Previous Page  47 / 76 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 47 / 76 Next Page
Page Background

D

e

J

u w e l i e r

n r

2 2 0 1 7

47

De algehele tendens over Out of the Box lijkt duidelijk. Er was behoefte

aan iets anders en deze vakbeurs geeft daar op eigen wijze invulling aan.

Laagdrempelig, open, no nonsens: zo zou je de beurs het beste kunnen

omschrijven. Met de Rijtuigenloods in Amersfoort heeft de organisatie een uit-

stekende locatie om de eerste editie te laten plaatsvinden. De sfeer die men

ook de komende edities wil neerzetten was meteen duidelijk. Een industriële

uitstraling, veel lichtinval, open stands: het geeft meteen een heel goed gevoel

als je binnen komt.

EXPOSANTEN

Dat de eerste editie van Out of the Box al voortijdig volgeboekt was met

exposanten uit alle geledingen van de branche en ook van daarbuiten, was

al een teken aan de wand. Namen als Drijfhout, S!LK, Aumentum, Orfac

& Bold Labels, Essence, Blu Distribution, Ron Offenbach, Bering, d-sign

Denemarken, Giornato, TMH Watches & Jewellery en nog vele anderen

waren bereid zich te committeren aan Out of the Box en werden niet teleur-

gesteld, evenals de vele bezoekers die de tijd en moeite namen om naar

Amersfoort te reizen.

NAJAARSEDITIE

Al met al mag je dan spreken van een zeer geslaagde eerste editie en de

organisatie gaf al aan dat er ook voor de najaarseditie bijzonder veel animo

was vanuit exposanten om deel te nemen. Dan zal de vakbeurs op een

andere locatie – op 10 en 11 september in de Werkspoor Kathedraal in

Utrecht – plaatsvinden. Daar zal het deelnemersveld bestaan uit nog meer

exposanten en zal alles wat groter worden opgezet. Insteek zal wel zijn om

de ingezette weg te vervolgen en dezelfde sfeer en ambiance te creëren. Dat

kunnen wij alleen maar toejuichen.

Insignety biedt de

juwelier een end-to-

end designoplossing

Het nieuwe sieradenmerk van d-sign Denemarken: Spirit Icons