Previous Page  12 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 12 / 60 Next Page
Page Background

S

I E R A D E N

Gepersonaliseerde sieraden worden steeds belangrijker in het assortiment van

de juweliers. Hier is Fashion Partners goed op ingesprongen door de juwelier

een merk te bieden om de klant te kunnen voorzien van een sieraad dat spe-

ciaal voor haar is gemaakt. “Met Precious Words by DNa is de klant in staat

te schrijven met hoogwaardige edelstenen”, zegt Jeroen Decker van Fashion

Partners. “Zo kan bijvoorbeeld de naam van een geliefde worden gespeld, maar

ook de initialen van de kinderen zijn makkelijk in edelstenen te vereeuwigen in

een ring. Daarnaast is er een edelsteen voor elk sterrenbeeld. De mogelijkhe-

den zijn eindeloos en met een goede presentatie op het display met populaire

woorden en namen is Precious Words by DNa een gegarandeerd succes in de

winkel. Er wordt een folder geleverd die ook nog eens de geneeskrachtige wer-

king van de edelstenen beschrijft. De ring wordt inclusief LED-doosje binnen

drie weken geleverd.”

De meest populaire ring op dit moment is de

‘DEAREST’ ring, zo horen wij van Jeroen.

“Dit staat voor de volgorde van edelste-

nen: Diamond, Emerald, Amethyst, Ruby,

Emerald, Sapphire en Topaz, maar ook

woorden als ‘LOVE’ en ‘LIEFDE’ zijn

op bijna elk display terug te vinden.

Samen met het PR bureau Maison

PR wordt een grootse campagne

opgezet om Precious Words by

DNa ook bij de consument

bekend te maken en hiermee

de vraag naar het merk te ver-

groten”, vertelt Jeroen tot slot.

Meer informatie:

Fashion Partners

Tel. 035-5448447

www.fashionpartners.nl www.diamondnederland.nl

Het nieuwe concept ‘Precious Words by DNa’ werd al goed ontvangen

door het dealernetwerk van Diamond Nederlands ambacht en de groep

belangstellenden neemt zienderogen toe. De bestaande DNa dealers heb-

ben de eerste keus in hun exclusiviteitsgebied om het merk op te nemen en

daar blijkt dat er behoefte is naar een sieradenconcept met hoogwaardige

edelstenen.

Precious Words by DNa

: color your precious memories

D

E

J

U W E L I E R

N R

3 2 0 1 5

12

Binnen het Just Franky label is te kiezen uit de Signature Collection, Bar

Collection, Tag Collection en Capital Collection. Deze collecties hebben de

persoonlijke touch als gemeenschappelijk element. Een Just Franky sieraad is

een uniek, gepersonaliseerd cadeau met een grote ‘ik wil hebben-factor’. Leuk

om te geven, te krijgen of om jezelf cadeau te doen. De sieraden zijn makkelijk

zelf te ontwerpen via

just-franky.com

. Hier kan een foto worden geüpload van

een op papier geschreven naam, woord of teken. Op basis hiervan wordt elke

signature verwerkt in de ketting, armband of ring.

Speciale moment

Het creatieve concept voor Just Franky ontstond in 2014 toen tweelingzussen

Anne en Esther Vedder van hun ouders een gouden ketting kregen voor het

afronden van de studie Communicatiewetenschappen. Dit cadeau bracht het

idee om voor bijzondere, gedenkwaardige momenten zoals een afstuderen,

een persoonlijke touch aan een sieraad mee te geven, zodat dit nóg karakteris-

tieker zou zijn voor dat ene speciale moment.

Voor meer informatie: Just Franky, Tel. 06- 111 29 333,

www.just-franky.com

Just Franky is het nieuwe gepersonaliseerde sieradenlabel van de Nederlandse

tweelingzussen Anne & Esther Vedder. De lijn omvat 14 karaats massief

geel-, wit- of roségouden kettingen, armbanden en ringen die op een per-

soonlijke manier een gedenkwaardig moment weergeven. Het idee achter

Just Franky is het dichtbij houden van mooie gebeurtenissen, dierbare her-

inneringen of juist ingrijpende momenten. Just Franky geeft die ene mooie

herinnering een tijdloos karakter mee, een tastbaar aandenken dat voor

altijd gedragen kan worden.

Just Franky

: dichtbij houden

van mooie gebeurtenissen