Previous Page  10 / 78 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 10 / 78 Next Page
Page Background

D

E

O

P T I C I E N

N R

6 2 0 1 5

10

K

O R T

N

I E U W S

Als onderdeel van de campagne, heeft

mark'ennovy nieuw en uniek POS-

materiaal onder de naam Klant Paspoort

ontwikkeld. Dit geeft de totale reis van

contactlenzen weer, vanaf de eerste

afspraak met de contactlensspecialist naar

het ontwerpen van de lens tot en met het

eindproduct. Het Klant Paspoort schijnt

ook een licht op het unieke recept van de drager, legt in duidelijke taal uit

waarom individuele lenzen de beste optie zijn en benadrukt het belang van

regelmatige follow-up bezoeken aan de contactlensspecialist. Deze laatste

heeft tevens de mogelijkheid om individuele notities en details van de follow-

up toe te voegen.

Chris Carter, Group Marketing en Sales Director: "De contactlensmarkt blijft

onderhevig aan het versnellen van verzakelijking, en daarmee zal de con-

tactlensspecialist voortdurend de perceptie van de klant moeten bijsturen

als het gaat om de werkelijke waarde van het dragen van contactlenzen”.

mark'ennovy voegt graag waarde toe aan elke fase van lensbeleving. Vanaf de

eerste afspraak tot de aflevering van de kwalitatief hoge, individueel gemaakte

contactlens voor de ogen van elke klant. "De nieuwe verpakking en het Klant

Paspoort is ontworpen om de oogzorgspecialist ondersteunen in het leveren

van een kwaliteitservaring van begin tot einde".

mark'ennovy zal in de komende weken de nieuwe campagne uitrollen.

Contactlens-specialisten die geïnteresseerd zijn en meer over deze service

willen weten, of vragen hebben hoe mark'ennovy u kan ondersteunen bij het

verhogen van uw klantervaring en loyaliteit aan uw praktijk, kunnen contact

opnemen met:

Sander Beets, mark’ennovy klantenservice

klantenservice@markennovy.com

Tel. 0800 0232 029

www.markennovy.com

mark’ennovy

blijft lenservaring van haar klanten vergroten

mark'ennovy kondigt graag de lancering van de nieuwe 'Individueel Yours'

marketingmaterialen aan. De nieuwe materialen zijn beschikbaar op alle

individueel gemaakte verpakkingen van de Gentle 80 en de Saphir Rx maand-

lenzen. Elke verpakking van de Gentle 80 en Saphire Rx wordt voorzien van

de naam van de klant om daarmee te onderstrepen dat de lenzen werkelijk

uniek en speciaal ontworpen zijn voor de individuele behoeften van de klant.

Er werd door de aanwezigen vol enthousiasme gereageerd op de presentatie.

“Veel opticiens zien de noodzaak van een online winkel om hun klanten

optimaal altijd en overal te bedienen, maar zien een hoop beren op de weg.

Het hoeft echter allemaal niet zo ingewikkeld te zijn. Door middel van deze

workshop hebben we laten zien dat een webshop naadloos op een winkel aan

kan sluiten”, laat Sven Krijgsman van Lookizi weten.

Lookizi biedt opticiens een gebruiksvriendelijke webshop in samenwerking

met Optitrade, waarmee een opticien zijn klant extra gemak biedt door middel

van onder meer herhalingsaankopen en abonnementen. Sven: “De opticien

moet er wel mee aan de slag, maar hij hoeft niet alles alleen te doen. Wij

kunnen de opticien ontzorgen waar

nodig, maar het moet wel leven

in de winkel en bij het personeel.

Voor sommige opticiens is dat best

een stap, maar het systeem werkt

heel ‘izi' en onder de aanwezige

opticiens die al gebruik maken van

onze webshop, horen we zeer posi-

tieve geluiden. Opticiens kunnen

altijd hun vragen en ideeën bij ons

voorleggen, wij staan ze graag bij in

ons vakgebied.”

Lookizi lanceert eind dit jaar tevens

een heel nieuw website systeem.

Er is het afgelopen jaar keihard

gewerkt aan de ontwikkeling. “De digitale trein dendert voort en ook wij zijn

daar op gesprongen. Wij zullen dan ook een ingenieus nieuw systeem lance-

ren, dat uiteraard inspringt op de behoeften van de opticien, maar daarover

binnenkort meer…”

Voor aanvullende informatie: Lookizi, Tel. +31 (0)10 436 3263,

www.lookizi.nl

Opticiens zien noodzaak online winkel

In een bomvolle zaal van Lommerrijk in Rotterdam werden maandag 9

november opticiens uit het hele land geïnformeerd over het online onderne-

men door middel van een webshop. Sven Krijgsman van Lookizi schotelde alle

ins en outs voor hoe een (contactlenzen) webshop een aanvulling kan zijn op

een fysieke winkel en hoe de opticien daar het meeste uit kan halen.