Previous Page  26 / 52 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 26 / 52 Next Page
Page Background

C

O V E R S T O R Y

S

E C O N D

S

K I N

N R

2 2 0 1 5

26

Nieuw Nederlands gezicht voor

Passionata

Passionata wil dicht bij vrouwen staan en aanwezig zijn bij de grote en kleine

vreugdemomenten in hun leven. Op die manier wordt de blijdschap gedeeld

met Passionata en wordt het merk hun beste vriendin. Passionata moet de alle-

daagse dingen nóg beter maken en wil dit realiseren met een ‘onfeilbare twist’:

een klein detail dat het verschil maakt. Dat detail zit in een vleugje originaliteit

dat je in staat stelt om te verrassen, jezelf opnieuw uit te vinden en jezelf niet

te serieus te nemen.

Passionista’s

Grote fans van Passionata worden Passionista’s genoemd. De doelgroep van

het merk kan worden omschreven als zelfverzekerde en speelse dames met

een scherpe geest en een bruisend lichaam. Ze houden van het leven, genieten

van iedere nieuwe dag en staan open voor verrassingen. Rondom Passionista’s

heerst een passie voor mode, glamour en verleiding. Ze delen de liefde voor

flirterige lingerie met lichte en frisse tinten.

Ambassadrice

Uiteraard moest de ambassadrice van het merk de perfecte Passionista zijn. De

22-jarige Valerie van der Graaf bleek hiervoor zeer geschikt. Volgens het merk

vertegenwoordigt ze goed de speelse verleiding, de ‘happy sexiness’ en heeft

ze een hele frisse uitstraling. Daarnaast is ze erg blij, vrolijk en aangenaam om

mee te werken. Ze moet het merk een schattig en leuk karakter geven, gecom-

bineerd met een fris en sexy randje.

Om Valerie beter te leren kennen, spreken we met haar over haar jeugd, de

affiniteit met lingerie en het merk Passionata. Ze vertelt: “Ik ben opgegroeid

in Rotterdam. Mijn vader is accountant en mijn moeder werkt bij een bank.

Uiteraard vonden ze het in het begin heel spannend dat hun dochter het

gezicht werd voor een lingeriemerk, maar inmiddels zijn ze erg trots. Mijn

moeder is mijn grootste fan, haha!”

Lingerie was voor Valérie een nieuwe uitdaging: “Ik hou echt van de lingerie

van Passionata, het is vrolijk, sexy en lief tegelijkertijd. Ik hou van de sexy

beha’s en van de items in vrolijke kleuren. Mijn lingeriesmaak is dan ook erg

uiteenlopend, het hangt af van mijn stemming. Soms heb ik echt zin om sexy,

rode lingerie te dragen en andere keren ga ik voor mooie basics en comforta-

bele lingerie.”

De afgelopen maanden was Passionata niet te missen in het straatbeeld. In

bushokjes, abri’s en vele tijdschriften was het merk prominent aanwezig. De

visie van Passionata is om een frisse adem binnen lingerieland te zijn en een

alternatief te bieden voor louter verleidende lingerie. Het merk biedt naar

eigen zeggen speelse verleiding en viert vrouwen, glamour en verleiding.

Het sexy en hippe label heeft dan ook gezocht naar een nieuw gezicht voor

de SS15-collectie. Het mooie, jonge en Nederlandse model Valerie van der

Graaf was bij uitstek geschikt. Ze treedt hiermee in de voetsporen van

topmodel Bar Refaeli. Door haar vrolijke uiterlijk, spontaniteit en ronde

vormen was het voor Passionata meteen duidelijk dat de Nederlandse de

nieuwe ambassadrice van het merk moest worden.