S
E C O N D
S
K I N
N R
2 2 0 1 5 15
“Het wow effect was absoluut aanwezig bij de klanten bij binnenkomst”, vertelt
Helen Ypma van Vereniging Bodyfashion. “Mensen waren enthousiast over de
entourage, het gebouw, de showrooms en beursvloer, het grote kosteloze par-
keerterrein en de mooie deal met Van der Valk.”
Door de algemene entree te koppelen aan de beursvloer waren deelnemers en
bezoekers uitermate enthousiast over het ‘ouwerwetse’ beursgevoel. Ondanks
het feit dat er voldoende plattegronden waren, bleek het toch even zoeken naar
de gewenste showrooms. Dit leidde tot leuke verrassingen want al zoekend
kwamen de bezoekers ook andere merken tegen met prachtige showrooms.
Door hier vervolgens ook een bezoek aan te brengen, verbreedt de retailers
zijn of haar blik en wellicht leidt dit tot een groter assortiment in de speciaal-
zaken.
En wat te denken van de derde verdieping met leuke bovenkleding en acces-
soires om het winkelaanbod te verruimen? The Cube bevat alle ingrediënten die
nodig zijn om een totaalpakket aan luxe verwennerij te kunnen aanbieden aan
de klanten. Helen Ypma sluit af met de woorden: “Het is een ware must voor
iedereen uit de bodyfashionbranche om de tradefair te bezoeken, te beleven en
je te laten inspireren.”
Voor aanvullende informatie:
Bodyfashion Center
Tel. +31 (0)85 9022621
www.bodyfashioncenter.com▴
Cube Centre Directeur Erik Slettenhaar, Manager Bodyfashion Nederland Helen
Ypma en Voorzitter van Vereniging Bodyfashion Nederland Jan van Nijendaal
▴
Na de opening barstte het feest los en trad Charlie Luske op met zijn band
▴
Burgemeester van Almere, Annemarie Jorritsma opent Bodyfashion Tradefair in stijl
Kinderziektes
Uiteraard deden zich ook wat kleine kinderziektes voor zoals de
foutief ingeschatte werkzaamheden van het cateringbedrijf in The
Cube. Deze verkocht tot overmaat van ramp op zondag om 13 uur
geen broodjes meer. Een les voor de volgende editie.
▴
De stand van Body Cover Group