Previous Page  12 / 120 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 12 / 120 Next Page
Page Background

D

E

O

P T I C I E N

N R

1 2 0 1 6

12

C

E N T R O P

S

A L E S

is dit alles met eigen ogen gaan bekijken en kon vaststellen dat de missie

geslaagd is. Daarom wordt de distributie van de prachtige twintigste-eeuwse

collectie hervat vanuit het vertrouwde adres in Amsterdam. Hiermee kunnen

nu dus ook de twee à drie telefoontjes per week om een ‘Alghaatje’ te bestel-

len door ENOT weer positief beantwoord worden.

COLLECTIES

Tegelijk met de productie heeft Algha, uiteraard met respect voor het verle-

den, ook de collectie iets aangepast. De klassieke collectie is geüpdatet en

een nieuwe combinatie-collectie van goud en acetaat is toegevoegd aan het

assortiment. Hiermee biedt Algha Savile Row brillen uit het verleden voor

liefhebbers van zowel oud als nieuw.

ENOT is met de collectie Algha Savile aanwezig op de Centrop Sales van 31

januari en 1 februari in De Loods in Nijkerk.

Meer informatie:

ENOT

Tel. +31 (0)20 4106900

www.enot.nl

“WIE KAN MIJ HELPEN AAN EEN ALGHA SAVILE ROW QUADRA

44-20 GOLDPLATED. MIJN KLANT DRAAGT DEZE AL VELE JAREN EN

HIJ WIL GEWOON DEZELFDE BRIL.” DIT BERICHT VERSCHEEN BEGIN

DECEMBER OP FACEBOOK. GOED NIEUWS VOOR DE SCHRIJVER,

WANT VANAF NU KAN HIJ GEWOON WEER TERECHT BIJ ENOT

AMSTERDAM VOOR ALGHA.

TERUG VAN

NOOIT

WEGGEWEEST

Algha Savile Row

Het historische bedrijf begon in Duitsland in 1898 en verhuisde in 1932 naar

de huidige locatie in Londen. Hier worden alle monturen nog steeds met de

hand gemaakt. De montuurmakers beschikken over generaties aan ervaring.

De 18-karaats gouden brillen ondergaan 120 nauwgezette processen eer het

product klaar is. Geen wonder dat de brillen gewild zijn bij veel van de meest

iconische brildragers ooit, waaronder John Lennon, Daniel Radcliffe in zijn

rol als Harry Potter, Denzel Washington, Johnny Depp, Harrison Ford, Sean

Connery en Ben Kingsley bij zijn vertolking van Mahatma Gandhi.

TOEKOMST

Ondanks dat de geschiedenis voor een merk als Algha Savile Row erg belang-

rijk is, kijkt het merk ook zeker naar de toekomst. Er is geïnvesteerd in een

vernieuwde productiefaciliteit en aangepaste processen. De goudzuiverheid

is verhoogd van 14 naar 18 karaat en de ambachtelijke medewerkers zijn

opnieuw gemotiveerd om een absoluut kwaliteitsproduct af te leveren. ENOT