K
O R T
N
I E U W S
DOE OOK IN 2016 MEE AAN DE HOC POLAROID
OP STERKTE PROMOTIE!
Uw consumenten zijn zich steeds vaker bewust van de unieke kenmer-
ken en voordelen van de hoogwaardige polariserende zonneglazen. Met
de Polaroid op sterkte promotie 2016 kunnen zij direct het verschil in
het wintersport seizoen, maar ook in het voorjaar en zomer ervaren.
De exclusieve promotie van HOC biedt bij elke bestelling van een paar
BBGR multifocale brillenglazen een extra paar Polaroid op sterkte zon-
neglazen voor speciale netto inkoopprijzen. Met het bekende merk
Polaroid zonneglazen op sterkte biedt u uw consumenten altijd de juiste
kijkoplossing: perfect kijkcomfort in combinatie met helder contrast,
minder vermoeide ogen en een natuurlijke kleurwaarneming.
U kunt de verschillende materialen voor uw communicatie voor zowel
uw Polaroid als winterzonnebril-op-sterkte promoties eenvoudig bestel-
len bij HOC. Direct via de HOC webshop of aanvragen per mail marke-
ting@hocsite.com.Heeft u interesse voor specifieke maatwerkvoorstellen
of ondersteuning van uw ideeën, mail dan aan
marketing@hocsite.comVoor meer informatie kunt u contact opnemen met uw account manager
of klantenservice via
tel.nr. +31 (0)20 6951951
JUIST IN HET WINTERSPORTSEIZOEN IS DE ZONNEBRIL OP STERKTE
EEN MUST HAVE! UW CONSUMENTEN GENIETEN VAN DE ZON
ÈN BLIJVEN HAARSCHERP ZIEN, OOK IN EXTREME WEERSOM-
STANDIGHEDEN. HOC HEEFT EEN GROOT ASSORTIMENT HOOG-
WAARDIGE ZONNEGLAZEN INCLUSIEF DE BELANGRIJKE 100%
UV-BESCHERMING.
Scherp en veilig zicht
TIJDENS DE
WINTERSPORT
De actie bestaat uit een aantal onderdelen:
• Iedere deelnemer ontvangt een receptenboek en maandelijks drie wereldre-
cepten (voor-, hoofd- en nagerecht).
• Daarnaast spaart hij/zij heel 2016 mee door middel van diner-kanskaarten. De
winnaar wordt op de Centrop voorjaarsbeurs 2017 uit de inzendingen getrokken.
De winnende opticien mag met het personeel (maximaal tien personen) gaan
dineren bij ‘De Librije’ in Zwolle. Tevens wordt voor een overnachting gezorgd.
• Maar dat is nog niet alles. Alle opticiens die aan de actie meedoen, worden
onderverdeeld in acht categorieën, naar gelang hun totale omzet bij Eschenbach
in 2015.
De winnaar van iedere categorie is hij/zij die de meeste omzetstijging heeft
gemaakt in heel 2016 binnen zijn categorie. De winnaars (acht in totaal dus)
mogen met hun partner een weekend lang zich culinair laten verwennen in het
‘Schloss Bensberg’ bij Keulen. In dit Grandhotel, wat tot ‘the leading hotels of the
world’ behoort, is het restaurant ‘De Vendome’ van Joachim Wissler gevestigd.
Het ‘Vendome’ behoort tot de top vijftig van de beste restaurants ter wereld.
Voor meer informatie: Eschenbach
Tel. +31 (0)50 5412500,
www.eschenbach-optik.comESCHENBACH START HET NIEUWE JAAR MET WEDEROM EEN UNIEKE ACTIE MET SMAAKVOLLE PRIJZEN
VOOR ALLE ZELFSTANDIGE OPTICIENS ONDER DE TITEL: OOGSTRELEND & SMAAKVOL.
START HET
NIEUWE JAAR
MET
Eschenbach
WEDEROM EEN
UNIEKE ACTIE
BEENEN BRILLEN & CONTACTLENZEN
VALT IN DE PRIJZEN
Op woensdag 6 januari kwam managing
director Jeroen Timmer van Eschenbach
langs bij Beenen Brillen & Contactlenzen
om een prachtige reis uit te reiken. Eigenaar
René Beenen mag samen met zijn vrouw een
droomreis van 16 dagen door China maken.
Op de foto vlnr: Jeroen Timmer (managing director Eschenbach), René
Beenen (eigenaar Beenen Brillen & Contactlenzen), Diana Braaksma-de
Boer (vertegenwoordigster Eschenbach) en Diana Bijlsma (medewerkster
Beenen Brillen & Contactlenzen)
D
E
O
P T I C I E N
N R
1 2 0 1 6
6