Previous Page  3 / 56 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 3 / 56 Next Page
Page Background

3

second

skin

Vakinformatie voor de totale

Lingerie- en Badmodebranche

Verantwoordelijke uitgever Nederland:

GPmedia BV

Van Schaeck Mathonsingel 8

6512 AP Nijmegen

Tel.:

(+31) (0)24 3246146

Fax:

(+31) (0)24 3246144

E-mail:

info@gpmedia.nl

Internet:

www.gpmedia.nl www.second-skin.biz

Verantwoordelijke uitgever België:

De Mey Micheline

Eekhoutdriesstraat 67

9041 OOSTAKKER (B)

Uitgever:

Peter Peeters

Redactie:

Esther Vervaet (hoofdredacteur)

e.vervaet@gpmedia.nl

Advertentieverkoop:

GPmedia BV

Gerdo van de Peppel (verkoopleider)

g.peppel@gpmedia.nl

Mirjam Voots (media-adviseur)

m.voots@gpmedia.nl

Tarieven op internet:

www.gpmedia.nl

Alle orders worden afgesloten en uit-

gevoerd conform de Regelingen voor

het Advertentiewezen, gedeponeerd ter

griffie van de Arrondissementsrecht-

banken en bij de Kamers van Koop-

handel.

Abonnementen:

www.gpmedia.nl

of via

info@gpmedia.nl

Per jaar in Nederland

42,-

Per jaar in Europa

51,-

Losse verkoop

10,50

Het abonnement kan elk gewenst

moment ingaan.

Vormgeving:

Studio Intensive

Telefoon: (+31) (0)24 3246140

info@studio-intensive.com www.studio-intensive.com

Druk:

Geers Offset (België)

ISSN:

1872-9363

© Copyright 2015

Niets uit deze uitgave mag worden

verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt

door middel van druk, fotokopie, micro-

film of welke andere wijze dan ook,

zonder voorafgaande toestemming van

de uitgever.

Second Skin besteedt de grootst moge-

lijke aandacht aan de juistheid van de

informatie die in het vaktijdschrift wordt

opgenomen. Fouten zijn echter niet

volledig uit te sluiten. De uitgever en

de auteurs zijn dan ook op geen enkele

wijze verantwoordelijk voor schade,

van welke aard ook, die is ontstaan als

gevolg van handelingen en/of beslis-

singen die gebaseerd zijn op de bedoel-

de informatie.

second skin

C O L O F O N

Inhoud Second Skin nr. 1, 2015

Interview Rasmus Johanson, CEO Femilet

p.10

In 2010 werd Femilet overgenomen door de Franse Chantelle-groep. In de loop der

jaren heeft het Deense merk zich ontwikkeld tot een marktgerichte onderneming

met een focus op design, verkoop en marketing. De lingerie, badmode en nachtkle-

ding worden ontworpen door Femilets eigen designteam. De herkenbare zuivere

Deense stijl is dan ook niet te missen. Het merk onderscheidt zich door ronde pas-

vormen en de expertise in grote maten. Het biedt naar eigen zeggen een ‘excellent

value for money’. Second Skin sprak met Rasmus Johanson, CEO van Femilet over

deze ‘excellent value’, de doelgroep, het merk en de Nederlandse markt.

Coverstory Maidenform

p.20

Dagelijks draagcomfort en weten dat je er goed uit ziet. Dat was de doelstel-

ling bij het ontwikkelen van deze nieuwe telg van de One Fab Fit familie binnen

Maidenform. Het resultaat is een beha met een luxe, rijke uitstraling. Modern,

comfortabel en passend bij elke outfit en bij elk moment van de dag.

Interview Trudy Pijnacker, manager operations Leg Avenue

p.40

Leg Avenue is een supervrouwelijk merk dat er naar eigen zeggen voor zorgt dat

iedere vrouw zich betoverend mooi voelt en straalt van het zelfvertrouwen. Trudy

Pijnacker is Manager Operations bij het merk en vertelt ons er meer over. “Met

ons team kijken we dagelijks naar de positieve kanten in de markt en maken we

sterke, trendy en innovatieve producten. We staren ons niet blind op concurrentie

maar focussen op de toekomst. Wij kunnen ons daarbij gelukkig prijzen dat wij een

onderscheidend merk zijn.”

Interview Sabine Kirchner, marketing manager bij Beate Uhse

p.49

Beate Uhse is een internationaal opererende onderneming met meer dan 750

medewerkers in meer dan twaalf Europese landen. Als een van de toonaangevende

bedrijven in de erotiek-branche, heeft Beate Uhse een grote naamsbekendheid.

In alle activiteiten staan klanten en hun behoeftes centraal. Het bedrijf staat voor

levenslust en plezier. De groothandel van Beate Uhse heeft meer dan zeventig

medewerkers en is gevestigd in Almere met een groot logistiek distributiecentrum.

Sabine Kirchner is de marketing manager en vertelt ons meer over het merk en de

toekomstplannen.

DE VISIE

Voor u ligt het eerste exemplaar van het nieuwe jaar. Dit is niet zomaar een eer-

ste nummer, maar een beurseditie met informatie over LingeriePRO en de geheel

vernieuwde Bodyfashion Tradefair. In het midden van dit tijdschrift vindt u de plat-

tegronden van The Cube Centre en Fashion Dôme waar 8, 9 en 10 februari alle

leveranciers hun deuren openen voor een nieuw inkoopseizoen. Omdat dit ook voor

u een nieuwe locatie is, hebben we uitneemexemplaren gemaakt zodat u deze kunt

meenemen naar de beursvloer. Ook zijn ze online te raadplegen door het scannen

van de QR-code.

Niet alleen op beursgebied zijn er dit jaar ontwikkelingen gaande, ook bij Second

Skin zijn er veranderingen doorgevoerd die per 2015 van kracht zijn. Zo verschijnen

we niet zes, maar vier keer. In deze edities willen we ons nóg meer focussen op u als

ondernemer door relevante informatie te delen over nieuwe collecties en beurzen,

de roots van interessante merken te bespreken, handige tips aan te reiken voor suc-

cesvol ondernemen (zie bijvoorbeeld onze nieuwe storecheck-rubriek op pagina 33)

en bovenal een bron te zijn van alles wat zich in de bodyfashionbranche afspeelt.

Ook al liggen we nu minder vaak bij u op de deurmat, we houden u uiteraard nog

steeds op de hoogte via

www.second-skin.biz.

Deze website wordt dagelijks voorzien

van relevant nieuws. Liever persoonlijk contact? Mail ons dan via onderstaand adres

of zoek ons op tijdens aankomende beurzen, wij ontmoeten u graag!