Previous Page  19 / 120 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 19 / 120 Next Page
Page Background

N

I E U W

B E D R I J F

BYBLOS

Het merk Byblos is terug van weggeweest. Het merk is uitgesproken chic en

onderscheidend, maar bovenal draagbaar. Dit geldt ook voor de eyewear-

collectie die zowel voor dames als voor heren is. De Byblos-brillencollectie

wordt compleet vervaardigd in Italië en wordt gekenmerkt door modellen

met moderne vormen met een sterke persoonlijkheid en impactkleuren. De

collectie voor haar is casual chique, de brillen voor hem hebben een modi-

eus sportieve uitstraling. Alle brilmodellen worden gekarakteriseerd door

vormen, details en kleuren die voortkomen uit veel kennis van zaken en een

esthetisch oog. Geometrische vormen, kunststof met hout-effect en veel kleur

– geel, blauw, oranje, contrasterende kleuren met kristal – vallen op.

LAURA BIAGIOTTI

Laura Biagiotti is een Italiaanse modeontwerpster met één van de grootste

modehuizen ter wereld. Laura Biagiotti studeerde literatuur in Rome, ver-

wachtende dat ze later een archeloist zou worden, maar ging kort hierna haar

moeder helpen met het maken van jurken, en zodoende werd ze verliefd

op het werk. In 1972 had ze haar eerste, eigen modeshow en in 1988 pre-

senteerde zij voor het eerst haar collectie in China. Ook haar parfums zijn

over de gehele wereld bekend en geprezen. De eyewear wordt vervaardigd

uit fraaie acetaat platen van bio-plastic en wordt gekenmerkt door contraste-

rende kleuren.

Mariëlle Uitdewilligen tot slot: “We zijn ontzettend enthousiast om in 2016

de zelfstandige opticien kennis te laten maken met FLHO: For Local Heroes

Only! Een uitdaging die wij met beide handen aangrijpen!”

Voor aanvullende informatie:

Mariëlle Uitdewilligen: Tel. +31 (0)6 52294453

Michelle van Tol: Tel. +31 (0)6 21854888

For Local Heroes Only: Tel. +31 (0)416 272038,

www.flho.nl

FLHO (FOR LOCAL HEROES ONLY) IS EEN SPIKSPLINTERNIEUW BEDRIJF BINNEN DE OPTIEK DAT BEGIN JANUARI OFFICIEEL HET LEVENSLICHT

ZAG. HET IDEE VOOR FLHO WERD ECHTER AL EERDER GEBOREN BIJ DE VRIENDINNEN MICHELLE VAN TOL – VOORHEEN WERKZAAM BIJ

CHARMANT EN LUXOTTICA – EN MARIËLLE UITDEWILLIGEN. TWEE DAMES DIE ERVAN OVERTUIGD ZIJN MET FLHO HUN PASSIE TE VOLGEN.

ZO HEEFT MARIËLLE EEN FRAAIE CARRIÈRE ACHTER DE RUG EN EEN BEDRIJFSECONOMISCHE ACHTERGROND EN HEEFT MICHELLE ONTZET-

TEND VEEL KENNIS EN ERVARING IN DE VERKOOP EN MARKETING VAN MONTUREN EN ZONNEBRILLEN. “WE KENNEN ELKAAR DOOR EN

DOOR EN KUNNEN UITSTEKEND MET ELKAAR SPARREN. IK HAD DIT AVONTUUR DAN OOK MET NIEMAND ANDERS AANGEDURFD!”, VERTELT

MARIËLLE UITDEWILLIGEN.

FOR

LOCAL HEROES

ONLY

FLHO:

“2015 was een jaar vol ontwikkelingen en veranderingen. Hieruit is onze

missie geboren: We willen u, de zelfstandige opticien, meer inzicht geven in

wat het de consument werkelijk waard is om bij u in de winkel een (zonne)

bril te kopen. Daarin zijn we graag uw gesprekspartner. Natuurlijk horen bij

deze visie drie onderscheidende merken, vanaf heden alleen verkrijgbaar voor

de zelfstandige opticien: Marc Cain, Byblos en Laura Biagiotti.”

Zoals de naam al doet vernoemen richt FLHO zich specifiek op de zelfstandi-

ge optiekmarkt. “We willen echt een partner zijn voor de zelfstandige onder-

nemer en bieden bijzondere modemerken die de consument zal aanspre-

ken. Marc Cain bijvoorbeeld is zo’n merk waar echt een doelgroep voor is.

Vrouwen zijn simpelweg fan van het merk en de eyewear-collectie is geheel

in lijn met de filosofie van het kledingmerk.”

Een overzicht van de drie merken van FLHO:

MARC CAIN

Voor het eerst op de Nederlandse markt is het merk Marc Cain. Marc Cain

was een Italiaanse couturier met een Amerikaans paspoort. Hij had twee pas-

sies: mooie, goedgeklede vrouwen en snelle auto’s. Hij ging door het vuur

voor beide – en het kostte hem zijn leven. Op de snelweg tussen Modena en

Bologna stierf hij na een fataal ongeluk met zijn Ferrari.

Zijn filosofie staat echter als een huis vandaag de dag: Marc Cain verbindt het

gevoel voor esthetiek en kunst met nonchalance en natuurlijkheid, innovatief

denken en exclusiviteit. Marc Cain is een liefdesverklaring aan de vrouw. Wat

is dat voor een vrouw? Ze leeft vandaag, is zelfbewust, open en nieuwsgierig.

Ze houdt ervan een vrouw te zijn en uit zich door wat ze draagt.

Marc Cain staat voor innovatief denken. De hoogste eisen aan design, kwali-

teit, materialen, nieuwste verwerkingstechnieken en pasvorm zijn het credo

van het modebedrijf.

D

E

O

P T I C I E N

N R

1 2 0 1 6 19

Michelle en Mariëlle