D
E
O
P T I C I E N
N R
6 2 0 1 5
10
K
O R T
N
I E U W S
Als onderdeel van de campagne, heeft
mark'ennovy nieuw en uniek POS-
materiaal onder de naam Klant Paspoort
ontwikkeld. Dit geeft de totale reis van
contactlenzen weer, vanaf de eerste
afspraak met de contactlensspecialist naar
het ontwerpen van de lens tot en met het
eindproduct. Het Klant Paspoort schijnt
ook een licht op het unieke recept van de drager, legt in duidelijke taal uit
waarom individuele lenzen de beste optie zijn en benadrukt het belang van
regelmatige follow-up bezoeken aan de contactlensspecialist. Deze laatste
heeft tevens de mogelijkheid om individuele notities en details van de follow-
up toe te voegen.
Chris Carter, Group Marketing en Sales Director: "De contactlensmarkt blijft
onderhevig aan het versnellen van verzakelijking, en daarmee zal de con-
tactlensspecialist voortdurend de perceptie van de klant moeten bijsturen
als het gaat om de werkelijke waarde van het dragen van contactlenzen”.
mark'ennovy voegt graag waarde toe aan elke fase van lensbeleving. Vanaf de
eerste afspraak tot de aflevering van de kwalitatief hoge, individueel gemaakte
contactlens voor de ogen van elke klant. "De nieuwe verpakking en het Klant
Paspoort is ontworpen om de oogzorgspecialist ondersteunen in het leveren
van een kwaliteitservaring van begin tot einde".
mark'ennovy zal in de komende weken de nieuwe campagne uitrollen.
Contactlens-specialisten die geïnteresseerd zijn en meer over deze service
willen weten, of vragen hebben hoe mark'ennovy u kan ondersteunen bij het
verhogen van uw klantervaring en loyaliteit aan uw praktijk, kunnen contact
opnemen met:
Sander Beets, mark’ennovy klantenservice
klantenservice@markennovy.comTel. 0800 0232 029
www.markennovy.commark’ennovy
blijft lenservaring van haar klanten vergroten
mark'ennovy kondigt graag de lancering van de nieuwe 'Individueel Yours'
marketingmaterialen aan. De nieuwe materialen zijn beschikbaar op alle
individueel gemaakte verpakkingen van de Gentle 80 en de Saphir Rx maand-
lenzen. Elke verpakking van de Gentle 80 en Saphire Rx wordt voorzien van
de naam van de klant om daarmee te onderstrepen dat de lenzen werkelijk
uniek en speciaal ontworpen zijn voor de individuele behoeften van de klant.
Er werd door de aanwezigen vol enthousiasme gereageerd op de presentatie.
“Veel opticiens zien de noodzaak van een online winkel om hun klanten
optimaal altijd en overal te bedienen, maar zien een hoop beren op de weg.
Het hoeft echter allemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Door middel van deze
workshop hebben we laten zien dat een webshop naadloos op een winkel aan
kan sluiten”, laat Sven Krijgsman van Lookizi weten.
Lookizi biedt opticiens een gebruiksvriendelijke webshop in samenwerking
met Optitrade, waarmee een opticien zijn klant extra gemak biedt door middel
van onder meer herhalingsaankopen en abonnementen. Sven: “De opticien
moet er wel mee aan de slag, maar hij hoeft niet alles alleen te doen. Wij
kunnen de opticien ontzorgen waar
nodig, maar het moet wel leven
in de winkel en bij het personeel.
Voor sommige opticiens is dat best
een stap, maar het systeem werkt
heel ‘izi' en onder de aanwezige
opticiens die al gebruik maken van
onze webshop, horen we zeer posi-
tieve geluiden. Opticiens kunnen
altijd hun vragen en ideeën bij ons
voorleggen, wij staan ze graag bij in
ons vakgebied.”
Lookizi lanceert eind dit jaar tevens
een heel nieuw website systeem.
Er is het afgelopen jaar keihard
gewerkt aan de ontwikkeling. “De digitale trein dendert voort en ook wij zijn
daar op gesprongen. Wij zullen dan ook een ingenieus nieuw systeem lance-
ren, dat uiteraard inspringt op de behoeften van de opticien, maar daarover
binnenkort meer…”
Voor aanvullende informatie: Lookizi, Tel. +31 (0)10 436 3263,
www.lookizi.nlOpticiens zien noodzaak online winkel
In een bomvolle zaal van Lommerrijk in Rotterdam werden maandag 9
november opticiens uit het hele land geïnformeerd over het online onderne-
men door middel van een webshop. Sven Krijgsman van Lookizi schotelde alle
ins en outs voor hoe een (contactlenzen) webshop een aanvulling kan zijn op
een fysieke winkel en hoe de opticien daar het meeste uit kan halen.