Previous Page  5 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 5 / 60 Next Page
Page Background

P

A K K R A C H T

N R

2 2 0 1 6

I

N H O U D

5

P. 55 JAPANSE MULTINATIONAL OMORI INVESTEERT IN SELO Omori, wereldwijd een van de tien grootste fabrikanten van verpakkingsma- chines, is een strategisch partnerschap aangegaan met het Oldenzaalse bedrijf Selo. Omori uit Japan, had al buitenlandse vestigingen en productielocaties in de verenigde Staten, China, Thailand en India, maar heeft nu met de investering in Selo, haar positie in de Europese markt versterkt. P. 58 “IK BEN EEN FOOD PACKAGING DESIGNER IN DE BREEDSTE ZIN VAN HET WOORD” Jonge aanstormende verpakkingsontwerpers krijgen de kans om zich te pre- senteren in Pakkracht. Hun kracht schuilt in de frisse blik op verpakken. De ontwerpers willen graag hun handtekening zetten met een exclusief ontwerp. De vruchten van hun creativiteit zijn verrassend. P. 37 AG PACKAGING BETREEDT MARKT VERPAKKINGEN Amstel Graphics betreedt met de speciale business unit AG Packaging de markt voor verpakkingen. “We hebben al een stevig marktaandeel als importeur en leverancier van grafische apparatuur. De laatste tijd komen daar steeds meer verpakkingsmachines bij. Zo zijn er onlangs wederom folie verpakkings- machines van Beck Packautomaten geplaatst”, verklaart directeur Jan Ceelen. 55 58