Previous Page  41 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 41 / 52 Next Page
Page Background

N

I E U W S

D

E

J

U W E L I E R

N R

5 2 0 1 5 41

Reclame DNA

De oprichter van Watch4us komt oorspronkelijk uit de wereld van reclame

en marketing. En dat DNA is terug te vinden in Watch4us, waar alvorens een

product wordt gelanceerd altijd eerst wordt gekeken wat de markt wil, om daar

vervolgens perfect op in te spelen. Een aanpak die KYBOE! geen windeieren

heeft gelegd en waarvan nu ook Rebel and Rose moet gaan profiteren.

Tv en social media

De basisgedachte is ook bij Rebel and Rose dat het merk herkenbaar moet zijn

op tv en social media. Dat wil zeggen dat de producten fotogeniek moeten

zijn, maar ook dat ze iets bijzonders moeten hebben. Zo ging Watch4us als één

van de eerste bedrijven horloges combineren met stijlelementen uit Italië. Bij

KYBOE! werden regelmatig armbanden in allerlei stijlen gedragen. Van chique

tot urban tot street fashion. Na zeven jaar ervaring met juweliers en horloges

was het voor Watch4Us dan ook een logische stap om met een eigen sieraden-

lijn te komen. En dat is Rebel and Rose geworden.

Danny Vera en Escha

Rebel and Rose start met een armbandenlijn voor vrouwen en voor mannen, in

leer en als beads. De beads serie is de basis van Rebel and Rose en is direct her-

kenbaar op tv en social media. Zo worden deze armbanden van halfedelsteen

in de serie ‘more balls than most’ geaccentueerd door vijf beads in de kleuren

zilver, goud en rosé-

goud. Ze zijn daardoor

altijd direct herkenbaar

op beeld. Maar nog

belangrijker zijn wel-

licht de gezichten ach-

ter de armband. Want

de Rebel is de stoere

Danny Vera, terwijl zijn

lieve vrouw Escha de

Rose is. Samen zijn zij

Rebel and Rose.

Succes verzekerd

Kortom: Rebel and Rose heeft alles om succesvol te worden. Een krachtige

merknaam, fraaie productlijnen en perfecte passende, beroemde gezichten.

Daarnaast vult Rebel and Rose met een verkoopprijs tussen de € 31,95 en €

87,50 een leemte in de markt. En als uit onderzoek onder juweliers dan ook

nog eens blijkt dat er strategisch goede mogelijkheden zijn voor een specifieke

stoere lijn voor mannen (Rebel-lijn) en een lieve vrouwelijke lijn (4 the Roses),

dan lijkt succes welhaast verzekerd.

Bij het ter perse gaan van deze uitgave van De Juwelier bleken al bijna honderd

winkels te hebben ingetekend op een startpakket. Nieuwsgierig geworden?

Vanaf medio oktober is de officiële introductie van Rebel and Rose.

Voor meer informatie:

Watch4us bv

Tel. 070-324 6000

Info@rebelandrose.nl

Rebel and Rose is een sieradenmerk met een voorsprong. Het bedrijf achter

dit merk is namelijk Watch4us, de motor achter KYBOE! in Nederland. Dit

letterlijk en figuurlijk ‘grote’ horloge heeft onder meer furore gemaakt door-

dat het alom aanwezig is op tv en alle social media. En als de voortekenen

niet bedriegen gaat het met Rebel and Rose dezelfde kant op.

Rebel and Rose

: een sieradenlijn met een voorsprong

Danny Vera en zijn vrouw Escha zijn de gezichten van het nieuwe sieradenmerk

Rebel and Rose