C
O L O F O N
E N
D
E
V
I S I E
S
E C O N D
S
K I N
N R
4 2 0 1 5 3
Vakinformatie voor de totale
Lingerie- en Badmodebranche
Verantwoordelijke uitgever Nederland:
GPmedia BV
Van Schaeck Mathonsingel 8
6512 AP Nijmegen
Tel.
+31 (0)24 3246146
E-mail:
info@gpmedia.nlInternet:
www.gpmedia.nl www.second-skin.bizVerantwoordelijke uitgever België:
De Mey Micheline
Eekhoutdriesstraat 67
9041 OOSTAKKER (B)
Uitgever:
Peter Peeters
Redactie:
Simone Vos
s.vos@gpmedia.nlAdvertentieverkoop:
GPmedia BV
Gerdo van de Peppel (verkoopleider)
g.peppel@gpmedia.nlMirjam Voots (media-adviseur)
m.voots@gpmedia.nlTarieven op internet:
www.gpmedia.nlAlle orders worden afgesloten en uit-
gevoerd conform de Regelingen voor
het Advertentiewezen, gedeponeerd
ter griffie van de Arrondissementsrecht-
banken en bij de Kamers van Koop-
handel.
Abonnementen:
www.gpmedia.nlof via
info@gpmedia.nlPer jaar in Nederland
€
42,-
Per jaar in Europa
€
51,-
Losse verkoop
€
10,50
Het abonnement kan elk gewenst
moment ingaan.
Vormgeving:
Studio Intensive
Telefoon: +31 (0)24 3246140
info@studio-intensive.com www.studio-intensive.comDruk:
Geers Offset (België)
ISSN:
1872-9363
© Copyright 2015
Niets uit deze uitgave mag worden
verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt
door middel van druk, fotokopie, micro-
film of welke andere wijze dan ook,
zonder voorafgaande toestemming van
de uitgever.
Second Skin besteedt de grootst moge-
lijke aandacht aan de juistheid van de
informatie die in het vaktijdschrift wordt
opgenomen. Fouten zijn echter niet
volledig uit te sluiten. De uitgever en
de auteurs zijn dan ook op geen enkele
wijze verantwoordelijk voor schade,
van welke aard ook, die is ontstaan als
gevolg van handelingen en/of beslis-
singen die gebaseerd zijn op de bedoel-
de informatie.
TweemaandelijksVaktijdschrift - Erkenningsnummer (P708008)
COVERSTORY
MAGIC BOOST-COLLECTIE VAN
TRIUMPH
INTERVIEW
SIMONE PÉRÈLE
EVENT
LANCERINGNIEUWMERK
BOLAS UNDERWEAR
Vakinformatie voor de totale Lingerie- en Badmodebranche
|
Oktober 2015
|
10e jaargang no.4
|
Prijs
€
10,50
second skin
L
UXE
LINGERIE
&
MENS
UNDERWEAR
Kent u dat gevoel, dat je terugkijkt op de afgelopen jaren en denkt: alle veranderingen
zijn zo snel en soepel gegaan dat ik me nu pas realiseer dat alles daadwerkelijk anders
is geworden?
Ik kan dat gevoel in mijn privéleven hebben, maar ook in mijn werk. Zo heb ik nu
de eer om als hoofdredacteur voor Second Skin aan de slag te gaan. Een grote ver-
andering, maar een mooie uitdaging. Ik zal me allereerst even kort voorstellen. Mijn
naam is Simone Vos en ik ben 26 jaar. Ik ben journalist en ik ben gespecialiseerd in
cultuurwetenschappen. In de afgelopen jaren heb ik gefreelancet voor diverse com-
merciële en journalistieke bedrijven, zowel tijdens als na mijn studie.
Al sinds ik begon met mijn opleiding Journalistiek (inmiddels zeven jaar geleden) heb
ik altijd de stiekeme droom gehad om over mode te mogen schrijven. Bij Second Skin
mag ik over ondermode schrijven, dus die droom komt toch een beetje uit.
Wellicht hebben we elkaar ontmoet op LingeriePRO in Antwerpen of in het Cube
Center of in de Fashion Dôme in Almere. De retailers, vertegenwoordigers en andere
betrokkenen uit de bodyfashionsector, die ik tot nog toe heb ontmoet, zijn gepassio-
neerde en hardwerkende mensen. Ongetwijfeld geldt dat voor u allemaal en daarom
ben ik blij dat ik met u mag kennismaken.
De materialen, stoffen en stijlen van de diverse lingeriemerken hebben indruk op me
gemaakt en ik snap dat vrouwen veel over hebben voor een mooie en goed zittende
beha of bikini. Deze sector heeft wat dat betreft mijn ogen geopend.
Deze editie van Second Skin staat in het teken van Luxe Lingerie en Mens Underwear.
Mooie, luxe en soms ook sensuele lingeriemerken komen in dit nummer aan bod.
Net als de nieuwe ondergoedlijn Bolas, van Everon Jackson Hooi (ook wel bekend
als Bing uit GTST) en het ondergoedmerk voor mannen: A-dam Underwear, voor de
stoere man. Uiteraard mogen de gevestigde namen en merken ook niet ontbreken en
meer hierover leest u dan ook bij het collectienieuws.
Het grote interview is in dit nummer gewijd aan Simone Pérèle. Mariska van der
Schans is de vertegenwoordiger van het Franse lingeriemerk in Noord-Nederland en
ze vertelt over de ontwikkelingen binnen Simone Pérèle.
Ik wens u veel leesplezier toe en hoop u snel eens te ontmoeten!
De Visie
‘De bodyfashionsector zit vol
gepassioneerde, hardwerkende mensen’
Simone Vos