Previous Page  3 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 44 Next Page
Page Background

C

O L O F O N

E N

D

E

V

I S I E

S

E C O N D

S

K I N

N R

4 2 0 1 5 3

Vakinformatie voor de totale

Lingerie- en Badmodebranche

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen

Tel.

+31 (0)24 3246146

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.second-skin.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

De Mey Micheline

Eekhoutdriesstraat 67

9041 OOSTAKKER (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Simone Vos

s.vos@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Gerdo van de Peppel (verkoopleider)

g.peppel@gpmedia.nl

Mirjam Voots (media-adviseur)

m.voots@gpmedia.nl

Tarieven op internet:

www.gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en uit-

gevoerd conform de Regelingen voor

het Advertentiewezen, gedeponeerd

ter griffie van de Arrondissementsrecht-

banken en bij de Kamers van Koop-

handel.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland

42,-

Per jaar in Europa

51,-

Losse verkoop

10,50

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Telefoon: +31 (0)24 3246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Druk:

Geers Offset (België)

ISSN:

1872-9363

© Copyright 2015

Niets uit deze uitgave mag worden

verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt

door middel van druk, fotokopie, micro-

film of welke andere wijze dan ook,

zonder voorafgaande toestemming van

de uitgever.

Second Skin besteedt de grootst moge-

lijke aandacht aan de juistheid van de

informatie die in het vaktijdschrift wordt

opgenomen. Fouten zijn echter niet

volledig uit te sluiten. De uitgever en

de auteurs zijn dan ook op geen enkele

wijze verantwoordelijk voor schade,

van welke aard ook, die is ontstaan als

gevolg van handelingen en/of beslis-

singen die gebaseerd zijn op de bedoel-

de informatie.

TweemaandelijksVaktijdschrift - Erkenningsnummer (P708008)

COVERSTORY

MAGIC BOOST-COLLECTIE VAN

TRIUMPH

INTERVIEW

SIMONE PÉRÈLE

EVENT

LANCERINGNIEUWMERK

BOLAS UNDERWEAR

Vakinformatie voor de totale Lingerie- en Badmodebranche

|

Oktober 2015

|

10e jaargang no.4

|

Prijs

10,50

second skin

L

UXE

LINGERIE

&

MENS

UNDERWEAR

Kent u dat gevoel, dat je terugkijkt op de afgelopen jaren en denkt: alle veranderingen

zijn zo snel en soepel gegaan dat ik me nu pas realiseer dat alles daadwerkelijk anders

is geworden?

Ik kan dat gevoel in mijn privéleven hebben, maar ook in mijn werk. Zo heb ik nu

de eer om als hoofdredacteur voor Second Skin aan de slag te gaan. Een grote ver-

andering, maar een mooie uitdaging. Ik zal me allereerst even kort voorstellen. Mijn

naam is Simone Vos en ik ben 26 jaar. Ik ben journalist en ik ben gespecialiseerd in

cultuurwetenschappen. In de afgelopen jaren heb ik gefreelancet voor diverse com-

merciële en journalistieke bedrijven, zowel tijdens als na mijn studie.

Al sinds ik begon met mijn opleiding Journalistiek (inmiddels zeven jaar geleden) heb

ik altijd de stiekeme droom gehad om over mode te mogen schrijven. Bij Second Skin

mag ik over ondermode schrijven, dus die droom komt toch een beetje uit.

Wellicht hebben we elkaar ontmoet op LingeriePRO in Antwerpen of in het Cube

Center of in de Fashion Dôme in Almere. De retailers, vertegenwoordigers en andere

betrokkenen uit de bodyfashionsector, die ik tot nog toe heb ontmoet, zijn gepassio-

neerde en hardwerkende mensen. Ongetwijfeld geldt dat voor u allemaal en daarom

ben ik blij dat ik met u mag kennismaken.

De materialen, stoffen en stijlen van de diverse lingeriemerken hebben indruk op me

gemaakt en ik snap dat vrouwen veel over hebben voor een mooie en goed zittende

beha of bikini. Deze sector heeft wat dat betreft mijn ogen geopend.

Deze editie van Second Skin staat in het teken van Luxe Lingerie en Mens Underwear.

Mooie, luxe en soms ook sensuele lingeriemerken komen in dit nummer aan bod.

Net als de nieuwe ondergoedlijn Bolas, van Everon Jackson Hooi (ook wel bekend

als Bing uit GTST) en het ondergoedmerk voor mannen: A-dam Underwear, voor de

stoere man. Uiteraard mogen de gevestigde namen en merken ook niet ontbreken en

meer hierover leest u dan ook bij het collectienieuws.

Het grote interview is in dit nummer gewijd aan Simone Pérèle. Mariska van der

Schans is de vertegenwoordiger van het Franse lingeriemerk in Noord-Nederland en

ze vertelt over de ontwikkelingen binnen Simone Pérèle.

Ik wens u veel leesplezier toe en hoop u snel eens te ontmoeten!

De Visie

‘De bodyfashionsector zit vol

gepassioneerde, hardwerkende mensen’

Simone Vos