D
e
J
u w e l i e r
n r
2 2 0 1 7
47
De algehele tendens over Out of the Box lijkt duidelijk. Er was behoefte
aan iets anders en deze vakbeurs geeft daar op eigen wijze invulling aan.
Laagdrempelig, open, no nonsens: zo zou je de beurs het beste kunnen
omschrijven. Met de Rijtuigenloods in Amersfoort heeft de organisatie een uit-
stekende locatie om de eerste editie te laten plaatsvinden. De sfeer die men
ook de komende edities wil neerzetten was meteen duidelijk. Een industriële
uitstraling, veel lichtinval, open stands: het geeft meteen een heel goed gevoel
als je binnen komt.
EXPOSANTEN
Dat de eerste editie van Out of the Box al voortijdig volgeboekt was met
exposanten uit alle geledingen van de branche en ook van daarbuiten, was
al een teken aan de wand. Namen als Drijfhout, S!LK, Aumentum, Orfac
& Bold Labels, Essence, Blu Distribution, Ron Offenbach, Bering, d-sign
Denemarken, Giornato, TMH Watches & Jewellery en nog vele anderen
waren bereid zich te committeren aan Out of the Box en werden niet teleur-
gesteld, evenals de vele bezoekers die de tijd en moeite namen om naar
Amersfoort te reizen.
NAJAARSEDITIE
Al met al mag je dan spreken van een zeer geslaagde eerste editie en de
organisatie gaf al aan dat er ook voor de najaarseditie bijzonder veel animo
was vanuit exposanten om deel te nemen. Dan zal de vakbeurs op een
andere locatie – op 10 en 11 september in de Werkspoor Kathedraal in
Utrecht – plaatsvinden. Daar zal het deelnemersveld bestaan uit nog meer
exposanten en zal alles wat groter worden opgezet. Insteek zal wel zijn om
de ingezette weg te vervolgen en dezelfde sfeer en ambiance te creëren. Dat
kunnen wij alleen maar toejuichen.
Insignety biedt de
juwelier een end-to-
end designoplossing
▼
Het nieuwe sieradenmerk van d-sign Denemarken: Spirit Icons