Previous Page  33 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 33 / 44 Next Page
Page Background

P

A K K R A C H T

N R

3 2 0 1 6 33

kwalitatief goede klanten. Allen professionele bedrijven die het belang van de verpakking die bij hun product past goed begrijpen. Een ver-

pakking moet naast functionaliteit, bijvoorbeeld ook passen en opvallen in het schap van de supermarkt. Ook op dat vlak werken wij nauw

samen met onze opdrachtgevers.”

“Verder hebben wij snelle levertijden, een marktconforme prijsstelling en is afspraak ook écht afspraak! Ook als we onverwacht extra druk

zijn zorgen wij ervoor dat alles op tijd afgeleverd wordt. De omvang van de opdracht speelt dan geen enkele rol. We zijn een dag-bedrijf, dus

wij kunnen ´s avonds en als het moet ook ´s nachts prima doorwerken om afgesproken deadlines te behalen. Het behalen van ISO, en BRC-

IOP certificering (high level) onderstreept wat we kwalitatief willen uitstralen.”

“Maar misschien wel het meest trots zijn we op hoe ons bedrijf in elkaar zit, een trouwe groep hardwerkende mensen die gezamenlijk met

veel plezier een heel mooi product maakt.”

WAT ZIJN JULLIE PLANNEN DE KOMENDE JAREN?

“We willen ons productieproces op korte termijn graag verder optimaliseren en natuurlijk ons klantenbestand uitbreiden met interessante

opdrachtgevers. Op de langere termijn is het onze wens om in te spelen op de digitale ontwikkelingen op het gebied van drukken. We willen

dan nog sneller dan dat we nu al doen kunnen reageren op het verzoek van onze klant. Ondanks deze ontwikkelingen zullen we altijd scherp

kijken naar de juiste combinatie tussen digitaal en conventioneel drukken.”

WAT ZIJN DE BELANGRIJKSTE VERANDERINGEN IN JULLIE BRANCHE?

“Het uitsluiten van minerale oliën en het volgens de laatste eisen voedselveilig maken van het drukproces is wel een enorme verandering voor

de gehele branche en dus ook voor ons. Hoewel de onderzoeken naar het effect van minerale oliën in drukwerk nog volop in gang zijn, wil-

len wij geen enkel risico lopen. Dat betekent dat wij, al sinds enkele jaren, andere inkten en hulpmiddelen gebruiken om de gevraagde eisen

te waarborgen.”

WAT DOEN JULLIE NAAST HET GEBRUIK VAN VERANTWOORDE INKTEN VERDER AAN DUURZAAMHEID?

“We gebruiken karton uit FSC/PEFC gecertificeerde fabrieken. Daarnaast uiteraard LED verlichting en hergebruiken we de warmte van de

drukpersen. Ook hebben wij geen enkel chemisch proces binnen DIPAC, dus wij hebben ook geen chemisch afval. Uiteraard wordt al ons

karton en pallethout gerecycled of op andere manier hergebruikt.”

WAT WIL JE VERDER NOG KWIJT OVER JULLIE MOOIE BEDRIJF?

“Naast het leveren van kwaliteitsverpakkingen willen altijd laten zien dat onze ´Brabantse´persoonlijke aanpak erg goed werkt. Wij als eigena-

ren staan voor DIPAC en wij staan voor kwaliteit, maar wij zijn er waakzaam op dat deze gedachte ook doorwerkt bij al onze medewerkers.

Wij denken altijd in oplossingen en in plaats van terugbellen helpen we onze klanten liefst gewoon direct! Door de korte lijnen is het geheel

goed stuurbaar en is er nauwelijks sprake van foutproductie en is afspraak dan ook echt afspraak. Onze klanten kunnen gebruik maken van

één specifieke activiteit binnen ons bedrijf, maar de ervaring leert dat het voor veel klanten interessant is om van ons one-stop-shop principe

gebruik te maken en ons alles laten verzorgen van ontwikkeling tot en met de uitlevering van het complete product mét verpakking.”

Voor aanvullende informatie:

Dipac

Tel. 0486-464677

www.dipac.nl verkoop@dipac.nl