Previous Page  81 / 84 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 81 / 84 Next Page
Page Background

D

e

O

p t i c i e n

n r

4 2 0 1 6

81

DESIGN EN OOGZORG

Om dit te bereiken heeft de optometrie een duidelijke eigen plek gekregen, is

er een trendcorner voor de jonge klanten, zijn de kids welkom op de prachtige

kinderafdeling, is er een speciale afdeling ‘Work & Vision’ en is er plek voor een

‘windsimulatie’ op de afdeling sport. “We hebben design gecombineerd met de

beste oogzorg. Dit pand bood de mogelijkheid om mijn visie te verwezenlijken,

waar we op de oude locatie echt beperkt werden. Ik kreeg carte blanche en die

kans heb ik gegrepen.”

“Dit was uiteraard spannend. Ik zal niet ontkennen dat ik er een aantal nachten

van wakker heb gelegen. Maar ik ben ontzettend blij dat we de stap genomen heb-

ben en helder voor ogen hadden waar we naar toe wilden. Tevens heb ik er veel

aan gehad dat ik niet ‘enkel’ opgeleid ben tot opticien, maar ook in eerdere studies

mijn management skills heb ontwikkeld. Het komt in deze huidige tijd dan ook

veel meer aan op ‘ondernemen’.”

THUIS VOELEN

Margo is niet over één nacht ijs gegaan, heeft haar hart gevolgd en het resultaat

mag er wezen. “Ik wilde een vernieuwend concept neerzetten waarmee we ons

onderscheiden. Ik heb daarom ook bewust gekozen om met een architect in zee

te gaan die geen ervaring had in de optiek, omdat je zo daadwerkelijk een eigen

unieke stijl creëert. Ik wilde een moderne, cleane zaak die tevens warmte en gast-

vrijheid uitstraalt waar zowel onze oudere, als jonge klanten zich thuis voelen. De

reacties op de nieuwe winkel zijn echt overweldigend. Daar doe je het natuurlijk

allemaal voor. Kruytzer Optiek en Optometrie is klaar voor de toekomst!”

Voor aanvullende informatie:

Kruytzer Optiek en Optometrie

Tel. +31 (0)77 3982661

www.kruytzeroptiek.nl