Previous Page  55 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 55 / 60 Next Page
Page Background

D

e

K

a p p e r

n r

1 2 0 1 7

55

Keune

VIERT

95-JARIG BESTAAN

EN BRUIST VAN DE ENERGIE

Nog altijd is Keune Haircosmetics volledig onafhankelijk en in handen van de familie. Het is inmiddels vijfenzestig jaar geleden dat

George Keune sr. – de zoon van oprichter Jan Keune – aantrad, maar nog steeds is hij iedere dag present op de werkvloer. Ook zijn zoons

George jr. en Eelco werken bij Keune.

VANUIT HET HART

“Het bedrijf wordt gedreven door passie voor het kappersvak en heeft integriteit hoog in het vaandel staan. Er wordt gewerkt vanuit het

hoofd, maar toch vooral vanuit het hart”, benadrukt George Keune sr. “Vanuit het hoofdkantoor in Soest wordt een breed scala aan produc-

ten, inspiratie- en educatietools en salon-businessconcepten voor de haarprofessional ontwikkeld. Deze worden wereldwijd geëxporteerd

naar meer dan zeventig landen.”

KUNSTZINNIG OVERZICHT

Om het 95-jarig bestaan te vieren sloeg Keune de handen ineen met de Amsterdamse fashion-illu-

strator Sjoukje Bierma. Zij maakte tien kunstwerken van iconische kapsels door de decennia heen:

van het korte boblijntje uit de jaren twintig tot de look van 2017. Op iedere illustratie prijkt ook hét

Keune-product uit die tijd, waardoor de tekeningen een mooi overzicht geven van 95 jaar Keune.

RESTYLING BLEND & CARE

Dat Keune Haircosmetics op 95-jarige leeftijd nog steeds bruist van de energie blijkt wel uit de recen-

te restyling van zowel de stylinglijn Blend als het volledige Care-assortiment. Beide lijnen hebben

een rigoureuze metamorfose ondergaan, waardoor het verpakkingsconcept, de productformules en

de hele uitstraling van deze lijnen aansluiten op de huidige wensen van professionele hairstylisten

en hun klanten.

AMBASSADEURSPROGRAMMA

Een andere belangrijke nieuwe ontwikkeling bij Keune Haircosmetics is het Ambassadors Program,

waarbij partnersalons alle benodigde middelen krijgen aangereikt om zichzelf verder te ontwikkelen.

Met het programma ondersteunt Keune Haircosmetics de partnersalons dus om zich te onderschei-

den in een zeer competitieve markt en dit zonder dat de salon concessies hoeven te doen aan de

eigen identiteit. Uitgebreide informatie over het programma vind je in de komende april-uitgave van

vaktijdschrift De Kapper. Ook kun je hiervoor contact opnemen met:

Keune Haircosmetics

Tel. 035-6016161

www.keune.com

IN 1922 TELDE NEDERLAND ZEVEN MILJOEN INWONERS, WAS ER NOG ÉÉN TELEFOONBOEK VOOR HET HELE LAND EN

WAS HET KIESRECHT VOOR VROUWEN NOG MAAR NET INGEVOERD. IN DIT JAAR STARTTE DE AMSTERDAMSE APOTHE-

KER JAN KEUNE MET KEUNE HAIRCOSMETICS, DAT ZICH ONTWIKKELDE TOT DE GROOTSTE (EN WERELDWIJD ACTIEVE)

PRODUCENT VAN PROFESSIONELE HAARCOSMETICA MET NEDERLANDSE ROOTS. DIT JAAR SCHENKT HET FAMILIEBEDRIJF

VOLOP AANDACHT AAN HET 95-JARIG BESTAAN, MAAR UITERAARD WORDT ER OOK NAAR DE TOEKOMST GEKEKEN.

Met tien kunstwerken geeft fashion-illustrator Sjoukje Bierma een overzicht van 95 jaar Keune Haircosmetics

J

u b i l e u m