Previous Page  6 / 120 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 6 / 120 Next Page
Page Background

K

O R T

N

I E U W S

DOE OOK IN 2016 MEE AAN DE HOC POLAROID

OP STERKTE PROMOTIE!

Uw consumenten zijn zich steeds vaker bewust van de unieke kenmer-

ken en voordelen van de hoogwaardige polariserende zonneglazen. Met

de Polaroid op sterkte promotie 2016 kunnen zij direct het verschil in

het wintersport seizoen, maar ook in het voorjaar en zomer ervaren.

De exclusieve promotie van HOC biedt bij elke bestelling van een paar

BBGR multifocale brillenglazen een extra paar Polaroid op sterkte zon-

neglazen voor speciale netto inkoopprijzen. Met het bekende merk

Polaroid zonneglazen op sterkte biedt u uw consumenten altijd de juiste

kijkoplossing: perfect kijkcomfort in combinatie met helder contrast,

minder vermoeide ogen en een natuurlijke kleurwaarneming.

U kunt de verschillende materialen voor uw communicatie voor zowel

uw Polaroid als winterzonnebril-op-sterkte promoties eenvoudig bestel-

len bij HOC. Direct via de HOC webshop of aanvragen per mail marke-

ting@hocsite.com.

Heeft u interesse voor specifieke maatwerkvoorstellen

of ondersteuning van uw ideeën, mail dan aan

marketing@hocsite.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw account manager

of klantenservice via

tel.nr

. +31 (0)20 6951951

JUIST IN HET WINTERSPORTSEIZOEN IS DE ZONNEBRIL OP STERKTE

EEN MUST HAVE! UW CONSUMENTEN GENIETEN VAN DE ZON

ÈN BLIJVEN HAARSCHERP ZIEN, OOK IN EXTREME WEERSOM-

STANDIGHEDEN. HOC HEEFT EEN GROOT ASSORTIMENT HOOG-

WAARDIGE ZONNEGLAZEN INCLUSIEF DE BELANGRIJKE 100%

UV-BESCHERMING.

Scherp en veilig zicht

TIJDENS DE

WINTERSPORT

De actie bestaat uit een aantal onderdelen:

• Iedere deelnemer ontvangt een receptenboek en maandelijks drie wereldre-

cepten (voor-, hoofd- en nagerecht).

• Daarnaast spaart hij/zij heel 2016 mee door middel van diner-kanskaarten. De

winnaar wordt op de Centrop voorjaarsbeurs 2017 uit de inzendingen getrokken.

De winnende opticien mag met het personeel (maximaal tien personen) gaan

dineren bij ‘De Librije’ in Zwolle. Tevens wordt voor een overnachting gezorgd.

• Maar dat is nog niet alles. Alle opticiens die aan de actie meedoen, worden

onderverdeeld in acht categorieën, naar gelang hun totale omzet bij Eschenbach

in 2015.

De winnaar van iedere categorie is hij/zij die de meeste omzetstijging heeft

gemaakt in heel 2016 binnen zijn categorie. De winnaars (acht in totaal dus)

mogen met hun partner een weekend lang zich culinair laten verwennen in het

‘Schloss Bensberg’ bij Keulen. In dit Grandhotel, wat tot ‘the leading hotels of the

world’ behoort, is het restaurant ‘De Vendome’ van Joachim Wissler gevestigd.

Het ‘Vendome’ behoort tot de top vijftig van de beste restaurants ter wereld.

Voor meer informatie: Eschenbach

Tel. +31 (0)50 5412500,

www.eschenbach-optik.com

ESCHENBACH START HET NIEUWE JAAR MET WEDEROM EEN UNIEKE ACTIE MET SMAAKVOLLE PRIJZEN

VOOR ALLE ZELFSTANDIGE OPTICIENS ONDER DE TITEL: OOGSTRELEND & SMAAKVOL.

START HET

NIEUWE JAAR

MET

Eschenbach

WEDEROM EEN

UNIEKE ACTIE

BEENEN BRILLEN & CONTACTLENZEN

VALT IN DE PRIJZEN

Op woensdag 6 januari kwam managing

director Jeroen Timmer van Eschenbach

langs bij Beenen Brillen & Contactlenzen

om een prachtige reis uit te reiken. Eigenaar

René Beenen mag samen met zijn vrouw een

droomreis van 16 dagen door China maken.

Op de foto vlnr: Jeroen Timmer (managing director Eschenbach), René

Beenen (eigenaar Beenen Brillen & Contactlenzen), Diana Braaksma-de

Boer (vertegenwoordigster Eschenbach) en Diana Bijlsma (medewerkster

Beenen Brillen & Contactlenzen)

D

E

O

P T I C I E N

N R

1 2 0 1 6

6