Previous Page  27 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 27 / 44 Next Page
Page Background

NB T M

a g a z i n e

n r

2 2 0 1 7

27

A

d v e r t e n t i e

www.marvu.nl

Bekijk onze website:

Sterk in het verbinden van losse processtappen tot

één soepel lopend geheel, zodat u snel en effectief

kunt schakelen. Marvu is gespecialiseerd in interne

transportsystemen in de voedselverwerkende

industrie. Marvu biedt maatwerkoplossingen voor

elk logistiek vraagstuk.

ONLINE

Efficiency, verbetering van de interne processen, kwaliteit garanderen, service bieden: het zijn

een aantal termen die gedurende ons gesprek met Henk en Richard meermaals voorbij komen

en waarvan het belang steeds wordt benadrukt. “We hebben de afgelopen jaren geïnvesteerd

in het optimaliseren van alle processen. Niet alleen fysiek, maar ook digitaal. We hebben

inmiddels een serviceportaal gecreëerd waarmee we Beko-leden en klanten kunnen ontzorgen.

De website is recent helemaal vernieuwd en de uniformiteit in huisstijl van alle Beko-bedrijven

is nu ook doorgevoerd op onze website. De webshop zorgt voor een duidelijke toename in de

omzet. We hebben vroeg ingezet op online kanalen en dat heeft ons geen windeieren gelegd,

maar het is ook zaak om constant te blijven ontwikkelen op dat gebied.”

DIGITALISERING

Ook de servicemonteurs en buitendienstmedewerkers van Beko Techniek zijn klaar voor de toekomst.

“We hebben hen uitgerust met een iPad waardoor ze ook op locatie digitaal kunnen werken. We heb-

ben inhaalslagen gemaakt om het werk allemaal wat makkelijker te maken en ook hier heeft efficiënt

werken een belangrijke rol. Digitalisering betekent trouwens ook dat we servicecontracten inzichtelijk

maken in het serviceportaal. Wanneer is onderhoud gepleegd en wat is er per machine gebeurd? Dit is

een extra service die wij onze klanten bieden. ”

VERBREDING

Als we vragen naar ontwikkelingen waar Beko Techniek zich op gaat richten, komt brancheverbreding

naar voren. “We hebben vanzelfsprekend een hele duidelijke focus op de bakkersbranche en willen

onze leden en klanten daar zo goed mogelijk ontzorgen, maar omdat we ook inzetten op groei, kijken

we naar andere markten om ons zeer uitgebreide assortiment aan te bieden. Denk daarbij bijvoorbeeld

aan de ‘out of home’-markt, maar ook het buitenland is een interessante stap voor ons. We hebben al

eerder grotere projecten in Aruba en Suriname gerealiseerd, maar ook in België hebben we voet aan de

grond. De contacten zijn dus al aanwezig. Verder zijn de retail en de horeca markten waar we ons met

succes in begeven. Nieuwe markten benaderen is mooi, maar dat moet ook te behappen zijn. Vandaar

alle veranderingen zoals die de afgelopen maanden hebben plaatsgevonden”, aldus Henk.

BEKO-BEDRIJVEN

Als onderdeel van Beko Coöperatie is Beko Techniek natuurlijk in staat om samen met de andere Beko-

bedrijven een compleet aanbod van A tot Z aan te bieden. Samenwerking tussen de verschillende Beko-

bedrijven is de laatste jaren intensiever geworden en ook de komende jaren een essentieel onderdeel

van de strategie. Henk: “Zo hebben we inmiddels een gezamenlijk CRM voor alle Beko-bedrijven,

zodat we informatie kunnen delen op klantniveau. Doordat we een totaalaanbieder zijn creëren we

een toegevoegde waarde voor onze klanten. Kijk bijvoorbeeld naar de gezamenlijke concepten die

we hebben, zoals Bakery Market en Chocolade Compleet, waar wij de machines, gereedschappen en

andere benodigdheden voor leveren. Elk Beko-bedrijf brengt een eigen expertise in binnen ieder Beko-

concept.”

“We merken gewoon een duidelijke verbetering in de markt en meer bereidheid om te investeren”, zo

vult Richard aan. “Het zijn zware tijden geweest, maar de weg naar boven is ingeslagen. Om in te spe-

len op deze ontwikkelingen, zijn de veranderingen doorgevoerd en is de organisatie weer professione-

ler geworden. We zijn klaar voor de toekomst.”

Meer informatie

Beko Techniek

Tel. +31 (0)24 6486288

www.beko-techniek.nl info@beko-techniek.nl