Previous Page  122 / 132 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 122 / 132 Next Page
Page Background

Vanaf het moment dat uw klant beseft dat hij of zij een bril nodig heeft, tot het moment van aankoop: het is een

hele reis die wordt afgelegd. Tijdens die reis is alleen goede dienstverlening niet meer genoeg, uw klant wil ook verrast

worden. Met de verkoopondersteunende tools, trainingen en overige Uneyeted-diensten van Essilor organiseert u

een innovatieve, overtuigende klantreis waarmee u zich onderscheidt van de rest.

VERRAS UWKLANTENMET EEN

ONVERGETELIJKEWINKELERVARING

Essilor Nederland, Marconistraat 9, 6902 PC Zevenaar

Tel. 088-0888 111

www.essilorpro.nl

www.essilor.nl www.uneyeted.nl www.essilorpro.nl

MOGENWE U OVERTUIGENVAN ONZE KLANTREIS?

ERVAAR HEM ZELF OP DE ESSILOR STANDS OP DE CENTROP & HALL OF FRAMES BEURS!