Slagersvak nr 4 2023 online

SLAGERSVAK NR 4 2023 4 P. 22 COVERSTORY: DUTCH SPICES Het inclusieve en allergeenveilige smaakmakersmerk Dutch Spices vormt met Peter Curry en John West een krachtige samenwerking. Curry is namens Gastrome Professional Ingredients verantwoordelijk voor de distributie van Dutch Spices in Ierland, terwijl slagersinfluencer John West het merk in Engeland vertegenwoordigt. P. 12 SUBCOVER: THE GREEN SEED COMPANY Er wordt te weinig Brits rund- en lamsvlees gegeten in Nederland. Zodoende is het Agriculture and Horticulture Development Board een campagne gestart om ‘British Beef’ en ‘British Lamb’ meer onder de aandacht te krijgen van Nederlandse slagerijen en versspeciaalzaken. P. 18 NIEUW PRODUCT VERSTEGEN: CRISPY BREADINGS Verstegen Spices & Sauces heeft onlangs een nieuw product op de markt gebracht: Crispy Breading. Hiermee transformeer je in een handomdraai een mooi recept tot een verrassende schnitzel, veka of maaltijd. De grove flakes zijn verkrijgbaar in de hartige, trendy smaken Cheese & Onion, Asian en Spicy Tomato. P. 10 INTERVIEW DE WORSTMAKER Ronnie Poeste is een duizendpoot in het slagersvak. Met zijn bedrijf De worstmaker creëert hij niet alleen droge worsten en spek, maar legt hij bovenal de nadruk op advies, productontwikkeling en het leveren van ‘handjes’. Vaktijdschrift SlagersVak sprak met Poeste over een veelzijdige baan, zijn eigen producten, foodreizen en prijzen. 10 18 22 12 INHOUD

RkJQdWJsaXNoZXIy MTAyNDU4