Previous Page  14 / 44 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 14 / 44 Next Page
Page Background

P

A K K R A C H T

N R

3 2 0 1 6

14

I

N T E R V I E W

HOE ZIET DE KLANTENKRING VAN JANSSEN ER UIT?

“De klantenkring van Janssen is zeer divers en kenmerkt zich door een behoefte aan een

hoge service- en communicatiegraad in combinatie met competitieve tarieven. ICT is

daarbij een belangrijk middel, maar altijd in dienst van persoonlijke service. We luisteren

goed naar onze klanten en natuurlijk de logistieke uitdagingen die ze hebben.“

ONZE KERNACTIVITEITEN ZIJN ONDER TE VERDELEN IN DRIE GROEPEN:

1. Transport - Air & Ocean, Intermodaal, Wegtransport, Value Added Services,

Pakketservice.

2. Warehousing - Douane entrepot, AEO, Fiscale vertegenwoordiging, Bonded ware-

house, E-Commerce, Spare part

managenement, In night deliveries, Return logistics, Identificatie & beoordeling.

3. Services - Assemblage, Refurnishment & repair, mailing, Verpakkingen & displays,

Ompak en verpakkingswerkzaamheden.

DISTRIBUTIE EN VERPAKKINGEN WAT KUNNEN JULLIE DAARIN BETEKENEN

VOOR BIJVOORBEELD VERPAKKING PRODUCERENDE BEDRIJVEN EN HAN-

DELSHUIZEN?

“Uiteraard kunnen wij de juiste maatwerk transportoplossing aanbieden vanaf de ver-

pakkingsproducent of handelshuis naar het gewenste afleveradres. Op- en overslag en

natuurlijk het ompakken behoort ook tot deze maatwerk mogelijkheden. Trajecten waar

we ons vanuit Janssen Air & Ocean natuurlijk op richten, betreffen de intercontinentale

stromen middels zee- en luchtvracht. Daarvoor bieden we een gevarieerd aanbod aan

services aan zoals bijvoorbeeld Janssen Combined en Janssen Skybridge.”

VALUE ADDED DELIVERY NU EN IN DE TOEKOMST?

“Value Added Delivery is al voor een lange tijd een onderschei-

dende dienstverlening van Janssen geweest. Met onze stads-

distributiewagens bemand door technisch opgeleid personeel,

dragen we daarbij niet alleen de zorg voor de levering op een

adres, maar gaan we zelfs over de drempel van het bezorgadres

voor bijvoorbeeld plaatsing en installatie. Met de sterke groei

van webshop sales verwachten we met onze specialisatie nog

meer klanten te kunnen gaan ondersteunen met de levering van

bijvoorbeeld witgoed en andere apparaten bij consumenten. Ook

hebben we ervaring met het plaatsen van een fysieke web portal

voor retailers zodat consumenten grotere producten volgens eigen

wens kunnen samenstellen. Deze order wordt dan weer verza-

meld in ons warehouse van waaruit middels value added delivery

het geheel op maat wordt afgeleverd bij de klant. Wij zijn in staat

om onze processen en systemen aan te passen aan de behoefte

van onze klanten in plaats van andersom. Dankzij de aanwezig-

heid van diverse specialismen en het enthousiasme van ons team,

kunnen we over veel meer meedenken dan alleen het stukje

transport van A naar B.”

WAT ZIJN JULLIE PLANNEN OP KORTE EN LANGE TER-

MIJN?

“Op korte termijn zullen we de integratie van Janssen Air &

JANSSEN AIR & OCEAN IS ONDERDEEL VAN EEN LOGISTIEK FAMILIEBEDRIJF DAT ZICH VANAF 1877 HEEFT GESPECIALISEERD IN KLANT

SPECIFIEKE SUPPLY CHAIN OPLOSSINGEN. DIT LOOPT UITEEN VAN HET AANBIEDEN VAN DIVERSE TRANSPORTMODALITEITEN TOT AAN EEN

VOLLEDIGE KETENANALYSE. ALLES MET HET DOEL OM INTEGRALE KOSTENBESPARINGEN TE REALISEREN. 350 GEMOTIVEERDE MEDEWERKERS

OP ACHT LOCATIES IN DE BENELUX, ZORGEN ONDER ANDERE VOOR EEN DEKKEND EUROPEES NETWERK VOOR ZOWEL LOKALE

DISTRIBUTIE ALS PAKKETBEZORGING. MANAGING DIRECTOR WESSEL DIRKS, DIE SINDS 2015 WERKZAAM IS BINNEN JANSSEN, HEEFT ALS

MISSIE OM DE STERKE GROEI VAN DE AFGELOPEN JAREN VERDER UIT TE BOUWEN. PAKKRACHT IS BENIEUWD HOE DIT MOOIE BEDRIJF IN

ELKAAR ZIT EN NATUURLIJK WAT ZE VOOR DE VERPAKKINGSWERELD KUNNEN BETEKENEN?

ER IS BIJ

Janssen Air & Ocean

VEEL MEER TUSSEN HEMEL EN AARDE

DAN TRANSPORT VAN A NAAR B!