Previous Page  4 / 60 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 60 Next Page
Page Background

P. 10 INTERVIEW RENÉ EN MARILOU VAN ALPHEN

In een uitgebreid interview vertellen René en Marilou van Alphen over de nieuwe ontwikkelingen bij het ‘Made in Holland’ kappersmerk René Professional, dat

flink aan de weg timmert met natuurlijke ingrediënten, duurzame productiemethoden en salonexclusieve distributie.

P. 30 NORTH AMERICAN HAIRSTYLING AWARDS 2016

NAHA is de belangrijkste kappersprijs van Noord-Amerika (VS + Canada). Eind juli vond de jaarlijkse finale

plaats in Las Vegas, waar Ammon Carver en Matt Swinney (Global Creative Directors van L’ANZA) de belang-

rijkste prijzen op hun naam schreven.

P. 20 COVERSTORY GREAT LENGTHS

Met de nieuwe haarmodecollectie ‘Today is a good hair day!’ laat het artistic team van Great Lengths zien

wat de trends voor komend seizoen worden. Natuurlijke looks en de versterking van de persoonlijkheid van

de klant staan centraal in de collectie.

20 10 30 P. 25 MACADAMIA Nederland levert een belangrijke bij- drage aan het internationale succes van Macadamia. Managing Director Jan van Rangelrooij verduidelijkt hoe dit zit en geeft een heldere impressie van dit bij- zondere kappersmerk.

I

N H O U D

D

E

K

A P P E R

N R

4 2 0 1 6

4