Previous Page  17 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 17 / 52 Next Page
Page Background

B

E U R S V E R S L A G

De dynamische werkomgeving zorgde opnieuw voor hoog bezoek, zoals direc-

tieleden en inkoopmanagers. De Salon International de la Lingerie heeft ook

ditmaal alle keyplayers uit de sector bijeengebracht en ondanks de moeilijke

economische situatie van begin 2015, is de beurs erin geslaagd om nieuwe

klanten te verwelkomen. Lingerie blijft een verhaal van passie, beleving en

kracht.

Het aantal Franse, Italiaanse

en Engelse retailers daalde

licht, terwijl de vakbeurs

juist meer Spanjaarden,

Denen en Grieken ontving.

De e-business sector wordt

eveneens gekenmerkt door

een stijging van tien procent,

vergeleken met 2014. Het

aantal bezoekers uit Rusland

bleek zoals verwacht aanzienlijk gedaald ten gevolge van de uiterst moeilijke

economische situatie in het land. Hetzelfde, zij het in mindere mate, geldt

voor bezoekers uit Oekraïne. Russische bezoekers hebben aangegeven wel in

Rusland aanwezig te zijn tijdens de Moscow Mode Lingerie and Swim en in

Parijs, op de Mode City die in juli dit jaar plaatsvindt.

De Salon International de la Lingerie heeft in januari goede resultaten bereikt

op het gebied van de verre exportlanden: een stijging van negen procent voor

het Midden-Oosten (met name Libanon en Koeweit) en een opvallende bezoe-

kersstijging uit Australië, Noord-Amerika (met name de U.S.A.) en Zuid-Afrika.

Kenmerkend voor de afgelopen beurseditie was de hoge opkomst van nieuwe

lingeriewinkels en grote internationale warenhuizen.

Voor aanvullende informatie:

Promosalons Nederland

Tel. +31 (0)20 4620020

www.promosalons.nl

In hal 1 van het beurscomplex Porte de Versailles heerste tijdens de Salon

International de la Lingerie in januari een positief zakenklimaat. Gedurende

drie beursdagen werd intensief business gedaan.

Een beurseditie vol vuur en vlam

De beursruimte Beautiful Legs heeft een groot succes geboekt met meer

dan achttien merken gespecialiseerd in beenmode en een opvallende

‘benen’ catwalkshow. De exposanten van de vakbeurs waren over het

algemeen tevreden met hun beursdeelname en de aandacht die hun pro-

ducten genoten hebben. Kenmerkend was ook het aanbod voor heren op

de Salon International de la Lingerie: 22 merken (12 merken in 2014)

in het centrum van de beurs: een compleet en steeds meer verleidelijk

aanbod. De Trends Market was de nieuwe trendruimte van de beurs en

deze werd zeer gewaardeerd door de bezoekers. De nieuwe educatieve

ruimte speelde in op de verwachtingen van retailers. Ook de ‘etalage

coaching’ service werd druk bezocht: het bewijs dat workshops en rea-

liteit essentieel zijn voor een goede samenwerking.

TOP 10 BEZOEKERSLANDEN

1-

Frankrijk

2-

Italië

3-

Duitsland

4-

Verenigd Koninkrijk

5-

Spanje

6-

België

7-

Zwitserland

8-

U.S.A.

9-

Nederland

10-

Japan

Drukte bij de entree

Feest op de catwalk

Eén van de catwalkshows

S

E C O N D

S

K I N

N R

2 2 0 1 5 17