NBT Magazine nr4-2023 Online

NBT MAGAZINE NR 4 2023 41 denkt mee over waar hij of zij verstand van heeft. De sterke kanten van iemand stimuleren we. Als we in een winkel krap zitten qua bezetting, staan collega’s van andere vestigingen meteen klaar om bij te springen. Hoe fijn is dát?!” Stappen maken Maar Schreuder weet ook dat het altijd beter kan. De organisatie, die ongeveer honderd medewerkers telt, is druk bezig om verder te professionaliseren. Dat betekent onder andere de website aanpakken, het bestelproces optimaliseren en klanten op de hoogte houden met nieuwsbrieven. “In dat soort dingen kunnen we nog stappen maken. Dat moet ook wel in deze tijd, want anders blijf je achter. Voor veel bakkers is het een lastige tijd. Denk aan energieprijzen, inkoop en personeel. We mogen ons heel dankbaar prijzen dat alle functies bezet zijn. Dat we vele reacties hebben gekregen op onze vacatures voor de nieuwe winkel, zegt genoeg. We konden in een keer een nieuw team samenstellen.” Hoewel er momenteel geen directe plannen zijn voor nog een nieuwe vestiging, blijft Bakkerij Schreuder openstaan voor toekomstige kansen. Aan bakkerijen die ook van plan zijn om een winkel met lunchroom te openen, wil Schreuder het volgende meegeven. “Realiseer je dat een lunchroom veel tijd kost. Heb je er niet genoeg mensen voor? Begin er dan niet aan. Als je als klant in de lunchroom zit, wil je ook de tijd en aandacht krijgen die je verdient. Ik ben blij dat dat kan bij ons. We gaan de menukaart nog uitbreiden, maar doen dat stap voor stap. De basis staat nu en daar kunnen we op verder bouwen. We zijn onze klanten ontzettend dankbaar dat ze zoveel geduld hebben gehad voordat de winkel klaar was. Dat ze er nu zo blij mee zijn en ook terugkomen bij ons, is waar het om gaat.” Meer informatie: Bakkerij Schreuder Tel. +31 (0)577 401 209 info@schreuder-brood.nl www.bakkerijschreuder.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4