Previous Page  11 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 11 / 52 Next Page
Page Background

D

E

B

E A U T Y S A L O N

N R

5 2 0 1 5 11

Malu Wilz Beauté

“Voor iedere klant heeft Malu Wilz wat te bieden. Make-up, huidverzorging,

wellness, anti-ageing, we hebben alles. Veel mensen komen bij de schoon-

heidssalon om verwend te worden, om te ontspannen en dan is Malu Wilz

de ideale keuze. Ook voor klanten die huidverbetering willen bieden in de

salon, heeft Malu Wilz een uitgebreid gamma aan salonbehandelingen. Voor

het thuisgebruik hebben we hierbij passende, ondersteunende producten.

Persoonlijk werken

“Schoonheidsspecialisten hebben een goede leverancier aan ons, maar

we hebben wel een bepaalde manier van werken. Het is een persoonlijke

manier van werken en je kunt makkelijk in contact komen met ons. We heb-

ben geen vertegenwoordigers die langs klanten gaan, maar in plaats daarvan

investeren we geld in andere zaken. Zo organiseren we eens in de twee

à drie jaar een make-up event voor onze klanten en staan er iedere week

meerdere trainingen op het programma.”

De beautybeurzen

Naast het organiseren van trainingen en events voor klanten, staat Haparko

Cosmetics ook op de grote beurzen. “We zijn groot voorstander van twee

beurzen per jaar, want we hebben een gevarieerd productaanbod dus er is

genoeg voor twee beurzen. We horen in de beautybranche veel geluiden

over dat er onduidelijkheid is over welke beurs nu het meest interessant is

om heen te gaan. Wij zijn lid van BTP (Beauty Trade Professionals) en willen

naar de kwalitatief goede beurs in de Brabanthallen in Den Bosch: de Beauty

Trade Special van 2 tot en met 4 april 2016.”

“Ik denk dat het aanbod op de afgelopen editie van

Beautyspot.nl

live edition

te klein was om aantrekkingskracht te hebben op schoonheidsspecialisten.

Daarnaast heeft de Jaarbeurs mij ook niet echt het klantgevoel gegeven. De

ondersteuning en hulp kwam pas laat en dat is jammer. Volgens mij is het

goed dat klanten één of twee keer per jaar naar één beurs gaan om daar

informatie te krijgen en zich te oriënteren op nieuwe merken en dan maakt

het niet uit of ze daarvoor een uur of een half uur moeten rijden.”

“Voor Haparko Cosmetics en Malu Wilz is het belangrijk dat klanten trots

zijn op het merk en tevreden zijn over de ondersteuning die ze krijgen”, zegt

Cor. “Het is belangrijk dat onze producten bij de klanten passen en daar

halen we voldoening uit. Ons motto is dan ook: samen we zijn we sterker.”

Meer informatie:

Haparko Cosmetics

Tel. 078-6816628

www.haparko.nl

“Voor Haparko Cosmetics en

Malu Wilz is het belangrijk dat

klanten trots zijn op het merk en

tevreden zijn over de ondersteu-

ning die ze krijgen”