I
N H O U D
S
E C O N D
S
K I N
N R
4 2 0 1 5
4
P. 10 Interview Mariska van der Schans, Simone Pérèle
Het Franse merk Simone Pérèle heeft in de afgelopen jaren een heel aantal ontwikkelingen doorgemaakt. Al ruim 65 jaar is het merk toonaangevend in de dameslingerie.
In Nederland is Mariska van der Schans verantwoordelijk voor de retail en vertegenwoordigt ze het merk in Noord-Nederland. Mariska vertelt in deze editie van Second
Skin over haar carrière bij Simone Pérèle en over de nieuwste ontwikkelingen bij het merk.
15P. 15 Event: Lancering Bolas Underwear
Op 7 september introduceerde Everon Jackson Hooi (ook bekend uit de soapserie Goede Tijden, Slechte
Tijden) samen met zijn drie compagnons de nieuwe boxerlijn Bolas tijdens een launch party in Villa Thalia in
Rotterdam. “Bolas Underwear staat voor mannen met ballen en voor een bewustere beleving van wat mannen
onder hun kleding dragen. Vrouwen dragen ook mooie lingerie onder hun kleren, waarom hebben mannen
dan geen stoere boxershort aan?”, vertelt Everon tijdens de lancering. Het verslag van het event vindt u in deze
uitgave van Second Skin.
P. 25 A-dam Underwear: oer-Hollands voor de échte man A-dam Underwear is het nieuwe boxermerk voor mannen met karakter. Een oer-Hollands merk dat zijn oorsprong vindt in Amsterdam. Het merk is in winkels te vinden met een pop-up store en de pop-up store is wegens succes doorgevoerd naar een vaste positie in alle filialen van de Bijenkorf. In deze Second Skin leest u meer over dit mannelijke merk. 25 10 P. 22 Coverstory: Triumph introduceert de Magic Boost-collectie De shapewear-innovatie van Triumph is het resultaat van luisteren naar wat vrou- wen echt willen en ze dat ook bieden. De Magic Boost-collectie van Triumph is een shapewear-assortiment dat is ont- worpen met de allernieuwste technolo- gieën en technieken. Een spectaculair decolleté in een handomdraai; de Magic Boost-collectie van Triumph zorgt daar- voor. De Magic Boost spring/summer 2016- collectie is de manier om op een natuurlijke manier een vollere en ronde- re borstvorm te creëren. In de coverstory van deze editie vertelt Triumph over de verschillende lijnen in de shapewear van de Magic Boost- collectie. FOTO: INH1