Previous Page  3 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 52 Next Page
Page Background

C

o l o f o n

e n

D

e

V

i s i e

S

e c o n d

S

k i n

n r

1 2 0 1 7

3

Vakinformatie voor de totale

Lingerie- en Badmodebranche

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen

Telefoon: +31 (0)24 3 246146

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.second-skin.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

GPmedia BV

Postbus 10000

2300 Turnhout (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Else Witten (hoofdredacteur)

e.witten@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Gerdo van de Peppel (verkoopleider)

g.peppel@gpmedia.nl

Mirjam Voots (media-adviseur)

m.voots@gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en

uitgevoerd conform de Regelingen voor

het Advertentiewezen, gedeponeerd

ter griffie van de Arrondissementsrecht­

banken en bij de Kamers van Koop­

handel.

Vaktijdschrift Second Skin heeft

het HOI Keurmerk. Dit betekent

dat de oplage is gegarandeerd en

gecontroleerd.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland

42,-

Per jaar in Europa

51,-

Losse verkoop

10,50

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Telefoon: +31 (0)24 3 246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Fotografie:

Maaike van Esch

Druk:

PRinterface

ISSN:

1872-9363

© Copyright 2017

Niets uit deze uitgave mag worden ver-

veelvoudigd en/of openbaar gemaakt

door middel van druk, fotokopie,

microfilm of welke andere wijze dan

ook, zonder voorafgaande toestemming

van de uitgever.

Second Skin besteedt de grootst moge-

lijke aandacht aan de juistheid van

de informatie die in het vaktijdschrift

wordt opgenomen. Fouten zijn echter

niet volledig uit te sluiten. De uitgever

en de auteurs zijn dan ook op geen

enkele wijze verantwoordelijk voor

schade, van welke aard ook, die is ont-

staan als gevolg van handelingen en/of

beslissingen die gebaseerd zijn op de

bedoelde informatie.

TweemaandelijksVaktijdschrift - Erkenningsnummer (P708008)

Vakinformatie voor de totale Lingerie- en Badmodebranche

|

Januari 2017

|

12e jaargang no. 1

|

Prijs

10,50

second skin

COVERSTORY

“ALS JE VAN LINGERIE

HOUDT, DAN HOU JE

VAN

PROMISE

INTERVIEW

HENK NIEUWLAND

AGENTUREN

BEURS-

SPECIAL

herfst/winter

2017

Else Witten

Poedersuikerresten op mijn vingers tijdens het tikken van dit stuk, de smaak van een

net verwerkte oliebol nog in mijn mond. Buiten de redactie klinkt te vroeg afgestoken

vuurwerk, binnen is het vrijwel leeg. De laatste dagen van 2016 zijn voor veel GPmedia-

medewerkers wat ze ook voor andere Nederlanders zijn: vrije tijd. Om het hoofd nog

eens leeg te maken en, te midden van tal van 2016-overzichten op tv, nog eens terug te

blikken op een jaar wat weer in sneltreinvaart aan ons voorbij is getrokken.

Als u dit stuk leest zijn de kruitdampen van oud en nieuw al lang weer opgetrokken,

liggen er geen oliebollen meer in de winkels en heeft ook Second Skin met de eerste uit-

gave afgetrapt voor het bodybranchejaar 2017. Hoe de toekomst verloopt, kan niemand

bepalen, maar hoe je daar naar kijkt wel. Daar zijn de feestdagen een mooi moment

voor. Want is de kalender voor het nieuwe jaar nog helemaal blanco en vindt u dat een

angstaanjagende aanblik? Of ziet u het juist als kans om allerlei nieuwe uitdagingen aan

te gaan? Hetzelfde geldt als uw 2017-agenda juist al helemaal vol staat gepland. Vreest

u dan te grote druk óf bent u juist blij met die prachtig lopende business? Een 2017 vol

problemen of vol mogelijkheden: het is maar hoe u het zelf ziet.

Wij wensen u naast natuurlijk al het beste voor 2017, vooral een jaar waarin u in kansen

en mogelijkheden denkt! Dat is wat we zelf bij Second Skin altijd proberen te doen.

Niet alleen voor de vorm met goede voornemens rond de feestdagen, maar het hele jaar

door. We blijven nadenken en onszelf ontwikkelen zodat we u zowel op print als online

telkens kunnen blijven verrassen met onze informatievoorziening over de laatste trends

uit de bodyfashionbranche.

Goede voornemens maak je 365 dagen per jaar. Wat ons betreft is het dus het hele

jaar kerst en oud en nieuw. Tineke en Marieke Koffeman van Bella Bodyfashion uit Urk

geven in onze ogen dan ook het goede voorbeeld. Moeder en dochter waren verslingerd

aan mode en lingerie waardoor de ambitie om ooit een eigen zaak te beginnen altijd

aanwezig was. Ze bleven niet fantaseren, maar pakten aan en hebben sinds 2014 een

fijn lopend bedrijf. Om dat zo te houden blijven ze constant vernieuwen, begin dit jaar

wordt bijvoorbeeld de inrichting van hun zaak aangepakt.

Verderop in deze Second Skin leest u onder ‘Speciaalzaak in Beeld’ hun hele verhaal.

De kern is mooi. Hoe dromen werkelijkheid kunnen worden door goede voornemens te

blijven maken: twaalf maanden per jaar. Dat wens ik u voor 2017 allemaal toe namens

de Second Skin-redactie!

Veel kijk- en leesplezier!

Else Witten

Hoofdredacteur Second Skin

GOEDE VOORNEMENS MAAK JE

365 DAGEN PER JAAR

De Visie