D
E
B
E A U T Y S A L O N
N R
5 2 0 1 5 11
Malu Wilz Beauté
“Voor iedere klant heeft Malu Wilz wat te bieden. Make-up, huidverzorging,
wellness, anti-ageing, we hebben alles. Veel mensen komen bij de schoon-
heidssalon om verwend te worden, om te ontspannen en dan is Malu Wilz
de ideale keuze. Ook voor klanten die huidverbetering willen bieden in de
salon, heeft Malu Wilz een uitgebreid gamma aan salonbehandelingen. Voor
het thuisgebruik hebben we hierbij passende, ondersteunende producten.
Persoonlijk werken
“Schoonheidsspecialisten hebben een goede leverancier aan ons, maar
we hebben wel een bepaalde manier van werken. Het is een persoonlijke
manier van werken en je kunt makkelijk in contact komen met ons. We heb-
ben geen vertegenwoordigers die langs klanten gaan, maar in plaats daarvan
investeren we geld in andere zaken. Zo organiseren we eens in de twee
à drie jaar een make-up event voor onze klanten en staan er iedere week
meerdere trainingen op het programma.”
De beautybeurzen
Naast het organiseren van trainingen en events voor klanten, staat Haparko
Cosmetics ook op de grote beurzen. “We zijn groot voorstander van twee
beurzen per jaar, want we hebben een gevarieerd productaanbod dus er is
genoeg voor twee beurzen. We horen in de beautybranche veel geluiden
over dat er onduidelijkheid is over welke beurs nu het meest interessant is
om heen te gaan. Wij zijn lid van BTP (Beauty Trade Professionals) en willen
naar de kwalitatief goede beurs in de Brabanthallen in Den Bosch: de Beauty
Trade Special van 2 tot en met 4 april 2016.”
“Ik denk dat het aanbod op de afgelopen editie van
Beautyspot.nllive edition
te klein was om aantrekkingskracht te hebben op schoonheidsspecialisten.
Daarnaast heeft de Jaarbeurs mij ook niet echt het klantgevoel gegeven. De
ondersteuning en hulp kwam pas laat en dat is jammer. Volgens mij is het
goed dat klanten één of twee keer per jaar naar één beurs gaan om daar
informatie te krijgen en zich te oriënteren op nieuwe merken en dan maakt
het niet uit of ze daarvoor een uur of een half uur moeten rijden.”
“Voor Haparko Cosmetics en Malu Wilz is het belangrijk dat klanten trots
zijn op het merk en tevreden zijn over de ondersteuning die ze krijgen”, zegt
Cor. “Het is belangrijk dat onze producten bij de klanten passen en daar
halen we voldoening uit. Ons motto is dan ook: samen we zijn we sterker.”
Meer informatie:
Haparko Cosmetics
Tel. 078-6816628
www.haparko.nl“Voor Haparko Cosmetics en
Malu Wilz is het belangrijk dat
klanten trots zijn op het merk en
tevreden zijn over de ondersteu-
ning die ze krijgen”