C
O V E R S T O R Y
S
E C O N D
S
K I N
N R
2 2 0 1 5
26
Nieuw Nederlands gezicht voor
Passionata
Passionata wil dicht bij vrouwen staan en aanwezig zijn bij de grote en kleine
vreugdemomenten in hun leven. Op die manier wordt de blijdschap gedeeld
met Passionata en wordt het merk hun beste vriendin. Passionata moet de alle-
daagse dingen nóg beter maken en wil dit realiseren met een ‘onfeilbare twist’:
een klein detail dat het verschil maakt. Dat detail zit in een vleugje originaliteit
dat je in staat stelt om te verrassen, jezelf opnieuw uit te vinden en jezelf niet
te serieus te nemen.
Passionista’s
Grote fans van Passionata worden Passionista’s genoemd. De doelgroep van
het merk kan worden omschreven als zelfverzekerde en speelse dames met
een scherpe geest en een bruisend lichaam. Ze houden van het leven, genieten
van iedere nieuwe dag en staan open voor verrassingen. Rondom Passionista’s
heerst een passie voor mode, glamour en verleiding. Ze delen de liefde voor
flirterige lingerie met lichte en frisse tinten.
Ambassadrice
Uiteraard moest de ambassadrice van het merk de perfecte Passionista zijn. De
22-jarige Valerie van der Graaf bleek hiervoor zeer geschikt. Volgens het merk
vertegenwoordigt ze goed de speelse verleiding, de ‘happy sexiness’ en heeft
ze een hele frisse uitstraling. Daarnaast is ze erg blij, vrolijk en aangenaam om
mee te werken. Ze moet het merk een schattig en leuk karakter geven, gecom-
bineerd met een fris en sexy randje.
Om Valerie beter te leren kennen, spreken we met haar over haar jeugd, de
affiniteit met lingerie en het merk Passionata. Ze vertelt: “Ik ben opgegroeid
in Rotterdam. Mijn vader is accountant en mijn moeder werkt bij een bank.
Uiteraard vonden ze het in het begin heel spannend dat hun dochter het
gezicht werd voor een lingeriemerk, maar inmiddels zijn ze erg trots. Mijn
moeder is mijn grootste fan, haha!”
Lingerie was voor Valérie een nieuwe uitdaging: “Ik hou echt van de lingerie
van Passionata, het is vrolijk, sexy en lief tegelijkertijd. Ik hou van de sexy
beha’s en van de items in vrolijke kleuren. Mijn lingeriesmaak is dan ook erg
uiteenlopend, het hangt af van mijn stemming. Soms heb ik echt zin om sexy,
rode lingerie te dragen en andere keren ga ik voor mooie basics en comforta-
bele lingerie.”
De afgelopen maanden was Passionata niet te missen in het straatbeeld. In
bushokjes, abri’s en vele tijdschriften was het merk prominent aanwezig. De
visie van Passionata is om een frisse adem binnen lingerieland te zijn en een
alternatief te bieden voor louter verleidende lingerie. Het merk biedt naar
eigen zeggen speelse verleiding en viert vrouwen, glamour en verleiding.
Het sexy en hippe label heeft dan ook gezocht naar een nieuw gezicht voor
de SS15-collectie. Het mooie, jonge en Nederlandse model Valerie van der
Graaf was bij uitstek geschikt. Ze treedt hiermee in de voetsporen van
topmodel Bar Refaeli. Door haar vrolijke uiterlijk, spontaniteit en ronde
vormen was het voor Passionata meteen duidelijk dat de Nederlandse de
nieuwe ambassadrice van het merk moest worden.