D
E
J
U W E L I E R
N R
2 2 0 1 6 15
combinatie van zachte tinten voor de wijzerplaat en de bovenkant van de pols-
band, en een sprekende kleur voor de wijzers, de binnenste cirkel en de onder-
zijde van de polsband.
MARKETING
De nieuwe ICE duo-collectie bestaat uit twintig modellen in twee kleuren, hele-
maal in lijn met de nieuwste trends, passend bij elke garderobe en elke situatie.
Monotoon wordt het nooit met zo’n dynamische twist. “De ijzersterke en vernieu-
wende collectie biedt ons de kans om hier ook met onze marketingactiviteiten een
enorme impact mee te creëren”, aldus Jean-Pierre Lutgen, CEO van Ice-Watch.
“Speciaal voor de ICE duo hebben we voor het eerst een magazine gelanceerd.
Een totaal nieuw concept voor Ice-Watch: een dikke catalogus waarin alles draait
om het thema ‘Get the Look’. En voor de juwelier is dit een fantastische verkoop-
tool.”
GROTER DAN GROOT
Met dit unieke concept wordt Ice-Watch grootser zichtbaar dan ze ooit geweest
is. Dit seizoen is het seizoen van de ICE duo. Dit gaan we terug zien in een weer-
galoze 360 reclamecampagne. De landelijke billboard-campagnes, bushokjes,
magazines en online advertising worden dit seizoen grootser dan ooit. Je kunt dit
seizoen niet om de prachtige beelden van de ICE duo heen. De ICE duo collectie
ligt vanaf begin mei in de winkels.
Meer informatie:
Pex Time
Tel. 075-670 70 75
www.pextime.nl