Previous Page  3 / 56 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 56 Next Page
Page Background

C

O L O F O N

E N

D

E

V

I S I E

D

E

B

E A U T Y S A L O N

N R

4 2 0 1 5 3

Vakinformatie voor de

totale Schoonheidsbranche

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen

Tel.:

+31 (0)24 3246146

Fax:

+31 (0)24 3246144

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.debeautysalon.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

De Mey Micheline

Eekhoutdriesstraat 67

9041 OOSTAKKER (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Simone Vos (redacteur)

s.vos@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Gerdo van de Peppel (verkoopleider)

g.peppel@gpmedia.nl

Mandy Sponselee (media-adviseur)

m.sponselee@gpmedia.nl

Emiel Bruning (media-adviseur)

e.bruning@gpmedia.nl

Tarieven op internet:

www.gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en uit-

gevoerd conform de Regelingen voor het

Advertentiewezen, gedeponeerd ter griffie

van de Arrondissementsrechtbanken en bij

de Kamers van Koophandel.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland

42,-

Per jaar in Europa

51,-

Losse verkoop

10,50

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Telefoon: +31 (0)24 3246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Druk:

Geers Offset (België)

ISSN:

1572-3208

© Copyright 2015

Niets uit deze uitgave mag worden ver-

veelvoudigd en/of openbaar gemaakt

door middel van druk, fotokopie, micro-

film of welke andere wijze dan ook,

zonder voorafgaande toestemming van

de uitgever.

De Beautysalon besteedt de grootst moge-

lijke aandacht aan de juistheid van de

informatie die in het vaktijdschrift wordt

opgenomen. Fouten zijn echter niet vol-

ledig uit te sluiten. De uitgever en de

auteurs zijn dan ook op geen enkele

wijze verantwoordelijk voor schade, van

welke aard ook, die is ontstaan als gevolg

van handelingen en/of beslissingen die

gebaseerd zijn op de bedoelde informatie.

Vakinformatie voor de totale Schoonheidsbranche

|

September 2015

|

11e jaargang no. 4

|

Prijs

10,50

de beautysalon

TweemaandelijksVaktijdschrift - Erkenningsnummer (P708008)

COVERSTORY

CELLTRESOR: ÉCHTE

NATUUR BIJ

DR. SPILLER

EVENT

25 JAAR MALU WILZ

IN NEDERLAND

INTERVIEW

KURT THOMASSEN

GHARIENI NEDERLAND BV

S

PECIAL

BEAUTYSPOT.NL LIVE EDITION

De beautybranche is voor mij één grote ontdekking en beleving: het is een wereld op

zichzelf. Als consument ben ik best bekend met de grote make-upmerken, de giganten

op het gebied van crèmes en lotions en de aanbieders van parfums en deodoranten.

Maar de make-up en andere beauty- en wellnessproducten waarmee de vakmensen

in de beautybranche werken, die zijn voor mij nog vrij nieuw. Als kersverse redacteur

voor De Beautysalon, begeef ik me dus op een heel nieuw en redelijk onbekend ter-

rein en dat is spannend!

Ik stel me graag even kort voor aan u. Mijn naam is Simone Vos en ik ben 26 jaar. Ik

ben journalist en ik ben gespecialiseerd in cultuurwetenschappen. In de afgelopen

jaren heb ik gefreelancet voor diverse commerciële en journalistieke bedrijven, zowel

tijdens als na mijn studie.

Al sinds ik begon met mijn opleiding Journalistiek (inmiddels zeven jaar geleden)

heb ik altijd de stiekeme droom gehad om over mode en beauty te mogen schrij-

ven. Die droom is nooit helemaal verdwenen en nu kan ik deze waarmaken bij De

Beautysalon. Sinds ik voor dit magazine werk, ben ik me gaan realiseren hoe groot de

wereld van beauty en wellness is. Hoeveel gepassioneerde mensen hard werken om

hun klanten tevreden te houden, iedere keer een nieuwe lijn op de markt brengen om

up-to-date te blijven en hun klanten uit te dagen. Ik vind het knap.

In de korte tijd dat ik me in de beautybranche heb gestort, heb ik al een groot aantal

ontwikkelingen voorbij zien komen. Bijvoorbeeld de organisaties van de beurzen

die uit elkaar zijn gegaan en nu aparte beurzen organiseren en de overname van

Dermalogica door Unilever en de gevolgen daarvan die nog moeten blijken. De

branche krijgt heel wat te verduren en dat zien onze columnisten ook erg scherp. In

hun bijdragen verwoorden ze de ontwikkelingen duidelijk en deze zijn dan ook zeker

de moeite waard om te lezen.

Ik kijk er erg naar uit om de branche en de lezers van De Beautysalon beter te leren

kennen en me onder te dompelen in de wereld van beauty en wellness. Geniet van

deze Beursspecial, waarin nieuws over een aantal deelnemende bedrijven staat, een

interview met Kurt Thomassen, directeur van Gharieni Nederland BV te vinden is en

u nog veel meer beautynieuws kunt lezen.

Redacteur De Beautysalon

De Visie

Simone Vos

‘De beautybranche heeft veel gepassioneerde mensen

die hard werken om hun klanten tevreden te houden’