N
I E U W S
D
E
J
U W E L I E R
N R
5 2 0 1 5 41
Reclame DNA
De oprichter van Watch4us komt oorspronkelijk uit de wereld van reclame
en marketing. En dat DNA is terug te vinden in Watch4us, waar alvorens een
product wordt gelanceerd altijd eerst wordt gekeken wat de markt wil, om daar
vervolgens perfect op in te spelen. Een aanpak die KYBOE! geen windeieren
heeft gelegd en waarvan nu ook Rebel and Rose moet gaan profiteren.
Tv en social media
De basisgedachte is ook bij Rebel and Rose dat het merk herkenbaar moet zijn
op tv en social media. Dat wil zeggen dat de producten fotogeniek moeten
zijn, maar ook dat ze iets bijzonders moeten hebben. Zo ging Watch4us als één
van de eerste bedrijven horloges combineren met stijlelementen uit Italië. Bij
KYBOE! werden regelmatig armbanden in allerlei stijlen gedragen. Van chique
tot urban tot street fashion. Na zeven jaar ervaring met juweliers en horloges
was het voor Watch4Us dan ook een logische stap om met een eigen sieraden-
lijn te komen. En dat is Rebel and Rose geworden.
Danny Vera en Escha
Rebel and Rose start met een armbandenlijn voor vrouwen en voor mannen, in
leer en als beads. De beads serie is de basis van Rebel and Rose en is direct her-
kenbaar op tv en social media. Zo worden deze armbanden van halfedelsteen
in de serie ‘more balls than most’ geaccentueerd door vijf beads in de kleuren
zilver, goud en rosé-
goud. Ze zijn daardoor
altijd direct herkenbaar
op beeld. Maar nog
belangrijker zijn wel-
licht de gezichten ach-
ter de armband. Want
de Rebel is de stoere
Danny Vera, terwijl zijn
lieve vrouw Escha de
Rose is. Samen zijn zij
Rebel and Rose.
Succes verzekerd
Kortom: Rebel and Rose heeft alles om succesvol te worden. Een krachtige
merknaam, fraaie productlijnen en perfecte passende, beroemde gezichten.
Daarnaast vult Rebel and Rose met een verkoopprijs tussen de € 31,95 en €
87,50 een leemte in de markt. En als uit onderzoek onder juweliers dan ook
nog eens blijkt dat er strategisch goede mogelijkheden zijn voor een specifieke
stoere lijn voor mannen (Rebel-lijn) en een lieve vrouwelijke lijn (4 the Roses),
dan lijkt succes welhaast verzekerd.
Bij het ter perse gaan van deze uitgave van De Juwelier bleken al bijna honderd
winkels te hebben ingetekend op een startpakket. Nieuwsgierig geworden?
Vanaf medio oktober is de officiële introductie van Rebel and Rose.
Voor meer informatie:
Watch4us bv
Tel. 070-324 6000
Info@rebelandrose.nlRebel and Rose is een sieradenmerk met een voorsprong. Het bedrijf achter
dit merk is namelijk Watch4us, de motor achter KYBOE! in Nederland. Dit
letterlijk en figuurlijk ‘grote’ horloge heeft onder meer furore gemaakt door-
dat het alom aanwezig is op tv en alle social media. En als de voortekenen
niet bedriegen gaat het met Rebel and Rose dezelfde kant op.
Rebel and Rose
: een sieradenlijn met een voorsprong
▴
Danny Vera en zijn vrouw Escha zijn de gezichten van het nieuwe sieradenmerk
Rebel and Rose