren.”

De ontwerpen van de zonnebrillen zijn geïnspireerd op de geschiedenis en het

erfgoed van zowel Serengeti als de 24 Uur van Le Mans.

Dani Lagace, Directeur Global Eyewear Division bij Serengeti, zei: “We zijn erg

trots op deze partnership met de legendarische 24 Uur van Le Mans en zijn blij

met de unieke ervaring die de race biedt. Het past uitstekend bij onze merk-

waarden: Het hoogste niveau van technologie en prestaties gebaseerd op ons

unieke erfgoed. De limited edition zonnebrillen collectie die in januari 2016

zal worden gelanceerd combineert de technische prestaties van Serengeti met

het heldhaftige imago van de 24 Uur van Le Mans.”

Fabrice Bourrigaud, Directeur Le Mans Spirit verklaarde aan de ACO(Automobile

Club de l’Ouest) : “We zijn erg blij om samen te werken met Serengeti

Eyewear. Zij hebben een enorme grote ervaring en een erkende knowhow in

de zonnebrillen industrie. Voor de ACO is deze samenwerking zeer zinvol. Nu

kunnen wij onze fans zonnebrillen aanbieden die kwaliteit, stijl en de beste

prestaties leveren en dat ook nog in een speciaal Le Mans ontwerp!”

Nadere informatie: Bobo’s Eyewear

T: +31 (0)73-6901777,

www.serengeti-eyewear.com

,

www.24h-lemans.com

Zonnebrillen specialist Serengeti Eyewear kondigt een nieuwe samenwerking

aan met de beroemde 24 Uur van Le Mans race en de lancering van een limi-

ted edition zonnebrillencollectie voor 2016.

Serengeti Eyewear

kondigt officiële samenwerking

aan met de 24 Uur van Le Mans

S

A M E N W E R K I N G

D

E

O

P T I C I E N

N R

3 2 0 1 5 117