C
o l o f o n
e n
D
e
V
i s i e
S
e c o n d
S
k i n
n r
1 2 0 1 7
3
Vakinformatie voor de totale
Lingerie- en Badmodebranche
Verantwoordelijke uitgever Nederland:
GPmedia BV
Van Schaeck Mathonsingel 8
6512 AP Nijmegen
Telefoon: +31 (0)24 3 246146
E-mail:
info@gpmedia.nlInternet:
www.gpmedia.nl www.second-skin.bizVerantwoordelijke uitgever België:
GPmedia BV
Postbus 10000
2300 Turnhout (B)
Uitgever:
Peter Peeters
Redactie:
Else Witten (hoofdredacteur)
e.witten@gpmedia.nlAdvertentieverkoop:
GPmedia BV
Gerdo van de Peppel (verkoopleider)
g.peppel@gpmedia.nlMirjam Voots (media-adviseur)
m.voots@gpmedia.nlAlle orders worden afgesloten en
uitgevoerd conform de Regelingen voor
het Advertentiewezen, gedeponeerd
ter griffie van de Arrondissementsrecht
banken en bij de Kamers van Koop
handel.
Vaktijdschrift Second Skin heeft
het HOI Keurmerk. Dit betekent
dat de oplage is gegarandeerd en
gecontroleerd.
Abonnementen:
www.gpmedia.nlof via
info@gpmedia.nlPer jaar in Nederland
€
42,-
Per jaar in Europa
€
51,-
Losse verkoop
€
10,50
Het abonnement kan elk gewenst
moment ingaan.
Vormgeving:
Studio Intensive
Telefoon: +31 (0)24 3 246140
info@studio-intensive.com www.studio-intensive.comFotografie:
Maaike van Esch
Druk:
PRinterface
ISSN:
1872-9363
© Copyright 2017
Niets uit deze uitgave mag worden ver-
veelvoudigd en/of openbaar gemaakt
door middel van druk, fotokopie,
microfilm of welke andere wijze dan
ook, zonder voorafgaande toestemming
van de uitgever.
Second Skin besteedt de grootst moge-
lijke aandacht aan de juistheid van
de informatie die in het vaktijdschrift
wordt opgenomen. Fouten zijn echter
niet volledig uit te sluiten. De uitgever
en de auteurs zijn dan ook op geen
enkele wijze verantwoordelijk voor
schade, van welke aard ook, die is ont-
staan als gevolg van handelingen en/of
beslissingen die gebaseerd zijn op de
bedoelde informatie.
TweemaandelijksVaktijdschrift - Erkenningsnummer (P708008)
Vakinformatie voor de totale Lingerie- en Badmodebranche
|
Januari 2017
|
12e jaargang no. 1
|
Prijs
€
10,50
second skin
COVERSTORY
“ALS JE VAN LINGERIE
HOUDT, DAN HOU JE
VAN
PROMISE
”
INTERVIEW
HENK NIEUWLAND
AGENTUREN
BEURS-
SPECIAL
herfst/winter
2017
Else Witten
Poedersuikerresten op mijn vingers tijdens het tikken van dit stuk, de smaak van een
net verwerkte oliebol nog in mijn mond. Buiten de redactie klinkt te vroeg afgestoken
vuurwerk, binnen is het vrijwel leeg. De laatste dagen van 2016 zijn voor veel GPmedia-
medewerkers wat ze ook voor andere Nederlanders zijn: vrije tijd. Om het hoofd nog
eens leeg te maken en, te midden van tal van 2016-overzichten op tv, nog eens terug te
blikken op een jaar wat weer in sneltreinvaart aan ons voorbij is getrokken.
Als u dit stuk leest zijn de kruitdampen van oud en nieuw al lang weer opgetrokken,
liggen er geen oliebollen meer in de winkels en heeft ook Second Skin met de eerste uit-
gave afgetrapt voor het bodybranchejaar 2017. Hoe de toekomst verloopt, kan niemand
bepalen, maar hoe je daar naar kijkt wel. Daar zijn de feestdagen een mooi moment
voor. Want is de kalender voor het nieuwe jaar nog helemaal blanco en vindt u dat een
angstaanjagende aanblik? Of ziet u het juist als kans om allerlei nieuwe uitdagingen aan
te gaan? Hetzelfde geldt als uw 2017-agenda juist al helemaal vol staat gepland. Vreest
u dan te grote druk óf bent u juist blij met die prachtig lopende business? Een 2017 vol
problemen of vol mogelijkheden: het is maar hoe u het zelf ziet.
Wij wensen u naast natuurlijk al het beste voor 2017, vooral een jaar waarin u in kansen
en mogelijkheden denkt! Dat is wat we zelf bij Second Skin altijd proberen te doen.
Niet alleen voor de vorm met goede voornemens rond de feestdagen, maar het hele jaar
door. We blijven nadenken en onszelf ontwikkelen zodat we u zowel op print als online
telkens kunnen blijven verrassen met onze informatievoorziening over de laatste trends
uit de bodyfashionbranche.
Goede voornemens maak je 365 dagen per jaar. Wat ons betreft is het dus het hele
jaar kerst en oud en nieuw. Tineke en Marieke Koffeman van Bella Bodyfashion uit Urk
geven in onze ogen dan ook het goede voorbeeld. Moeder en dochter waren verslingerd
aan mode en lingerie waardoor de ambitie om ooit een eigen zaak te beginnen altijd
aanwezig was. Ze bleven niet fantaseren, maar pakten aan en hebben sinds 2014 een
fijn lopend bedrijf. Om dat zo te houden blijven ze constant vernieuwen, begin dit jaar
wordt bijvoorbeeld de inrichting van hun zaak aangepakt.
Verderop in deze Second Skin leest u onder ‘Speciaalzaak in Beeld’ hun hele verhaal.
De kern is mooi. Hoe dromen werkelijkheid kunnen worden door goede voornemens te
blijven maken: twaalf maanden per jaar. Dat wens ik u voor 2017 allemaal toe namens
de Second Skin-redactie!
Veel kijk- en leesplezier!
Else Witten
Hoofdredacteur Second Skin
GOEDE VOORNEMENS MAAK JE
365 DAGEN PER JAAR
De Visie