D
e
O
p t i c i e n
n r
4 2 0 1 6
81
DESIGN EN OOGZORG
Om dit te bereiken heeft de optometrie een duidelijke eigen plek gekregen, is
er een trendcorner voor de jonge klanten, zijn de kids welkom op de prachtige
kinderafdeling, is er een speciale afdeling ‘Work & Vision’ en is er plek voor een
‘windsimulatie’ op de afdeling sport. “We hebben design gecombineerd met de
beste oogzorg. Dit pand bood de mogelijkheid om mijn visie te verwezenlijken,
waar we op de oude locatie echt beperkt werden. Ik kreeg carte blanche en die
kans heb ik gegrepen.”
“Dit was uiteraard spannend. Ik zal niet ontkennen dat ik er een aantal nachten
van wakker heb gelegen. Maar ik ben ontzettend blij dat we de stap genomen heb-
ben en helder voor ogen hadden waar we naar toe wilden. Tevens heb ik er veel
aan gehad dat ik niet ‘enkel’ opgeleid ben tot opticien, maar ook in eerdere studies
mijn management skills heb ontwikkeld. Het komt in deze huidige tijd dan ook
veel meer aan op ‘ondernemen’.”
THUIS VOELEN
Margo is niet over één nacht ijs gegaan, heeft haar hart gevolgd en het resultaat
mag er wezen. “Ik wilde een vernieuwend concept neerzetten waarmee we ons
onderscheiden. Ik heb daarom ook bewust gekozen om met een architect in zee
te gaan die geen ervaring had in de optiek, omdat je zo daadwerkelijk een eigen
unieke stijl creëert. Ik wilde een moderne, cleane zaak die tevens warmte en gast-
vrijheid uitstraalt waar zowel onze oudere, als jonge klanten zich thuis voelen. De
reacties op de nieuwe winkel zijn echt overweldigend. Daar doe je het natuurlijk
allemaal voor. Kruytzer Optiek en Optometrie is klaar voor de toekomst!”
Voor aanvullende informatie:
Kruytzer Optiek en Optometrie
Tel. +31 (0)77 3982661
www.kruytzeroptiek.nl