Previous Page  3 / 76 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 76 Next Page
Page Background

de

beautysalon

3

B L A D W I J Z E R

Vakinformatie voor de

totale Schoonheidsbranche

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen

Tel.:

+31 (0)24 3246146

Fax:

+31 (0)24 3246144

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.debeautysalon.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

De Mey Micheline

Eekhoutdriesstraat 67

9041 OOSTAKKER (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Esther Vervaet (hoofdredacteur)

e.vervaet@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Gerdo van de Peppel (verkoopleider)

g.peppel@gpmedia.nl

Mandy Sponselee (media-adviseur)

m.sponselee@gpmedia.nl

Emiel Bruning (media-adviseur)

e.bruning@gpmedia.nl

Tarieven op internet:

www.gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en uit-

gevoerd conform de Regelingen voor het

Advertentiewezen, gedeponeerd ter grif-

fie van de Arrondissementsrechtbanken

en bij de Kamers van Koophandel.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl of via info@gpmedia.nl Per jaar in Nederland 42,- Per jaar in Europa 51,- Losse verkoop 10,50 Het abonnement kan elk gewenst moment ingaan. Vormgeving: Studio Intensive Telefoon: +31 (0)24 3246140 info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Druk:

Geers Offset (België)

ISSN:

1572-3208

© Copyright 2015

Niets uit deze uitgave mag worden

verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt

door middel van druk, fotokopie, micro-

film of welke andere wijze dan ook,

zonder voorafgaande toestemming van

de uitgever. De Beautysalon besteedt

de grootst mogelijke aandacht aan de

juistheid van de informatie die in het

vaktijdschrift wordt opgenomen. Fouten

zijn echter niet volledig uit te sluiten.

De uitgever en de auteurs zijn dan ook

op geen enkele wijze verantwoordelijk

voor schade, van welke aard ook, die is

ontstaan als gevolg van handelingen en/

of beslissingen die gebaseerd zijn op de

bedoelde informatie.

de

Beautysalon

C O L O F O N

Inhoud De Beautysalon nr. 1, 2015

p. 10-11 p. 28-29 p. 31 p. 21 Interview: OPI Nederland Al 23 jaar zijn Anja Happé – Lensen en haar man Paul eigenaar van OPI Nederland. In Helmond staat hun grote OPI-magazijn en van hieruit distribu- eren zij producten door heel Europa. Het stel laat zich kenmerken doordat ze niet van hun doel afwijken en dat is volgens Anja ook de kern. “Door uit te gaan van onze eigen kracht is er een heel sterk merk ontstaan, maar uiteraard sluiten we onze ogen niet. We kijken vooral naar wat de markt doet. Ik denk dat het merk sterk is omdat we niet snel van ons pad afwijken. Natuurlijk luisteren en kijken we naar anderen maar we onderscheiden ons in het feit dat we voorop lopen.” De hoogste tijd dus voor een betere kennismaking met dit wereldbe- kende nagellakmerk. Interview met Pascale Swerts, eigenaresse Pascale S. Cosmetics Voor de meeste mensen staat Pandhy’s bekend om de suikerontharing en de bijbehorende therapeutische nabehandelingsproducten die volledig natuurlijk zijn. Dit is volgens eigenaresse Pascale Swerts dan ook de rode draad door het concept: “Vorig jaar bestond Pandhy's tien jaar en werd elk product voorzien van een nieuw jasje. Ook het logo werd ge-update en het assortiment werd uitgebreid met nieuwe producten. Het merk zit dus zeker niet stil!” Genomineerden Beauty Award Op 2 maart 2015 worden de winnaars bekend gemaakt van de Beauty Award. Er zijn zes categorieën met ieder drie tot vijf genomineerden. De winnaar per categorie draagt een jaar lang de titel ‘Beautysalon van het Jaar’ of ‘Schoonheidsspecialist van het Jaar’. Vaktijdschrift De Beautysalon laat dit eve- nement zeker niet onbesproken voorbij gaan en spreekt enkele genomineerde salons. Interview met Jean-Paul Goossens, Premium Beauty Group Premium Beauty Group (PBG) is opgericht vanuit de overtuiging dat alle schoonheids- en huidspecialisten recht hebben op hoogwaardige ondersteu- ning en een leverancier die duidelijk, betrouwbaar en transparant opereert. Drijvende kracht achter Premium Beauty Group is Jean-Paul Goossens, wiens uitgebreide vakkennis, enthousiasme en passie voor de schoonheidsbranche leiden tot een voortdurende zoektocht naar manieren om de sector naar een hoger plan te tillen. Vaktijdschrift De Beautysalon sprak met hem, om meer te weten te komen over de merken van dit groeiende bedrijf uit Sittard.

DE VISIE

Bij de voorbereidingen voor het maken van het eerste nummer van dit jaar kwam ik vele initiatieven tegen die de beau-

tybranche naar een hoger niveau tillen. Ik denk bijvoorbeeld aan de Beauty Awards, de hoogst haalbare onderscheiding

voor schoonheidsspecialistes. Op 2 maart worden de winnaars bekend gemaakt, maar op pagina 28 en 29 kunt u alvast

lezen hoe enkele genomineerden zich wisten te onderscheiden en wat hun plannen zijn voor de toekomst.

Natuurlijk vergeten we ook de Beauty Press Innovation Awards niet. Dit initi-

atief komt aan bod op pagina 25. Op zaterdag 7 maart om 11.00 uur maakt

de jury op de beursvloer van Beauty Trade Special een persronde langs de

tien genomineerde merken. Uit het juryrapport volgt een top drie; de namen

worden om 18.00 uur op het podium bekendgemaakt.

Natuurlijk staat het team van Vaktijdschrift De Beautysalon ook weer op

Beauty Trade Special, ditmaal met een vernieuwde stand. Lees hier meer

over op pagina 34. U kunt ons vinden in hal 8 op stand F.066. Kom langs

voor een gezellig praatje want we vinden het hartstikke leuk om kennis te

maken met onze lezers!

Tot snel en veel leesplezier!

Esther Vervaet

Hoofdredacteur

e.vervaet@gpmedia.nl