Previous Page  27 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 27 / 52 Next Page
Page Background

C

O V E R S T O R Y

S

E C O N D

S

K I N

N R

2 2 0 1 5 27

Erg bekend was Valérie nog niet met het merk voordat ze aan de slag ging als

ambassadrice: “Ik kende Passionata alleen van de mooie advertenties op een

metrostation in Londen (haar woonplaats, red). De shoot was echter fantastisch.

Het is echt geweldig om op een kermis een fotoshoot te hebben! De suikerspin-

nen, grote ballonnen, een klein konijntje en een berenkostuum zijn nou niet

bepaald alledaagse dingen. De omgeving was erg Passionata: verrassend, lief

en sexy tegelijk.”

Ook fotografe Julia Kennedy was fan van de omgeving. “De locatie was echt

fantastisch, een kermis doet visueel heel veel! De keuze om lingerie te fotogra-

feren in Engeland in de openlucht brengt natuurlijk de nodige risico’s met zich

mee, maar alles verliep goed. Passionata heeft een lange tijd geen shoots op

locatie gedaan. De merkidentiteit is echter nog steeds sterk en de campagne

moet hieraan bijdragen. Ik hoop dat het een groot succes wordt!”

SS15-collectie

De zomercollectie van Passionata geeft het gevoel van een sprankelende, flir-

terige en kleurrijke zomer op de kermis. Over de SS15-collectie spreekt Valérie

uiteraard vol lof: “Ik vind het een hele mooie collectie met prachtige kleuren!

Ik moet duidelijk binnenkort eens shoppen!” Een ander leuk feitje over deze

collectie is dat sommige lijnen tot en met cup H verkrijgbaar zijn.

Voor aanvullende informatie:

Sovedam N.V.

Patrick Vanthillo

Tel. +32 (0)323 33655

www.passionata.com

Pink Thriller

Valérie van der Graaf blijft ook voor de AW15-collectie het gezicht

van Passionata. Ze neemt de Passionista’s mee naar een Pink Thriller.

De collectie zit vol spanning en plotwendingen en nodigt uit om op

onderzoek uit te gaan, rillingen gegarandeerd!

Gewapend met het setje ‘All u need’, treden vrouwen in de sporen van

een glamour-detective. Valérie beheerst in de AW15-campagne het spel

van de verleiding. De kleurenpaletten bestaan uit diep blauw en krach-

tig rood, gecombineerd met onweerstaanbare motieven. De combinatie

van transparantie en verleidelijk kant tovert het misdaadwapen om tot

een massaverleidingswapen.