Previous Page  13 / 56 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 13 / 56 Next Page
Page Background

D

E

B

E A U T Y S A L O N

N R

4 2 0 1 5 13

N I E U W S

De oprichters van

Dermalogica, Jane en

Raymond Wurwand,

zullen aandeelhouder

binnen het bedrijf blij-

ven. Ook hebben ze als

taak om ervoor te zor-

gen dat het DNA van

het bedrijf niet verloren

gaat tijdens de over-

gang. Jane Wurwand

zegt hierover in een persbericht: “Onze missie is nu net zo belangrijk voor

ons als toen we het bedrijf begonnen. Wij zijn bijzonder trots op onze Tribe

en alles dat er is bereikt in het verhogen van de industriestandaard. Raymond

en ik kijken uit naar de samenwerking met Unilever, een bedrijf dat een lange

geschiedenis heeft met het ontwikkelen van merken en het ondersteunen van

filantropische initiatieven.”

Doel en waarden

Dermalogica wil verder groeien en nieuwe markten aanboren. Hiertoe ziet het

bedrijf meer kansen onder de vleugels van Unilever. Daarbij wordt door beide

bedrijven beloofd dat de betrokkenheid van Dermalogica bij dermatologie,

onderwijs, duurzaam en diervriendelijk produceren, sociale initiatieven en de

werknemers zal blijven bestaan.

Meer informatie:

Dermalogica

Tel. 076-5642000

www.dermalogica.nl

Dermalogica is een Amerikaans huidverzorgingsbedrijf dat in tachtig landen

producten levert aan salons en spa’s. Het focust op gezondheid in plaats van

op uiterlijk. Het bedrijf werkt met gediplomeerde dermatologen. Onlangs

heeft Dermalogica bevestigd onder Unilever te gaan vallen, waarbij de

kernwaarden van het merk behouden zullen blijven.

Unilever belooft waarden

Dermalogica

in stand te houden

Het Bakuchiol ACN-complex bevat probiotische lactobellus, herstelt de talgafscheiding, vermindert irritatie,

verfijnt de huidstructuur en maakt onzuiverheden en oneffenheden van de huid minder zichtbaar. Het pro-

duct gaat uitdroging en veroudering van de huid tegen. Op deze manier draagt het bij aan een huid die in

balans is en een heldere, gladde en perfecte teint heeft. Net als de andere producten uit de ‘Purifying’-lijn

zijn de producten in deze kit vrij van alcohol, parabenen, paraffine en andere occlusieve bestanddelen.

Meer informatie:

Esthé-Care Cosmetiek, tel. 013-5131063,

www.esthe-care.nl

Diego dalla Parma heeft een nieuwe kit samengesteld in de ‘purifying’-lijn die snel resultaat levert bij acne

of onzuivere huid. De kit bestaat uit drie producten: een zachte reinigende gel, een serum en een SOS

blemish-pen. Bij deze producten is er gebruik gemaakt van het ACN Bakuchiol + Hyalu complex™, dat

de werking versterkt.

Silk Triple Freshness

reiniger zorgt voor

satijnzacht gevoel

Diego dalla Parma

introduceert kit voor zuivere huid

IK Skinperfection komt met een nieuwe luxueuze reinigingsemulsie die de huid een zacht en soepel gevoel geeft: de Silk

Triple Freshness. Deze verzachtende reiniger heeft een 3-in-1 formule, want het is een cleanser, make-up remover en

lotion in één.

Zorgvuldig reinigen van de huid is essentieel voor de opbouw van een gezonde huid. IK Skinperfection ontwikkelde

daarom deze 3-in-1 silk formule, die zelfs geschikt is voor de meest gevoelige huid. Dankzij de toevoeging van Iricalmin

aan de reiniger, kalmeert de huid en wordt deze op milde wijze gereinigd zonder uit te drogen. Genu Phresh heeft een

rustgevende werking en herstelt de pH-waarde van de huid. De voedende en beschermende groen cosmeceuticals zorgen

voor een goede tolerantie.

Meer informatie:

IK Skinperfection

Tel. 074-2783500

www.ik-skinperfection.nl